Bekijk volle/desktop versie : Zijn hier dames



Pagina's : [1] 2 3

28-09-2009, 18:29
[Die niet echt kunnen commeniseren met hun schoonouders? omdat je hun taal niet spreekt of dat je zelf geen arabisch of berbers kan.]

Deel jullie ervaringen.

Liefs

28-09-2009, 18:30


Lijkt me wel erg hoor, dan maar met voeten en handen praten of zo , dat zie je vaak bij die gemengde huwelijk of niet

28-09-2009, 18:34

Citaat door Zeeparell:
Lijkt me wel erg hoor, dan maar met voeten en handen praten of zo , dat zie je vaak bij die gemengde huwelijk of niet



ik weet niet.
Ik ga het straks ook krijgen want hij is berbers en ik ben half berbers en spreek arabisch.
En zijn ouders spreken niet zo goed arabisch, zijn vader wel weer nederlands maar zijn moeder niet.

Dat wordt voor mij ook handen en voeten

28-09-2009, 18:36
Nou succes of neem in de tussentijd een cursus of zo,

28-09-2009, 18:37


Ik spreek alleen arabisch en zijn moeder berbers. Zijn vader kan wel arabisch. Ik vind het wel jammer, maar jah dat wordt een mix van gebroken arabisch en berbers praten

28-09-2009, 18:38
Liefje ik zou nu maar alvast berbers beginnen te leren!

Ik zou het moeilijk vinden. Daarom neem ik ook geen contacten met andere soorten.

Nah, gewoon leren. Ik wil je wel helpen.

28-09-2009, 18:45

Citaat door Zeeparell:
Nou succes of neem in de tussentijd een cursus of zo,



Ja waar moet ik de curcus berbers leren
Hij zelf spreekt ook niet super goed berbers haha


Citaat door Chicola:
Ik spreek alleen arabisch en zijn moeder berbers. Zijn vader kan wel arabisch. Ik vind het wel jammer, maar jah dat wordt een mix van gebroken arabisch en berbers praten


Ja dat heb ik dus ook, ik begrijp berbers een klein beetje..maar praten gaat niet echt haha.
En ik spreek niet goed marokkaans arabisch, ik spreek meer het klassieke arabisch dus daar zit ook weer een verschil in.
Dus ja het word gewoon handen en voeten en gebroken gesprekken


Citaat door Nasrdecoratie:
Liefje ik zou nu maar alvast berbers beginnen te leren!

Ik zou het moeilijk vinden. Daarom neem ik ook geen contacten met andere soorten.

Nah, gewoon leren. Ik wil je wel helpen.


Hahah ja ik wil het heeel graag leren!!
Ja of ik nou berbers neem of arabisch maakt niet uit want ik ben de allebei alleen spreek geen berbers.

Jaaa heeel graag lieverd

Ps wat is er over 1 maand?

28-09-2009, 18:50
[QUOTE=GreenPearl;71622698]



Ja dat heb ik dus ook, ik begrijp berbers een klein beetje..maar praten gaat niet echt haha.
En ik spreek niet goed marokkaans arabisch, ik spreek meer het klassieke arabisch dus daar zit ook weer een verschil in.
Dus ja het word gewoon handen en voeten en gebroken gesprekken

Ja het moet maar, het kan niet anders. Ik versta berbers goed, maar het spreken lukt mij niet. Wil het insha'Allah wel graag leren ooit

28-09-2009, 18:52

Citaat door Chicola:
[QUOTE=GreenPearl;71622698]



Ja dat heb ik dus ook, ik begrijp berbers een klein beetje..maar praten gaat niet echt haha.
En ik spreek niet goed marokkaans arabisch, ik spreek meer het klassieke arabisch dus daar zit ook weer een verschil in.
Dus ja het word gewoon handen en voeten en gebroken gesprekken

Ja het moet maar, het kan niet anders. Ik versta berbers goed, maar het spreken lukt mij niet. Wil het insha'Allah wel graag leren ooit



Dat is een voordeel zeg!!

Nee ik bak er niks van en versta er niks van

Is er geen cursus berbers in nederland?

28-09-2009, 18:54

Citaat door GreenPearl:
[QUOTE=Chicola;71623027]


Dat is een voordeel zeg!!

Nee ik bak er niks van en versta er niks van

Is er geen cursus berbers in nederland?


Haha volgens mij bestaat ie niet. We moeten het maar van onze mannen leren en dan hopen dat ze ons niet uitlachen

28-09-2009, 18:55

Citaat door Chicola:
[QUOTE=GreenPearl;71623135]

Haha volgens mij bestaat ie niet. We moeten het maar van onze mannen leren en dan hopen dat ze ons niet uitlachen




Jammer!
Haha, nou hij leert nu ook een beetje arabisch van mij..ik lach hem ook niet uit dus mag hij dat ook nie bij mij doen

28-09-2009, 18:55
Ja, ik kom gerust je leren liefje. Maakt helemaal niets uit!

Mijn verjaardag.

28-09-2009, 18:56



Citaat door Nasrdecoratie:
Ja, ik kom gerust je leren liefje. Maakt helemaal niets uit!

Mijn verjaardag.



Je bent een schatje !!

Aah wat leuk! ik ga je nu niet feliciteren anders kan ik het die dag niet doen

28-09-2009, 18:59

Citaat door GreenPearl:
Je bent een schatje !!

Aah wat leuk! ik ga je nu niet feliciteren anders kan ik het die dag niet doen



Ja, wacht maar tot die dag!
Ik weet nog steeds niet wat ik moet gaan doen. Een zondag.

Ik doe het graag voor je. Aangezien mijn berbers wel goed is.

28-09-2009, 19:06

Citaat door GreenPearl:
[QUOTE=Chicola;71623220]



Jammer!
Haha, nou hij leert nu ook een beetje arabisch van mij..ik lach hem ook niet uit dus mag hij dat ook nie bij mij doen


Ik lach hem wel uit, dus verwacht het andersom ook

Pagina's : [1] 2 3