Bekijk volle/desktop versie : Hoeveel aandacht krijg jij van je vriend?



Pagina's : [1] 2

29-09-2009, 19:06


Is het iemand die je betrekt bij zijn leven of juist iemand die alleen maar met zijn eigen leven bezig is.

Oke dames graag reacties..

29-09-2009, 19:12


Aandacht-o-meter is stuk!

29-09-2009, 19:15
Weet niet. Heb al 28 jaar geen aandacht gehad.

29-09-2009, 19:15
Meskien, wat doe je eraan he ..

29-09-2009, 19:15


Ik heb mijn leven hij zijn eigen leven!

29-09-2009, 19:17

Citaat door anoo:
Ik heb mijn leven hij zijn eigen leven!




Dat is wel netjes. Hoe vaak in de week zien jullie elkaar? En is er dagelijks telefooncontact?

29-09-2009, 21:10

Citaat door Nogatlady:

Dat is wel netjes. Hoe vaak in de week zien jullie elkaar? En is er dagelijks telefooncontact?



Het is zeker netjes en rustgevend. We wonen op een afstand van elkaar dus we kunnen elkaars vrienden/familie/kennissen niet. Hij heeft zijn eigen dingens en ik de mijne. Onze levens zijn dus echt van elkaar gescheiden. Elkaar zien is verschillend soms een keer in de week maar soms ook weer pas na 2/3 weken...

Telefonische contact hebben we wel dagelijks, anders zouden we het niet volhouden...

29-09-2009, 21:14
mijn vriend is meer met mijn leven bezig dan zijn leven hij doet alles voor mij om mij gelukkig te maken.. en belt me soms tot 5 keer per dag en we zien elkaar ook heel vaak

29-09-2009, 21:18
Vroeger was ons leven echt één, letterlijk. Maar nu, de laatste paar maanden, hebben we zo wel onze eigen leventje. Voor mij wat minder, omdat ik meer aandacht van 'm gewend was, maar aan de ene kant ook wel weer beter.

29-09-2009, 21:30

Citaat door Lilly-:
Vroeger was ons leven echt één, letterlijk. Maar nu, de laatste paar maanden, hebben we zo wel onze eigen leventje. Voor mij wat minder, omdat ik meer aandacht van 'm gewend was, maar aan de ene kant ook wel weer beter.



Waaarom is het wat minder geworden? Omdat het te werd of gewoon omdat er problemen van kwamen

(vraag dit puur uit nieuwsgierigheid)


29-09-2009, 21:32

Citaat door anoo:
Het is zeker netjes en rustgevend. We wonen op een afstand van elkaar dus we kunnen elkaars vrienden/familie/kennissen niet. Hij heeft zijn eigen dingens en ik de mijne. Onze levens zijn dus echt van elkaar gescheiden. Elkaar zien is verschillend soms een keer in de week maar soms ook weer pas na 2/3 weken...

Telefonische contact hebben we wel dagelijks, anders zouden we het niet volhouden...



Oke dan, houdt het wel spannend.

Hoe lang ga je al met hem?

29-09-2009, 21:37
Er zijn dagen dat ik al zijn aandacht krijg en dagen waar ik om zijn aandacht moet "smeken"

29-09-2009, 21:37



Citaat door Nogatlady:

Oke dan, houdt het wel spannend.

Hoe lang ga je al met hem?


Ja, en echt beter zo. Anders had ik hem heel de tijd om me heen dan heb je ook snellere ruzie's. Heb het gemerkt bij me vriendin haar vriend zit bij ons op school en die twee hebben daarom echt vaak ruzie.. Ze zien elkaar tevaak.

2 jaar

29-09-2009, 21:38
ik spreek hem elke dag, maar we zien elkaar minimaal 1 keer in de week. Meer dan 1 keer komt bijna nooit voor, we zijn beide druk met studie en werk

29-09-2009, 21:39

Citaat door anoo:
Waaarom is het wat minder geworden? Omdat het te werd of gewoon omdat er problemen van kwamen

(vraag dit puur uit nieuwsgierigheid)



Neen, problemen hebben we eigenlijk noot echt gehad, alhamdullilah.. Ik denk dat het komt doordat hij het voornamelijk veel drukker heeft in zijn leven, dan eerst. En ja, je kent het, als je na een lange tijd veel met elkaar omgaat, dan is het niet meer zoals eerst. Maar goed, hij houdt van me, hij doet nog de dingen die ik belangrijk vind en ik zeg al7amdullilah.. Het kan altijd nog slechter.

Pagina's : [1] 2