Bekijk volle/desktop versie : Wiens kind is model?



Pagina's : [1] 2

28-09-2009, 13:20
Salam dames,

Ik wil mijn dochterje laten inschrijven bij een modellenbureau voor kinderen? Heeft iemand dit al eerder gedaan of kennen jullie iemand die dit ook gedaan heeft?

Gr Seferma

28-09-2009, 13:32


Ben je echt dom,of doe je maar alsof?

28-09-2009, 13:34

Citaat door seferma:
Salam dames,

Ik wil mijn dochterje laten inschrijven bij een modellenbureau voor kinderen? Heeft iemand dit al eerder gedaan of kennen jullie iemand die dit ook gedaan heeft?

Gr Seferma


Dat lijkt me echt leuk.
Ik zou ook wel informatie willen.....

28-09-2009, 13:36

Citaat door AtlasPoesje:
Je kind gebruiken voor een paar euro's, vreselijk.


Je krijgt er geen geld voor hoor.

28-09-2009, 13:38


Mijn zoontje is gevraagd maar no way dat ik hem blootstel aan dat gedoe. Bahhh...ik zie hem al poseren de hele tijd! Raakt m meteen zijn onschuld kwijt.

28-09-2009, 13:39

Citaat door san_rayane:
Je krijgt er geen geld voor hoor.



Ze krijgen er wel geld voor maar dat komt op hun rekening. Je mag er niet aan zitten dus. En wel over de duizenden euro's!

28-09-2009, 13:42

Citaat door Itata:
Mijn zoontje is gevraagd maar no way dat ik hem blootstel aan dat gedoe. Bahhh...ik zie hem al poseren de hele tijd! Raakt m meteen zijn onschuld kwijt.

Ben jij married? Wow,

28-09-2009, 13:43
Lijkt me niks,

laat een kind een kind zijn !

Ga anders een familiereportage maken ofzo? Ook hartstikke leuk

28-09-2009, 13:44

Citaat door Victoire:
Ben jij married? Wow,



Hoezo?

28-09-2009, 13:45

Citaat door Madame_Louisa:
Lijkt me niks,

laat een kind een kind zijn !

Ga anders een familiereportage maken ofzo? Ook hartstikke leuk



Iwallah!

28-09-2009, 13:47
TS, als ik jouw nick zie staan lees ik altijd sperma in plaats van seferma. Sorry.

Ontopic, ik zou dat never nooit doen.

28-09-2009, 13:52

Citaat door Itata:
Hoezo?

Ik had altijd een heel ander beeld bij jou

28-09-2009, 14:05


Waarom altijd die negativiteit en vooroordelen? Wie zegt dat ik mijn kind laat gebruiken voor een paar euro's???? Mocht het zover komen dan is dat haar geld. Ik verdien mijn eigen geld, elhamdoellilah. Als je het niets vind, dan reageer je toch niet.....

Leef en laat leven, zeg ik maar altijd.....

28-09-2009, 14:06

Citaat door seferma:
Salam dames,

Ik wil mijn dochterje laten inschrijven bij een modellenbureau voor kinderen? Heeft iemand dit al eerder gedaan of kennen jullie iemand die dit ook gedaan heeft?

Gr Seferma


Als je dat leuk vind moet je het doen, maar dan moet je er wel zeker van zijn dat je een mooi kind hetbt, is niet leuk voor dat kind om ergens afgewezen te worden op haar uiterlijk omdat mama haar schoonheid verkeerd heeft ingeschat, dan wordt t zoeken naar een kindertherapeut in plaats van kindermodellenbureau.
dat kind krijgt me dan toch een minderwaardigheidscomplex, wil je niet weten!

28-09-2009, 14:12

Citaat door HoneyBee:
TS, als ik jouw nick zie staan lees ik altijd sperma in plaats van seferma. Sorry.

Ontopic, ik zou dat never nooit doen.




Pagina's : [1] 2