Bekijk volle/desktop versie : Urgentie



Pagina's : [1] 2

25-09-2009, 20:28
Wie heeft hier ervaring mee of weet hier veel van? Ik ben nu zwanger en we huren een huis van iemand. Nu wil ik weten heb ik recht op een urgentie nu ik zwanger ben en degene van wie we het huis huren wil ons binnenkort ook weg hebben. Ik heb de dokter gebeld vandaag en die is bereid een brief voor me te schrijven die ik denk ik dan mee moet nemen naar woningnet Kan iemand mij helpen

25-09-2009, 20:30


Dat kan je beter aan je woningcorporatie vragen, niemand zou je 100% antwoord geven hier.

25-09-2009, 20:36
nee meid, om die reden heb je geen recht op urgentie.

25-09-2009, 20:36

Citaat door MoesCH:
van wat ik begrepen heb is gezinsvorming geen reden tot urgentie!



Niet alleen gezinsvorming we kunnen hier niet meer wonen Waar moet ik dan heen

25-09-2009, 20:43



Citaat door DramaQueentje:
Niet alleen gezinsvorming we kunnen hier niet meer wonen Waar moet ik dan heen


Het enige wat ze jullie zullen zeggen is dat de mogelijk van particulier huren er is. Dus de manier waarop jullie nu ook jullie huidige woning huren. Ik denk eerlijk gezegd ook dat er geen andere optie is. Of je zult een andere reden tot urgentie moeten zoeken. Familiale kwesties etc.

25-09-2009, 20:43
hmm moeilijk.

25-09-2009, 21:03

Citaat door malikab:
Het enige wat ze jullie zullen zeggen is dat de mogelijk van particulier huren er is. Dus de manier waarop jullie nu ook jullie huidige woning huren. Ik denk eerlijk gezegd ook dat er geen andere optie is. Of je zult een andere reden tot urgentie moeten zoeken. Familiale kwesties etc.


Ja maar ik wil gewoon een woning van mezelf niet elke keer weggestuurd worden gewoon een huis waar ik heel lang kan blijven.

25-09-2009, 21:07
Het is echt heel lastig om urgentie aan te vragen. Ik denk pas als diegene je het huis heeft uitgewerkt en noodgedwongen in een opvangcentrum moet zitten dat ze misschien een urgentie geven. Ze gaan ervan uit dat je alles er aan doet om aan een woning te komen en ze gaan je vragen dat je bij familie terecht moet.

25-09-2009, 21:09
En waarom wil diegene van wie je een huis huurt jou weg hebben? Je hebt toch een contract afgesloten?

25-09-2009, 21:09

Citaat door Azhaar:
En waarom wil diegene van wie je een huis huurt jou weg hebben? Je hebt toch een contract afgesloten?



Nee we huren gewoon van iemand zonder contract

25-09-2009, 21:11

Citaat door Azhaar:
Het is echt heel lastig om urgentie aan te vragen. Ik denk pas als diegene je het huis heeft uitgewerkt en noodgedwongen in een opvangcentrum moet zitten dat ze misschien een urgentie geven. Ze gaan ervan uit dat je alles er aan doet om aan een woning te komen en ze gaan je vragen dat je bij familie terecht moet.


Ja maar hoelang moet je dan zogenaamd bij familie zijn. Ik ga er echt alles aan doen om een huis te krijgen ik zie mezelf al met me man en ik hoogzwanger bij familieleden Moet je hier nou echt beginnen met liegen voordat je eindelijk een huis kan krijgen

25-09-2009, 21:13

Citaat door Inerzaf:
Dat kan je beter aan je woningcorporatie vragen, niemand zou je 100% antwoord geven hier.

lk ben projectontwikkelaar van beroep (maar doe er niks mee gezien ik een andere studie doe momenteel) en heb daar ook wel kaas van gegeten

TS, je kunt het daarop gooien en aangeven dat je binnenkort zonder een dak boven je hoofd kunt te staan. lk heb laatst een urgentie brief voor een vriend van mij geschreven en deze heeft urgentie gekregen. PM mij even, dan stuur ik je de brief toe.

25-09-2009, 21:16


Nopes, geen urgentie krijg je dan! In dat geval zou heel Nederland zwanger worden om een huis te krijgen!Urgentie krijg je vaak alleen als je onder een sloopregeling valt ofzo

25-09-2009, 21:18

Citaat door Marrakechia2009:
Nopes, geen urgentie krijg je dan! In dat geval zou heel Nederland zwanger worden om een huis te krijgen!Urgentie krijg je vaak alleen als je onder een sloopregeling valt ofzo



Het gaat niet ALLEEN om het zwanger zijn maar we zitten binnenkort ook zonder woning

25-09-2009, 21:19

Citaat door Figurante:
lk ben projectontwikkelaar van beroep (maar doe er niks mee gezien ik een andere studie doe momenteel) en heb daar ook wel kaas van gegeten

TS, je kunt het daarop gooien en aangeven dat je binnenkort zonder een dak boven je hoofd kunt te staan. lk heb laatst een urgentie brief voor een vriend van mij geschreven en deze heeft urgentie gekregen. PM mij even, dan stuur ik je de brief toe.



Ik heb je gepmd meid!!!

Pagina's : [1] 2