Bekijk volle/desktop versie : Naar marokko rijden....???



Pagina's : [1] 2

28-09-2009, 14:53
salam wa alaikoum allemaal.

Wie van de dames(20-25) heeft ooit naar marokko gereden?
of van nador naar tanger gereden??
en hoe was het???




ma3a salaam

28-09-2009, 15:03


een goede vriendin van mij is deze jaar met de auto met 3 andere dames gegaan, naar tanger. het is nu echt helemaal niks aan navigatie volgen klaar.

02-10-2009, 22:05
Ik heb het dit jaar voor de 3e keer gedaan..

Ging prima!!

03-10-2009, 00:09
Ik, van Nador naar Nederland.. Makkelijk te doen, alleen krijg je wel last van je nek en schouders.. ik was in 800 km maar half uurtje gestopt dus daarom had ik er denk ik last van, je moet eigenlijk vaker/of langer stoppen, maar het is echt wel te doen

03-10-2009, 11:59


Wij hebben het ook gedaan, 3meiden ging heel goed Hmdl en zonder navigatie

Xxx

03-10-2009, 20:18
Ik rij al jaren mijn familie naar Marokko. Het is heel goed te doen, zeker met airco.
Niet te lang achter elkaar doorrijden. Je hoeft niet lang te stoppen, al strek je maar even je benen bij het tanken.
Oppassen met de hele nacht door rijden. Als iedereen in de auto slaapt, en jij zielsalleen knokt tegen de slaap .....die momenten zijn het gevaarlijkst.

03-10-2009, 20:46
Het is zeker te doen. Bij mij ging het helemaal top, hmdl

03-10-2009, 20:53
Om de 2 uur 10 á 15 min stoppen en je kan er een flinke tijd tegen aan

03-10-2009, 21:29

Citaat door nomennescio:
Ik rij al jaren mijn familie naar Marokko. Het is heel goed te doen, zeker met airco.
Niet te lang achter elkaar doorrijden. Je hoeft niet lang te stoppen, al strek je maar even je benen bij het tanken.
Oppassen met de hele nacht door rijden. Als iedereen in de auto slaapt, en jij zielsalleen knokt tegen de slaap .....die momenten zijn het gevaarlijkst.


Heel herkenbaar

Oef! Soms ben ik echt heel eigenwijs en rijd ik gewoon door... gelukkig voor mij slaapt mijn vader niet meskien ino en probeert hij me wakker te houden en in de gaten te houden of ik niet in slaap val

Vooral wanneer ik overdag mijn zonnebril op heb is het zeer moeilijk in te schatten voor hem

I love him!!

04-10-2009, 00:06
Dames jullie kunnen het, redbull, muziek, cruise control alleen (overdag) s'avonds niet anders bestaat het risico dat je in slaap valt, de wegen zijn verbeterd je zou bij wijze van alleen kunnen gaan!

04-10-2009, 00:19
Moet wel te doen zijn. Ik ga volgend jaar, ins'Allah, ook rijden naar Marokko.

04-10-2009, 01:05

Citaat door Capo:
Dames jullie kunnen het, redbull, muziek, cruise control alleen (overdag) s'avonds niet anders bestaat het risico dat je in slaap valt, de wegen zijn verbeterd je zou bij wijze van alleen kunnen gaan!



Je hebt geen ballen nodig om naar Marokko of ergens anders heen te kunnen rijden... Waarom zou een vrouw het niet kunnen? [/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=2]wij zijn nog altijd het sterke geslacht[/SIZE" -->

04-10-2009, 01:15


Je hebt geen ballen nodig om naar Marokko of ergens anders heen te kunnen rijden... Waarom zou een vrouw het niet kunnen?
wij zijn nog altijd het sterke geslacht

Haha begrijp me niet verkeerd, heb nooit gezegd dat vrouwen het niet kunnen! Ben van mening dat ze het wel kunnen, wou alleen ff een duwtje in de rug geven, voor de gene die, die stap aan het overwegen zijn!

04-10-2009, 12:25

Citaat door Capo:
Je hebt geen ballen nodig om naar Marokko of ergens anders heen te kunnen rijden... Waarom zou een vrouw het niet kunnen?
wij zijn nog altijd het sterke geslacht

Haha begrijp me niet verkeerd, heb nooit gezegd dat vrouwen het niet kunnen! Ben van mening dat ze het wel kunnen, wou alleen ff een duwtje in de rug geven, voor de gene die, die stap aan het overwegen zijn!


Oke, dan is 't goed

04-10-2009, 13:26

Citaat door Experience:
Moet wel te doen zijn. Ik ga volgend jaar, ins'Allah, ook rijden naar Marokko.


zonder ma7ram?

Pagina's : [1] 2