Bekijk volle/desktop versie : Mwd Opdrachten



27-09-2009, 18:59
wie o wie kan mij helpen.

ik moet voor SLB een slbcontract inleveren.....Allleen ik weet niet hoe ik dat moet doen...Wie kan mij helpen hiermee?

XX

06-10-2009, 22:18


Moet je dat niet met je projectgroepje doen? Want wij moeten dat binnenkort ook doen, maar dat doe ik samen met mijn groepsleden. We maken afspraken (vb; op tijd komen, bij afwezigheid bellen enz). Daanaast maken we een planning en plan van aanpak. Dat zou onze docente allemaal nog uitleggen, maar dit heb ik mij dus laten vertellen.

06-10-2009, 22:45

Citaat door Idjis_n_Arif:
wie o wie kan mij helpen.

ik moet voor SLB een slbcontract inleveren.....Allleen ik weet niet hoe ik dat moet doen...Wie kan mij helpen hiermee?

XX


Zet hierin wat jij verwacht van de SLB-er, wat jouw doelen zijn binnen het studiejaar en wat voor afspraken je wilt maken met de SLB-er. Aan het eind van het gesprek gaan jullie beide het contract ondertekenen.

06-10-2009, 22:51
Hey, heb wel een samenwerkingscontract voor je. Is dat wat je bedoeld?

Het samenwerkingscontract

Gegevens groepsleden:
Hier zet je email, telefoonnummers, namen en studentnummers van de groepsleden.

Projectgroep e- mail:
...@hotmail.com

Planning:
Gezamenlijk verdelen we de taken zo evenredig mogelijk.
Er wordt ernaar gestreefd dat elk groepslid op tijd aanwezig is. Mocht dit niet lukken, dan wordt er op tijd afgebeld of kan dit gemaild worden naar de gezamenlijke mail.

Wanneer herhaaldelijk (na drie keer) voorkomt dat een groepslid niet op tijd komt, dan bespreken wij dit samen in de groep. Mochten we er niet uitkomen dan bespreken we het met onze projectbegeleider.
Dit geldt ook als groepsleden hun afspraken niet nakomen.

Vergaderdata:
Frequent zullen wij afspreken na de les. Als we geen les hebben bepalen wij samen of het nodig is om bij elkaar te komen. Alle stukken en afspraken worden rondgemaild, zodat een ieder het portfolio van ons project bijhoudt en op de hoogte blijft (als bijvoorbeeld een groepslid een keer niet aanwezig is).

Financiën:
De kosten worden door vijf gedeeld. Het streven is zoveel mogelijk om de kosten door de opdrachtgever te laten betalen.

Kwaliteit:
Ons werk doen we met veel verantwoordelijkheidsgevoel. We doen ons best om een goed resultaat te leveren. Daarom zullen wij ook niet blij zijn met afgeraffeld werk. Met een ruime voldoende zijn we tevreden.

Samenwerking:
De besluiten die wij nemen komen tot stand in wederzijds overleg. Wij streven zoveel mogelijk naar consensus.
Als er conflicten zijn, proberen wij daar samen in de groep een oplossing voor te vinden. Lukt het niet om eruit te komen, dan bespreken wij dit met onze projectbegeleider. Evaluatiemomenten vinden plaats na elke bijeenkomst.

Handtekeningen van de groepsleden:
Een blad met de namen van de groepsleden en groepsleider en de handtekeningen erbij.