Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Een Goeie Marokkaanse Restaurant Gezocht

Pagina's : [1] 2

jaoulia
18-11-2002, 23:34

Hallo allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK heb een collega en die wil samen met mij bij een marokkaanse restaurant eten. Nu heb ik een probleem: IK WEET GEEN GOEIE EN LEUKE MAROKAANSE RESTAURANT. En ik wil ook niet voor schut staan bij haar als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zoek een comfortable, leuke, goeie restaurant waar je overheeeeeeeeerlijk kan eten. En waar eventueel een marokaanse sfeer heerst. WIE O WIE KENT EEN LEUKE RESTAURANT VOOR ME. Graag zie ik jullie reacties tegemoet ALVAST BEDANKT :)

Chatefemqemamu
19-11-2002, 12:08
In welke stad moet die restaurant zijn? Je hebt ze in bijna alle grote steden dus moet geen probleem zijn lijkt me... maar moet je wel ff zeggen WELKE stad kan ik je ook vertellen wat ik ervan vind! groetjesss

pannenkoek
19-11-2002, 15:05
hey joualialia lala, hier in rotterdam schijnt wel een hele relaxe tent te zitten.

Chatefemqemamu
19-11-2002, 15:15
jah heet Bazar... ben er zelf een aar keer geweest is wel relaxt daar en lekker eten dusss it's ok.... utrecht heeft ook wel nog een chill restaurant... en a'dam ook... vind ze alledrie ok.. dus up to you toch

ArabLady
19-11-2002, 16:37

utrecht: el manzah rotterdam: Bazaar amsterdam: Marrakech en nog een aantal anderen vlakbij CS tegenover vredenburg

beppie_truus
19-11-2002, 18:03
alleen is bazaar geen marokaans restaurant maar een oosterse

-Reda-
19-11-2002, 19:12
In Amsterdam is er een goeie...Sahara, tegenover het CS...is wel nice, met een live band ensoo...:goedzo:

jaoulia
19-11-2002, 22:20
lieve mensen bedankt voor jullie reactie. het enige wat ik wil is NATUUUUUUUURLIJK marokkaans eten. Dat wil namelijk mijn collega. En een klein beetje marokaante sfeer mag ook. Alleen heb moet wel bescheiden zijn. Niet al te hectisch, liever niet en Lunatic007 het liefst wil ik in de buurt van ARNHEM, UTRECHT OF als het echt in deze buurt niet te vinden is, is mijn laatste optie toch AMSTERDAM. ik zie jullie reactie tegemoet. OJAA zouden jullie ook adressen bij willen vertellen. Sorry mensen dat ik zo lastig ben, Ik weet ook niet waar ik moet kijken en zoeken. Op dit moment reken ik op jullie. En uiteraard zullen jullie ongetwijfeld van mij te horen krijgen naar welke restaurant ik ga. De afspraak is pas op 20 december.Dus heb ik nog tijd zat. HE SCHATTEN. bedankt thanks beslama en ik zie jullie reacties tegemoet

Hakim_Sloop
20-11-2002, 11:34
Jammer... in Rotterdam zit SAFIR www.safir.nl ish heel goed, eten vaker politieke figuren en de kroonprins komt er ook zo nu en dan...

fesi
21-11-2002, 12:31
in amsterdam-west op de bos en lommerweg zit er een, hij heet marhaba. dat is wel een relaxte

fransbauer
16-06-2005, 15:36
Waar ben je bezig??? Die topic al drie jaar ofzo DOOD! Sukkel!

mounir_B_222
16-06-2005, 21:20
In Amsterdam is er een goeie...Sahara, tegenover het CS...is wel nice, met een live band ensoo...:goedzo: ja dat klopt schijnt hee mooi te zijn

mounir_B_222
16-06-2005, 21:22

Waar ben je bezig??? Die topic al drie jaar ofzo DOOD! Sukkel! hahahahahah ik zie het nu ook is al 3 jaar geleden idd :maf2:

bentxness
19-11-2007, 21:53
Een Hele Grote Uppppppppppieeeeeeeeee (zie Data's Hahaha)

nessie1
25-11-2007, 18:21
Tieeeellll Vetststeeeee Restaurant !!!!!!!!

Pagina's : [1] 2