Bekijk volle/desktop versie : Rachid...de jongen met het allerliefste karakter(WAARGEBEURD)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

30-05-2004, 00:06
In het zwembad...

Rachid:Yasmina neem beter niet met naijm ik weet zeker dat hij je alleen pijn doet
Yasmina:maar rachid ik vind um leuk..hoe weet je dat hij me pijn doet?
Rachid:hij zei net nog tegen mij ik wil haar deze week jij mag der daarna houden hij behandeld je als een xxxx man..!!
Yasmina:maar...kan het jou nou werkelijk iets schelen?
Rachid:ja Yasmina..ik geef om jou en wil niet dat je zomaar door een jongen word gebruikt..

Yasmina's Gedachte:
rachid is echt een schatje...ik weet dat hij me leuk vind en erg veel om me geeft..maar ik zie nu nog niets in hem....alhoewel ik niet zonder hem zou kunnen leven...en het is niet eens mijn vriendje maar hij is me wel heel dierbaar...

Merjam:Yasmina neem nou met hem johh kijk hoe lekker hij is
Naoual:inderdaadd...
Yasmina:JAHAAAAAHHH OWKEEEY

Yasmina's Gedachte:
de blik in rachid's ogen deed me pijn...ik hield van hem ookal wist ik het zelf nog niet eens..

Moet ik doorgaan..?

30-05-2004, 00:10


ja ga maar door het begint heel erg mooi :d

30-05-2004, 10:00
Bedankt voor jullie reacties..enne lelanoura..inderdaad het begint ook heel mooi

Kus NoWieE

30-05-2004, 10:11
Naijm:Yasmina..Yasmina!!!
Yasmina:ja naijm?
Naijm:Yasmina wil je ff hier komen zitten..
Yasmina:hmm..jaja ik kom

Rachid's gedachte:
elke dag weer op nieuw als ik Yasmina zie ben ik vrolijk en voel ik me super gelukkig...maar elke dag weer brokkelt mijn hart stukje bij beetje af...elke dag weer op nieuw moet ik het aanzien...Yasmina en haar geliefde...ik gun haar het allerbeste...maar ik kan het gewoon niet aan als ik zie dat ze word geplayd....
ik zag dat Naijm haar riep om naast haar te komen zitten...O NEE ik weet wat hij wil gaan uithalen...haar topje losmaken echt niet dus!!!

Naijm:je mag wel dichterbij komen zitten hoor ik bijt niet
Yasmina:ahaha ik weet t

nog voordat ik dichter bij naijm wou gaan zitten...kwam rachid er tussen..en hij keek naijm aan...met zo'n blik van dus niet
Naijm:rachid donderop
Rachid:het lukt je toch niet
Naijm:donderop
Rachid:neee ik blijf bij haar..!!!!!!!
ik had hier echt geen zin in en zwom weg met m'n vriendinnen Merjam en Naoual....

Rond 5u

Naoual:rachid..!!!
Rachid:jah
Naoual:rachid ik..ik ga naar huis
Rachid: Doei!

net toen ik het bad uit wou stappen trok hij me terug en knuffelde
Rachid:Later!
Naoual:ahaha Later!

Mooi vervolg of njie?
Kus NowieE

30-05-2004, 10:16


wil je nu nog doorgaan pleassssseeeeeee

je nieuwe fantjeuuuhhhhhhhh

bousa kbira ameleke

30-05-2004, 10:19
egt een leuk maar int vervol een groter please



je kan egt goed schrijven

30-05-2004, 10:29
ahahaa bedankt Amaleke ik zal nou speciaal voor jou een vervolg sjetten(en natuurlijk ook voor de rest)

30-05-2004, 10:57
leuk begin ik hoop dat je snel verder gaat

30-05-2004, 11:01
jaa ga verder!

