Bekijk volle/desktop versie : n.a.v. die topic over the arrivals



29-09-2009, 14:27
wie heeft deze videos gekeken, wat is jullie mening hierover?

de eerste keer dat ik ze keek, zo een paar dagen terug was ik echt in shock..vooral bij die tekenfilms..nu vind ik het zelfs eng mijn zoontje de teletubbies te laten kijken..

wat is jullie mening over deze filmpjes?

29-09-2009, 14:30


Ik vind het nergens op slaan.

het zegt genoeg over de gore gedachtengang van die gasten die het bedacht hebben!

Ik zou me er niks van aantrekken en je kind gewoon teletubbies laten kijken en andere naar zijn leeftijdgerelateerde programma's!

29-09-2009, 14:33

Citaat door Selly:
Ik vind het nergens op slaan.

het zegt genoeg over de gore gedachtengang van die gasten die het bedacht hebben!

Ik zou me er niks van aantrekken en je kind gewoon teletubbies laten kijken en andere naar zijn leeftijdgerelateerde programma's!


nou echt toen ik die filmpje zag over die tekenfilmpjes, ik was echt in shock even...ik dacht als dit echt zo is...

29-09-2009, 14:35
heb je ook een link zodat ik dat filmpje ook kan bekijken

29-09-2009, 14:37



Citaat door Ommo_Amin:
nou echt toen ik die filmpje zag over die tekenfilmpjes, ik was echt in shock even...ik dacht als dit echt zo is...



ja ik schrok ook wel even toen ik het zag, maar Allah swt heeft ons ook een gezond verstand gegeven. Als je die gebruikt dan weet je wel beter.

29-09-2009, 14:37
ik zal even zoeken voor je, of even kijken of ik die andere topic naar boven kan halen

29-09-2009, 14:39

Citaat door PoetsFreak:
heb je ook een link zodat ik dat filmpje ook kan bekijken



Ja dan moet je vooral die link van die Disney tekenfilms bekijken, je ligt echt in een deuk. Vieze gore lui.

Bij de reddertjes schijn je een vies plaatje te zien als je die in slow motion afspeelt, nou heb me rot gekeken op mn eigen dvd maar niks te zien hoor. Gewoon gemanipuleerd door die mafkezen.

Link kan ik je zo 1 - 2 - 3 niet geven, zit op mn werk
Misschien kan Omm Amin je die wel geven.

29-09-2009, 14:40
dit is die ene die gaat over mindcontrol van kinderen

http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=hdKWm-D23bc&feature=related

29-09-2009, 14:41
ik weet het niet selly, ik kan niet zeggen dat ik het niet geloof maar ook niet zeggen dat ik dat wel doe...

29-09-2009, 14:44

Citaat door Selly:
Ik vind het nergens op slaan.

het zegt genoeg over de gore gedachtengang van die gasten die het bedacht hebben!

Ik zou me er niks van aantrekken en je kind gewoon teletubbies laten kijken en andere naar zijn leeftijdgerelateerde programma's!



Dus dat. Zogenaamd hebben ze overal het woord 'sex' is bewerkt. Het is zo onduidelijk dat ze het met een groene stift moeten tonen. Ik ben opgegroeid met disney tekenfilms en heb never nooit een vies woordje ontdekt of gelet op grassprietjes en takjes die op een manier staan dat er 'sex' staat.

29-09-2009, 14:46
Ik zelf heb tekenfilms afgeschaft, ze mogen alleen islamitisch tekenfilms kijken.

Heb de vaccinatie van me kids afgeschaft.

Je hebt nu meer door en ziet nu ook echt alles gebeuren omdat je ervan op de hoogte bent.

29-09-2009, 14:54

Citaat door hayatie:
Ik zelf heb tekenfilms afgeschaft, ze mogen alleen islamitisch tekenfilms kijken.

Heb de vaccinatie van me kids afgeschaft.

Je hebt nu meer door en ziet nu ook echt alles gebeuren omdat je ervan op de hoogte bent.



Ieder zijn of haar keus.

maar van die vaccinaties heb ik gemist, want vond het verspilling van mijn tijd, wat is daar mis mee? Worden ze daar homo of lesbie van later volgens de "deskundigen" ?

29-09-2009, 14:56



Citaat door Selly:
Ieder zijn of haar keus.

maar van die vaccinaties heb ik gemist, want vond het verspilling van mijn tijd, wat is daar mis mee? Worden ze daar homo of lesbie van later volgens de "deskundigen" ?
http://www.eqgen.nl/vaccins.html

30-09-2009, 13:32

Citaat door Oem_Nouhaila:
Dus dat. Zogenaamd hebben ze overal het woord 'sex' is bewerkt. Het is zo onduidelijk dat ze het met een groene stift moeten tonen. Ik ben opgegroeid met disney tekenfilms en heb never nooit een vies woordje ontdekt of gelet op grassprietjes en takjes die op een manier staan dat er 'sex' staat.


Dat is ook het valse aan zulke "subliminale boodschappen". Zo op het blote oog zie je ze niet. Maar ze zijn er wel degelijk en ze worden ook gebruikt om mind control toe te passen. Geloof mij maar. Deze bestaan. Google bijv. maar eens op subliminale boodschappen coca cola bioscoop.

En ik geloof echt veel van wat er in de Arrivals wordt gezegd. Alleen jammer dat ze zo vaak die half blote wijven laten zien. Maar de kern van de boodschap is wat mij betreft waar.

30-09-2009, 14:04
Mensen bekijk alle delen van the arrivals en ga op onderzoek uit, want het is wel degelijk waar. Niet alles van die filmpjes geloven, want dan ben je ook niet meer objectief. Het doel is juist om jullie te laten denken dat het niet waar is.