Bekijk volle/desktop versie : Me date vroeg of ik bij haar langs wilde



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

28-09-2009, 12:34
komen vond het niet zo erg, gezellig bij haar iets gaan drinken en ze had problemen met haar computer! Ik was in de veronderstelling dat ze op haar zelf woonde. Dat had ik dus beter niet kunnen doen!

Ik had me geschoren, haartjes goed gedaan, netjes aangekleed. Ik op mijn fiets naar haar toe. Eerst even langs de supermakt, doos bonbons en rozen gehaald en massage olie!

Eenmaal bij haar belde ik aan. Deed er een man open en vroeg wat ik kwam doen? Ik schrok me kapot en zei ow sorry ik denk dat ik verkeerd ben (ik dacht ze houdt me voor de gek :jammer Totdat ik ineens hoorde roepen, nee hoor je bent goed kom gezellig binnen!

het gezicht van die vader toen hij de massage olie zag

Heb me nog nooit zo op mijn ongemak gevoeld.

28-09-2009, 12:38



Citaat door massage_olie:
komen vond het niet zo erg, gezellig bij haar iets gaan drinken en ze had problemen met haar computer! Ik was in de veronderstelling dat ze op haar zelf woonde. Dat had ik dus beter niet kunnen doen!

Ik had me geschoren, haartjes goed gedaan, netjes aangekleed. Ik op mijn fiets naar haar toe. Eerst even langs de supermakt, doos bonbons en rozen gehaald en massage olie!

Eenmaal bij haar belde ik aan. Deed er een man open en vroeg wat ik kwam doen? Ik schrok me kapot en zei ow sorry ik denk dat ik verkeerd ben (ik dacht ze houdt me voor de gek :jammer Totdat ik ineens hoorde roepen, nee hoor je bent goed kom gezellig binnen!

het gezicht van die vader toen hij de massage olie zag

Heb me nog nooit zo op mijn ongemak gevoeld.

Haha eerste wat in me opkwam was wat voor nationaliteit...


28-09-2009, 12:41
Jij bent zo zielig hé. Meskin, je hebt helemaal voorbereid en als een hopeloos geval op de fiets gestapt. Damn, waar zijn de echte mannen

28-09-2009, 12:42
?? was ze mocro??

28-09-2009, 12:45



Citaat door Victoire:
Jij bent zo zielig hé. Meskin, je hebt helemaal voorbereid en als een hopeloos geval op de fiets gestapt. Damn, waar zijn de echte mannen

Is fiets tegenwoordig geen erkende vervoermiddel meer? Zelfs directeuren stappen nog op de fiets terwijl ze naar hun werk gaan!

28-09-2009, 12:53

Fantasierijk.

28-09-2009, 12:53
ahaha

28-09-2009, 12:55
Ooh jeetje, neem de volgende keer dan maar geen massage olie meer mee..

28-09-2009, 12:57

Citaat door Mister_020:
Is fiets tegenwoordig geen erkende vervoermiddel meer? Zelfs directeuren stappen nog op de fiets terwijl ze naar hun werk gaan!

Ik fiets ook

28-09-2009, 13:00

Citaat door Victoire:
Ik fiets ook

Wat is probleem dan?

28-09-2009, 13:03

Citaat door Victoire:
Jij bent zo zielig hé. Meskin, je hebt helemaal voorbereid en als een hopeloos geval op de fiets gestapt. Damn, waar zijn de echte mannen


Wat moest ie dan doen, een dikke bak huren om indruk te maken? Damn, ya type.

28-09-2009, 13:04
Marokkaans?

28-09-2009, 13:07


Ik geloof er niks van, vorig week had je een vriendin en nu dit, wat wordt het volgende week?

28-09-2009, 13:12

Citaat door Mister_020:
Wat is probleem dan?


Volgens mij begrijp je me niet. Ik vind het gewoon sneu dat hopeloze gevallen zoveel moeite doen voor een date. Haren kammen, optutten, een hele eind fietsen.

Citaat door Riifiiaa:
Wat moest ie dan doen, een dikke bak huren om indruk te maken? Damn, ya type.

Ga mijn reactie even goed lezen.

28-09-2009, 13:13

Citaat door Victoire:
Volgens mij begrijp je me niet. Ik vind het gewoon sneu dat hopeloze gevallen zoveel moeite doen voor een date. Haren kammen, optutten, een hele eind fietsen.

Ga mijn reactie even goed lezen.

Moet ie dan stinkend gaan ? Hij heeft een date, en gaat er netjes naar toe. zo hoort het toch?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7