Bekijk volle/desktop versie : wie heeft ervaring met Eurodisney (of tips)



29-09-2009, 13:18
Hoi Dames

Is er iemand hier die pas geleden naar Eurodisney geweest was?

- hoeveel dagen heb je nodig voor zo'n park?
- via welke reisbureau of online actie had je je boeking gesloten?
- verbleef je op het park of in een hotel elders?

Hoop gauw wat reacties te mogen ontvangen want wij willen in de maand december (buiten de kerstvakantie) voor een lang weekend namelijk er naar toe.

29-09-2009, 14:24



Citaat door chemicha:
Hoi Dames

Is er iemand hier die pas geleden naar Eurodisney geweest was?

- hoeveel dagen heb je nodig voor zo'n park?
- via welke reisbureau of online actie had je je boeking gesloten?
- verbleef je op het park of in een hotel elders?

Hoop gauw wat reacties te mogen ontvangen want wij willen in de maand december (buiten de kerstvakantie) voor een lang weekend namelijk er naar toe.


- 2 dagen is wel genoeg
-d-reizen bij hun op kantoor
- in hotel elders wel in parijs 6 km voor eurodisney

29-09-2009, 14:27

Citaat door blauwtje2:
- 2 dagen is wel genoeg
-d-reizen bij hun op kantoor
- in hotel elders wel in parijs 6 km voor eurodisney

dank u

29-09-2009, 14:29

Citaat door chemicha:
Hoi Dames

Is er iemand hier die pas geleden naar Eurodisney geweest was?

- hoeveel dagen heb je nodig voor zo'n park?
- via welke reisbureau of online actie had je je boeking gesloten?
- verbleef je op het park of in een hotel elders?

Hoop gauw wat reacties te mogen ontvangen want wij willen in de maand december (buiten de kerstvakantie) voor een lang weekend namelijk er naar toe.



ik ben nu al 3 keer naar eurodisney geweest en alle keren 2 dagen en alsnog heb ik niet alles gezien het is nooit genoeg mijn zus die werkte bij de reisbureau en die had voor ons allemaal geboekt en we hadden een hotel in de park, ik vond het heel leuk en gezellig, het is wel prijzig ook het eten neem maar een dikke portomenee mee

29-09-2009, 14:35



Citaat door doha:
ik ben nu al 3 keer naar eurodisney geweest en alle keren 2 dagen en alsnog heb ik niet alles gezien het is nooit genoeg mijn zus die werkte bij de reisbureau en die had voor ons allemaal geboekt en we hadden een hotel in de park, ik vond het heel leuk en gezellig, het is wel prijzig ook het eten neem maar een dikke portomenee mee


kind/meid/vrouw/etc ik heb een dochter van bijna 2jr en we willen helemaal geen ratrace maken om zo veel dingen op het park binnen de kortste keren te zien. Ben al blij als zij de bekendste figuren te zien heeft gekregen en ja verder is het volgens mij zo wie zo eigen keuze....

Hoe was het hotel op het park?

weet je nog om welke reisbureau het ging? dan kan ik namelijk zelf kijken of er een leuke aanbieding voor dan te vinden is.

29-09-2009, 14:47

Citaat door chemicha:
kind ik heb een dochter van bijna 2jr en we willen helemaal geen ratrace maken om zo veel dingen op het park binnen de kortste keren te zien. Ben al blij als zij de bekendste figuren te zien heeft gekregen en ja verder is het volgens mij zo wie zo eigen keuze....

Hoe was het hotel op het park?

weet je nog om welke reisbureau het ging? dan kan ik namelijk zelf kijken of er een leuke aanbieding voor dan te vinden is.


Ten eerste ik ben geen kind, maar goed, ben ook met mijn 2 kinderen geweest, probeerde alleen maar duidelijk te maken dat het zooooo groot is dat het niet genoeg is en je hebt 2 parken waardoor je je tijd moet verdelen en klopt ieder eigen keuze
was bij reisbureau Royal Tours en hotel die we genomen hebben zijn Newport Bay en hotel New York 2e hotel is duurder maar wel dicht bij het park en de eerste hotel vond ik persoonlijk beter was gezelliger en 10 min lopen van de park en je kon ook met een bus daarnaar toe wij ging altijd lopen...

Succes verder en hoop dat je heel veel plezier daar hebt

29-09-2009, 14:59

Citaat door doha:
Ten eerste ik ben geen kind, maar goed, ben ook met mijn 2 kinderen geweest, probeerde alleen maar duidelijk te maken dat het zooooo groot is dat het niet genoeg is en je hebt 2 parken waardoor je je tijd moet verdelen en klopt ieder eigen keuze
was bij reisbureau Royal Tours en hotel die we genomen hebben zijn Newport Bay en hotel New York 2e hotel is duurder maar wel dicht bij het park en de eerste hotel vond ik persoonlijk beter was gezelliger en 10 min lopen van de park en je kon ook met een bus daarnaar toe wij ging altijd lopen...

Succes verder en hoop dat je heel veel plezier daar hebt


het woord "kind"was niet verkeerd bedoelt maar heb het aangepast

Royal Tours ken ik ook dat is toch een marokkaanse reisbureau je hebt ze ook in Den haag als ik me niet vergis.

maar las dat het park van 10-19uur dagelijks open is en mijn vraag is wat deden jullie dan 's avonds op het park???? want hotel op het resort is zeker niet slecht maar lijkt me persoonlijk niets indien er verder niet veel te beleven is???

29-09-2009, 15:14

Citaat door chemicha:
het woord "kind"was niet verkeerd bedoelt maar heb het aangepast

Royal Tours ken ik ook dat is toch een marokkaanse reisbureau je hebt ze ook in Den haag als ik me niet vergis.

maar las dat het park van 10-19uur dagelijks open is en mijn vraag is wat deden jullie dan 's avonds op het park???? want hotel op het resort is zeker niet slecht maar lijkt me persoonlijk niets indien er verder niet veel te beleven is???

oke geen probleem

ja klopt dat is het reisbureau.... hangt vanaf draag je hoofddoek dan is er niks te beleven in het hotel, kijk hier maar eff http://hotels.disneylandparis.nl/hotels/newport-bay-club/index.xhtml

in de avonden gingen we eten en gingen we naar de village ook met de kinderen je hebt winkels, restaurants je verveelt je absoluut niet, wij gingen met een groepje en dat maakte het ook gezellig...

Als ik jou was zou ik gaan googlen en kijken waar je het beste kan boeken...

29-09-2009, 15:16

Citaat door doha:
oke geen probleem

ja klopt dat is het reisbureau.... hangt vanaf draag je hoofddoek dan is er niks te beleven in het hotel, kijk hier maar eff http://hotels.disneylandparis.nl/hotels/newport-bay-club/index.xhtml

in de avonden gingen we eten en gingen we naar de village ook met de kinderen je hebt winkels, restaurants je verveelt je absoluut niet, wij gingen met een groepje en dat maakte het ook gezellig...

Als ik jou was zou ik gaan googlen en kijken waar je het beste kan boeken...



nee draag geen hoofddoek maar heel erg bedank voor je tips en zal zeker deze site 's-avonds bekijken!