30-05-2004, 11:03
ga gauw verder



















































ga verder

30-05-2004, 11:04
ik stapte het bad uit en maakte mijn kluisje open...toen ik mijn spullen had keek ik nog even over het stenen muurtje dat de scheiding tussen de kleedhokjes en het zwembad zelf gaf..en ik zwaaide naar Merjam en Naoual die nog niet naar huis gingen...
toen ik aangekleed was borstelde ik mijn haren en ik kocht een twix bij de automaat en liep via een soort bospaadje naar m'n tante's huis...
ik moest bij m'n tante gaan slapen..

toen ik daar aan kwam klopte ik op het raam
Yasmina:Gelti..!!Gelti..!!Azem!!
Gelti:sttt...je oom slaapt

Mijn tante kon net als mijn andere tante's heel goed nederlands..mischien kwam het omdat ze allemaal in belgie opgegroeid zijn...

Yasminaw okey...
mijn tante was bezig boven op te ruimen en dus trok ik alvast wat makkelijke kleding aan om te gaan helpen...
Yasmina:Gelti moet ik op zolder beginnen?
Gelti:nee!je hoeft niet te helpen
Yasmina:jawel wat moet ik nou doen!
Gelti:nee ga computeren ofzo
Yasmina:asjeblieft!!
Gelti:nee Yasmina...zieeddd ga naar zolder ga computeren!

naar veel gedoe kreeg mijn tante toch haar zin..we hadden een deal..zij deed vandaag het huis..ik morgen

ik deed de pc aan en natuurlijk keek ik eerst ff op msn..geen leuke mensen dus ik ging naar marokko.nl
ik zette een vervolgje bij een verhaal van me en ging de zolderkamer maar even opruimen..ik deed een muziekje op en begon schoon te maken...

30-05-2004, 11:23
thank you je bent egt een sgat

boesa kbira ameleke

30-05-2004, 12:11


bedankt voor jullie liefe reacties dames..ik ga zo snel mogelijk weer door voor jullie...!!!ik ga nou een vervolgje schrijven

Kus NoWieE

30-05-2004, 12:34
ik hoorde het geluidje van de msn als er iemand online kwam enne het was rachid...natuurlijk stopte ik gelijk met schoonmaken en deed de muziek uit..

xGesprekx

Rachid:Hey Lieverd
Yasmina:Eeeeyy sgattt alls okie?
Rachid:hmm jah zeker..
Yasmina:key dan houwe sjow
Rachid:met jou?
Yasmina:gaat z'n gangetje..
Yasmina:is er nog iets in t zwembad gebeurd toen ik weg was?
Rachid:nee niks bijzonders..
Yasmina:key
Rachid:ik mis je
Yasmina:rachid..
Rachid:Yasmina ik praat geen p.oep man..ik meen het serieus
Yasmina:ja ik weet t

en zo ging het gesprek nog een tijdje door...

Volgende Dag..
toen ik de volgende dag wakker werd was ik echt zo vrolijk dat ik gelijk naar t ontbijt druk bezig ging met het huishouden..
ik waste af ik stofzuigde ik dweilde ik maakte de bedden op gaf de ramen een sopje..maaktte eten voor mijn oom en tante die naar de zwarte beurs(vleuten)waren..en ik liet een briefje achter want ik had om 2u afgesproken met Merjam en Naoual

toen ik thuis kwam was daar ook al niemand...ik kleede me ff om en ging naar Merjam toe die 1 straatje verder woont..

Yasmina:Shakir roep Merjam eens
Shakir is t jongere broertje van Merjam
Shakir:iz goed
Merjam kwam naar beneden en we liepen richting het pleintje..
Merjam:ejaaw gisteren heeft dat vriendje van je me gek gemaakt!
Yasmina:wie..?Naijm..?
Merjam:aa nee Melkboer...rachid!
Yasmina:..o..wrom dan?
Merjam:hij zegt de hele tijd tegen mij kom naar kleedhokjes kom kom kom
Yasmina:... o.....

30-05-2004, 14:36
0 o 0 ik geloof daar niets van hahaha ik leef me in
maarre ga gauw door wil je?? thnxxxxx

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12