Bekijk volle/desktop versie : Trouwjurk voor mijn moeder!!!



Pagina's : [1] 2

25-09-2009, 12:47

Citaat door Nadis:
Hi dames,

Gisteren keek ik samen met een vriendin naar de bruiloft van haar ouders.
Opeens dacht ik aan mijn eigen ouders. Veel vroeger, ongeveer 37 jaar terug, is mijn moeder weggelopen naar mijn vader om te kunnen trouwen (lang verhaal). Dit betekent dat zij nooit een bruiloft heeft gehad en de droom van iedere vrouw, een troujurk aantrekken nooit heeft kunnen waarmaken.

Ik wil mijn ouders en vooral mijn moeder verassen. Ik zoek daarom een trouwjurk (huur) voor mijn moeder om eigenlijk volgende week zaterdag thuis een kleine bruiloft te houde. Mijn vader strak in pak en mijn moeder in een trouwjurk. Ik ben al blij als wij 1 foto hebben.

Mijn vraag is nu.. Waar kan ik een witte trouwjurk (model maakt niet uit, maar niet strapless ofzo natuurlijk) in de maat 46 - 48 vinden? Misschien heeft jouw moeder wel eentje staan die zij eenmalig wil verhuren of er is een winkeleigenaresse die nog een oud model in de winkel heeft staan.

Dames, dit is voor een goed doel zoals jullie lezen Daarom verwacht ik niet dat jullie al te veel ervoor willen hebben. Ik heb natuurlijk alles over om mijn ouders dit te kunnen laten beleven, maar laten we redelijk blijven

Ik ben benieuwd of ik mijn en mijn ouders'droom kan waarmaken.

Alvast dank voor jullie reactie's !!!!
.

25-09-2009, 13:05


Ah wat lief!

Ze zullen blij zijn met jou als dochter!

25-09-2009, 13:06
wat leuk!
maar heb niks
sommigen hier verhuren hem niet zo duur

succes!

25-09-2009, 13:06
haha wel lief van je Allahie 3awnek!

Me pa wilde absoluut niet dat me ma een bruidsjurk aan zou trekken was 28 jaar terug was toen net uit, tante van me ma had er eentje gekocht heeft tie em weggegooid hij wilde perse dat ze met a3baya naar buiten kwam, en ook geen fotos mochten er gemaakt worden

25-09-2009, 13:20


oooh wat leuk, je moet even hier rond snuffelen genoeg mensen die hier bruisjurken verhuren..

25-09-2009, 13:37
Ben je marokkaans?

25-09-2009, 14:07
kijk op marktplaats daar kan je die vaak al voor heel weinig kopen

25-09-2009, 15:33
Mijn moeder heeft die van haar nog in de kast hangen.
Helaas is het een maat 40/42 toen was ze nog normaal nu heeft ze 48

Veel succes.

25-09-2009, 16:41
Successssssssssssss

25-09-2009, 16:55
Ik heb er 1 te koop
150 euro
hij is nieuw
van het merk divina sposa!
ik heb grote maatje erin..
helaas geen fotos
je kan langskomen om deze te bezichtigen..


en mocht je ook nog kapsel & make-up willen
ik ben wel bereid om het voor een leuk prijsje te doen

25-09-2009, 16:56
wayaaw hoe lief

25-09-2009, 21:58
Leuk idee
zoekt ze ook een mooie bruidsbank?

25-09-2009, 22:01


Ah wat een leuk idee.. Ik heb ook de trouwjurk van mijn moeder.. Gekregen!
Nou het is geen baljurk ofso maar gewoon een witte marokkaanse jurk met skalli en skalliriem... en die zijn gewoon helemaal in nu..
De jurk is van 23 jaar geleden, moet je nagaan..


25-09-2009, 22:03
wat lief


Up up up!

Komt wel goed insha Allah!

25-09-2009, 22:10

Citaat door Nadis:
Ow wat leuk! Ik zal mijn trouwjurk ook bewaren voor mijn dochter insallah!! Eigenlijk zou ik 'm weer eens moeten aantrekken ik mis het wel

Beetje raar gevoel om voor mijn moeder een trouwjurk te zoeken haha. Wel grappig.


Ja, een heel verschil met de trouwkleed van mijn moeder en mijn bruidsjurk die in mijn kamer hangt
Neemt een hele muur in beslag..
Maar InshAllah zal ik de trouwkleed van mijn moeder en mijn eigen bruidsjurk aan mijn dochter geven.. Amien...

Ik hoop dat je wat kunt vinden meid.. Is inderdaad wel grappig..


Pagina's : [1] 2