Bekijk volle/desktop versie : Naar marokko rijden....???



Pagina's : [1] 2

28-09-2009, 14:53
salam wa alaikoum allemaal.

Wie van de dames(20-25) heeft ooit naar marokko gereden?
of van nador naar tanger gereden??
en hoe was het???




ma3a salaam

28-09-2009, 15:03


een goede vriendin van mij is deze jaar met de auto met 3 andere dames gegaan, naar tanger. het is nu echt helemaal niks aan navigatie volgen klaar.

02-10-2009, 22:05
Ik heb het dit jaar voor de 3e keer gedaan..

Ging prima!!

03-10-2009, 00:09
Ik, van Nador naar Nederland.. Makkelijk te doen, alleen krijg je wel last van je nek en schouders.. ik was in 800 km maar half uurtje gestopt dus daarom had ik er denk ik last van, je moet eigenlijk vaker/of langer stoppen, maar het is echt wel te doen

03-10-2009, 11:59


Wij hebben het ook gedaan, 3meiden ging heel goed Hmdl en zonder navigatie

Xxx

03-10-2009, 20:18
Ik rij al jaren mijn familie naar Marokko. Het is heel goed te doen, zeker met airco.
Niet te lang achter elkaar doorrijden. Je hoeft niet lang te stoppen, al strek je maar even je benen bij het tanken.
Oppassen met de hele nacht door rijden. Als iedereen in de auto slaapt, en jij zielsalleen knokt tegen de slaap .....die momenten zijn het gevaarlijkst.

03-10-2009, 20:46
Het is zeker te doen. Bij mij ging het helemaal top, hmdl

03-10-2009, 20:53
Om de 2 uur 10 á 15 min stoppen en je kan er een flinke tijd tegen aan

03-10-2009, 21:29

Citaat door nomennescio:
Ik rij al jaren mijn familie naar Marokko. Het is heel goed te doen, zeker met airco.
Niet te lang achter elkaar doorrijden. Je hoeft niet lang te stoppen, al strek je maar even je benen bij het tanken.
Oppassen met de hele nacht door rijden. Als iedereen in de auto slaapt, en jij zielsalleen knokt tegen de slaap .....die momenten zijn het gevaarlijkst.


Heel herkenbaar