Bekijk volle/desktop versie : Wie weet waar je laminaat kan kopen voor een goedkoop prijsje die het ook legt incl



28-09-2009, 22:59

28-09-2009, 23:25


utrecht genoeg plekjes..

k ken wel iemand die legt

28-09-2009, 23:29

Citaat door Amazigh_United:
utrecht genoeg plekjes..

k ken wel iemand die legt

ja er zijn genoeg mensen die leggen, alleen ik weet niet hoeveel laminaat ik moet halen en wat ik nog erbij moet kopen enzo..

28-09-2009, 23:32
bij je ouders thuis?

huiskamer of meer

28-09-2009, 23:37



Citaat door Amazigh_United:
bij je ouders thuis?

huiskamer of meer

Nee
Alleen mn woonkamertje..

29-09-2009, 00:00
je kan toch wel de afmetingen checken.. lengte maal breedde en je hebt de meters laminaat..

29-09-2009, 00:14

Citaat door Amazigh_United:
je kan toch wel de afmetingen checken.. lengte maal breedde en je hebt de meters laminaat..

ja schat, ik weet gewoon niet welke zijl eronder moet(zijn verschillende), en die zijstroken enzo..heb er gewoon geen verstand van.,
Dus daarom liever iemand waar bij ik alles kan kopen en het ook legt.
Mijn woonkamertje is 6 meter bij 3,40

29-09-2009, 00:16
Kijk goed hoeveel vierkante meters er in een pak zit dat kan soms verschillen. En de prijs van laminaat wordt per viekante meter aangeduid maar je betaalt wat er in de verpakking aan vierkante meters zit. Dus de prijs maar aantal vierkante meters. Daarbij moet je nog de ondervloer kiezen afhankelijk van de ondergrond die je hebt. Kijk op karwei of op praksis.nl voor kluswijzers.

29-09-2009, 00:19

Citaat door Maroc_Tresure:
Kijk goed hoeveel vierkante meters er in een pak zit dat kan soms verschillen. En de prijs van laminaat wordt per viekante meter aangeduid maar je betaalt wat er in de verpakking aan vierkante meters zit. Dus de prijs maar aantal vierkante meters. Daarbij moet je nog de ondervloer kiezen afhankelijk van de ondergrond die je hebt. Kijk op karwei of op praksis.nl voor kluswijzers.
ik had net zon berekeningetje gemaakt bij de site van gamma. Kom ik ineens tegen de 400 euro in totaal..
De ondervloer moet ik nog idd navragen..

29-09-2009, 01:05

Citaat door Ongekend:
Ik zoek ook iemand die goedkoop goede laminaat kan regelen. Leggen is niet nodig.

Iemand die bij een groothandel werkt of iets dergelijks, maar mij pm-en. Redelijk grote afname.


Stox heeft meestal pallets. Kwaliteit en goedkoop

http://www.stox.nl/