Bekijk volle/desktop versie : Je schoonheid moet je bedeken door middel van een....



Pagina's : [1] 2 3

29-09-2009, 11:31
[ Hoofddoek]

[ Maar waarom zie ik al die lelijke wijven met een hoofddoek...als ik een hoofddoek zou dragen zouden we denken uhum ja klopt ..... ]

[ Mooie meisjes met hoofddoekjes krijgen meer respect dan lelijke meisjes met hoofddoekjes een of ander raar manier...]

29-09-2009, 11:31


want jij bent o zo lekker?

29-09-2009, 11:32
Dus je vind jezelf een schoonheid?

29-09-2009, 11:32
Oh FYI: Dit geld niet voor oudere vrouwen!!!!

29-09-2009, 11:32



Citaat door xxnanaxx:
Dus je vind jezelf een schoonheid?



Ik niet alleen...

29-09-2009, 11:34

Citaat door Villanueva:
Ik niet alleen...

Je bent zelfverzekerd toch,je hebt geen eigendunk.

Zeg dat even,anders krijgen mensen een verkeerd beeld over je,
dat zou jammer zijn!

29-09-2009, 11:36

Citaat door xxnanaxx:
Je bent zelfverzekerd toch,je hebt geen eigendunk.

Zeg dat even,anders krijgen mensen een verkeerd beeld over je,
dat zou jammer zijn!

zulke meisjes zijn juist onzeker

29-09-2009, 11:41

Citaat door Villanueva:
[ Hoofddoek]

[ Maar waarom zie ik al die lelijke wijven met een hoofddoek...als ik een hoofddoek zou dragen zouden we denken uhum ja klopt ..... ]

[ Mooie meisjes met hoofddoekjes krijgen meer respect dan lelijke meisjes met hoofddoekjes een of ander raar manier...]



het is niet zo zeer dat je geen hoofddoek hoeft te dragen asl je lelijk bent

29-09-2009, 11:41

Citaat door SannaeSannae:
zulke meisjes zijn juist onzeker

I think so.

29-09-2009, 11:44

Citaat door Villanueva:
[ Hoofddoek]

[ Maar waarom zie ik al die lelijke wijven met een hoofddoek...als ik een hoofddoek zou dragen zouden we denken uhum ja klopt ..... ]

[ Mooie meisjes met hoofddoekjes krijgen meer respect dan lelijke meisjes met hoofddoekjes een of ander raar manier...]



niemand is lelijk iedereen is mooi op zijn manier...

29-09-2009, 11:45

Citaat door Villanueva:
[ Hoofddoek]

[ Maar waarom zie ik al die lelijke wijven met een hoofddoek...als ik een hoofddoek zou dragen zouden we denken uhum ja klopt ..... ]

[ Mooie meisjes met hoofddoekjes krijgen meer respect dan lelijke meisjes met hoofddoekjes een of ander raar manier...]



Uhm,..

Mooie meiden gaan een hoofddoek dragen om hun schoonheid te bedekken.. hun prachtige haardos is niet meer te zien etc etc.. waardoor ze 'lelijke' meisjes worden.. met de hoofddoek op zie je hun schoonheid namelijk niet.

Wijffies met lelijk boesboeshaar.. doen een hoofddoek op waardoor hun lelijke haar, grote alienvoorhoofd e.d. bedekt worden.. en waardoor zij er 'mooier' uit gaan zien.

We kunnen dus concluderen; de meiden die er met hoofddoek 'lelijker' uitzien zijn de ware schoonheden daar hun schoonheid bedekt wordt, terwijl de meiden met hoofddoek die er 'mooier' uitzien eigenlijk de lelijke eendjes zijn

29-09-2009, 11:53
Ik zou eigenlijk een hoofddoek moeten dragen mijn schoonheid is echt te mooi...mannen vergeten hun dien en alles

29-09-2009, 12:12



Citaat door HETONDERZOEK:
Uhm,..

Mooie meiden gaan een hoofddoek dragen om hun schoonheid te bedekken.. hun prachtige haardos is niet meer te zien etc etc.. waardoor ze 'lelijke' meisjes worden.. met de hoofddoek op zie je hun schoonheid namelijk niet.

Wijffies met lelijk boesboeshaar.. doen een hoofddoek op waardoor hun lelijke haar, grote alienvoorhoofd e.d. bedekt worden.. en waardoor zij er 'mooier' uit gaan zien.

We kunnen dus concluderen; de meiden die er met hoofddoek 'lelijker' uitzien zijn de ware schoonheden daar hun schoonheid bedekt wordt, terwijl de meiden met hoofddoek die er 'mooier' uitzien eigenlijk de lelijke eendjes zijn


Je doet je gebruikersnaam eer aan!

29-09-2009, 12:57

Citaat door Liefdevol.:
Je doet je gebruikersnaam eer aan!


Je bent zeker niet de eerste die dat zegt

29-09-2009, 13:04

Citaat door HETONDERZOEK:
Je bent zeker niet de eerste die dat zegt


Haha, ze staat nu met haar mond vol tanden.

Pagina's : [1] 2 3