Bekijk volle/desktop versie : Condoom



Pagina's : [1] 2

29-09-2009, 12:42
Ik ga voor de verandering eens een nuttige topic openen

Maten condooms Afdrukken E-mail
CondoommatenZoals kleding en schoenen goed moeten passen is het ook belangrijk dat je een goed passend condoom gebruikt. Een te ruim condoom kan afglijden, een te klein condoom kan scheuren. Zoals geen enkel lichaam hetzelfde is, geldt dat ook voor de penis. Bij de maten van condooms gaat het niet om de lengte, maar om de omtrek van het condoom. Condoom-Anoniem.nl heeft daarom diverse condoommaten het assortiment.

Omdat condooms van het uiterst rekbare latex of polyurethaan zijn gemaakt volstaat een normaal condoom met een omtrek van 52 mm voor velen wel.
Maar zit een standaard condoom te ruim of juist te strak dan is het zinvol om eens een andere condoommaat te proberen.
Voor de kleinere of dunnere penis zijn condooms met een kleinere omtrek verkrijgbaar zodat deze niet snel afglijden. Deze condooms hebben een omtrek van gemiddeld 47 mm.
Mannen met een grotere of dikkere penis kunnen een standaard condoom als te strak of knellend ervaren. Het condoom kan zelfs scheuren. Daarom zijn er ook grotere condooms met een ruimere omtrek te koop: deze condooms zijn 56-57 mm in omtrek.

29-09-2009, 12:42

iemand ervaring met de durex pleasure max tingle?

29-09-2009, 12:45

Citaat door brownie74:
iemand ervaring met de durex pleasure max tingle?



Wat is dat?

29-09-2009, 12:51

Citaat door miss-Dior:
Wat is dat?



een condoom?


http://www.durex.com/nl-NL/Products/Condoms/pages/CondomHomepage.aspx

29-09-2009, 12:55


Citaat door brownie74:
een condoom?


http://www.durex.com/nl-NL/Products/Condoms/pages/CondomHomepage.aspx



Wordt jullie niet gemakkelijk gemaakt. Zoveel keus,

29-09-2009, 13:01
als je een blow job wilt moet je voor fiesta gaan want de smaak van die pleasure max is walgelijk.
die glijmiddel heeft een chemische smaak

29-09-2009, 13:08

Citaat door cat_woman1:
als je een blow job wilt moet je voor fiesta gaan want de smaak van die pleasure max is walgelijk.
die glijmiddel heeft een chemische smaak



je weet et goed, maar waarom smaak in een condoom? ik bedoel je gaat je man toch niet pijpen met een condoom om???

29-09-2009, 13:13

Citaat door Cheba_Fesia:
je weet et goed, maar waarom smaak in een condoom? ik bedoel je gaat je man toch niet pijpen met een condoom om???



je bent een heks
ik zie zelfs als man al van een kilometer afstand van wat je wilt uitlokken.

hou het on topic of ga je man pijpen zonder condoom

29-09-2009, 13:17

Citaat door brownie74:
je bent een heks
ik zie zelfs als man al van een kilometer afstand van wat je wilt uitlokken.

hou het on topic of ga je man pijpen zonder condoom



nou ja zeg, het was een vraag aan die dame die het over condoom met smaak had!!!



gemeen dat je bent

29-09-2009, 13:17

Citaat door brownie74:
je bent een heks
ik zie zelfs als man al van een kilometer afstand van wat je wilt uitlokken.

hou het on topic of ga je man pijpen zonder condoom



haterss he

29-09-2009, 13:20

Citaat door cat_woman1:
haterss he




haters??? hahaha meskiena

alatief tegenwoordig is het al als je wat vraagt haten

29-09-2009, 13:48
Het mooiste is nog dat de maten van condooms zo zijn dat mannen zich er goed door voelen.

De kleinste maat condoom die te verkrijgen is, heeft maat Large

De gemiddelde condoom heeft maat Extra Large.

En trots dat ze zijn ;-)

29-09-2009, 14:15


Citaat door ikblij:
Het mooiste is nog dat de maten van condooms zo zijn dat mannen zich er goed door voelen.

De kleinste maat condoom die te verkrijgen is, heeft maat Large

De gemiddelde condoom heeft maat Extra Large.

En trots dat ze zijn ;-)




oh ja,koop nooit condooms bij de night shop.
die indiers voeren die in vanuit azie geloof ik....die condooms zijn superklein

in brussel heb je een condoomwinkel, met condooms in alle maten,geuren en kleuren
de grappigste zijn van die fluoriscerende

29-09-2009, 15:17

Citaat door brownie74:
Ik ga voor de verandering eens een nuttige topic openen

Maten condooms Afdrukken E-mail
CondoommatenZoals kleding en schoenen goed moeten passen is het ook belangrijk dat je een goed passend condoom gebruikt. Een te ruim condoom kan afglijden, een te klein condoom kan scheuren. Zoals geen enkel lichaam hetzelfde is, geldt dat ook voor de penis. Bij de maten van condooms gaat het niet om de lengte, maar om de omtrek van het condoom. Condoom-Anoniem.nl heeft daarom diverse condoommaten het assortiment.

Omdat condooms van het uiterst rekbare latex of polyurethaan zijn gemaakt volstaat een normaal condoom met een omtrek van 52 mm voor velen wel.
Maar zit een standaard condoom te ruim of juist te strak dan is het zinvol om eens een andere condoommaat te proberen.
Voor de kleinere of dunnere penis zijn condooms met een kleinere omtrek verkrijgbaar zodat deze niet snel afglijden. Deze condooms hebben een omtrek van gemiddeld 47 mm.
Mannen met een grotere of dikkere penis kunnen een standaard condoom als te strak of knellend ervaren. Het condoom kan zelfs scheuren. Daarom zijn er ook grotere condooms met een ruimere omtrek te koop: deze condooms zijn 56-57 mm in omtrek.



Wat als je als vrouwzijnde condooms wil kopen, just in case hij het zou vergeten. Welke moet je dan kopen/past bijna bij iedereen?

29-09-2009, 15:54

Citaat door Anoniempje25:
Wat als je als vrouwzijnde condooms wil kopen, just in case hij het zou vergeten. Welke moet je dan kopen/past bijna bij iedereen?



Geen haar op me hoofd om een condoom pakje in de kruitvat te kopen.

Maar jou vraag, als het goed is weet jij al hoe groot zijn ding is.
Je kan zelf in een schatting maken tussen normaal kleine kante of groot.

Pagina's : [1] 2