Bekijk volle/desktop versie : marokaanse wijven die je geil aankijken



Pagina's : [1] 2

29-05-2004, 19:43

Citaat door _the_eyes_:
waarom gaan die marokaanse wijven altijd eerst je geil aankijken en als je dan probeert contact te maken krijgen ze meteen kapsones van wat doe je of wat wil je van me. dat zijn nou echt die wijven die je in si grafkelder moet zetten en dan die kelder vol met aanwijzingen moet zetten zoals het op de muur schrijven zodat als ze eruit komen weer normaal worden en dan als ze wat of wie willen er dan zelf op af stappen

.

29-05-2004, 19:45



Citaat:
Origineel gepost door _the_eyes_
waarom gaan die marokaanse wijven altijd eerst je geil aankijken en als je dan probeert contact te maken krijgen ze meteen kapsones van wat doe je of wat wil je van me. dat zijn nou echt die wijven die je in si grafkelder moet zetten en dan die kelder vol met aanwijzingen moet zetten zoals het op de muur schrijven zodat als ze eruit komen weer normaal worden en dan als ze wat of wie willen er dan zelf op af stappen

geil waarom kijken ze geil. snap dat niet als ze dat niet doen krijgen ze geen kans ofzo. tzzz zielig zulke wijven

29-05-2004, 19:46

Citaat:
Origineel gepost door _the_eyes_
waarom gaan die marokaanse wijven altijd eerst je geil aankijken en als je dan probeert contact te maken krijgen ze meteen kapsones van wat doe je of wat wil je van me. dat zijn nou echt die wijven die je in si grafkelder moet zetten en dan die kelder vol met aanwijzingen moet zetten zoals het op de muur schrijven zodat als ze eruit komen weer normaal worden en dan als ze wat of wie willen er dan zelf op af stappen

je denkt dat z eje geil aankijken maar volgens mij kijken ze je vies aan...
en is toch logisch als ze dan vragen wat doe je...
jullie zijn hier de geile mannetjes die niets te doen hebben!!!
ga leven zoeken en niet zo lopen kwijlen achter de meiden!!!



29-05-2004, 19:46

Citaat:
Origineel gepost door _the_eyes_
waarom gaan die marokaanse wijven altijd eerst je geil aankijken en als je dan probeert contact te maken krijgen ze meteen kapsones van wat doe je of wat wil je van me. dat zijn nou echt die wijven die je in si grafkelder moet zetten en dan die kelder vol met aanwijzingen moet zetten zoals het op de muur schrijven zodat als ze eruit komen weer normaal worden en dan als ze wat of wie willen er dan zelf op af stappen


29-05-2004, 19:47


Dan kijken ze je aan alsof ze je willen opeten, ofzo, dan lxullen ze dat het niet zo bedoeld was, WTF kijk je me dan aan!!

29-05-2004, 19:47

Citaat:
Origineel gepost door _the_eyes_
waarom gaan die marokaanse wijven altijd eerst je geil aankijken en als je dan probeert contact te maken krijgen ze meteen kapsones van wat doe je of wat wil je van me. dat zijn nou echt die wijven die je in si grafkelder moet zetten en dan die kelder vol met aanwijzingen moet zetten zoals het op de muur schrijven zodat als ze eruit komen weer normaal worden en dan als ze wat of wie willen er dan zelf op af stappen

Misschien kijken ze gewoon normaal maar vind jij dat ze geil kijken

29-05-2004, 19:48

Citaat:
Origineel gepost door Schatjee
Misschien kijken ze gewoon normaal maar vind jij dat ze geil kijken
denkbeeld

29-05-2004, 19:49

Citaat:
Origineel gepost door thement_return
denkbeeld
Jatoch dus als hij actie wil ondernemen gaan ze kapsones doen !

29-05-2004, 19:49

Citaat:
Origineel gepost door MissMarOc15
je denkt dat z eje geil aankijken maar volgens mij kijken ze je vies aan...
en is toch logisch als ze dan vragen wat doe je...
jullie zijn hier de geile mannetjes die niets te doen hebben!!!
ga leven zoeken en niet zo lopen kwijlen achter de meiden!!!


whauhahah oulahilla a MissMarOc15 althans dat denk ik ook, hahahahah oulah die was goed sorry
whahahahaha


29-05-2004, 19:51

Citaat:
Origineel gepost door Schatjee
Jatoch dus als hij actie wil ondernemen gaan ze kapsones doen !
wallah hila maar goed sommigen

29-05-2004, 19:52

Citaat:
Origineel gepost door thement_return
wallah hila maar goed sommigen
hahahahah

29-05-2004, 19:52
opdat ej waarschjijnelijk in gaat op hun geilheid..... kom anders in contact... als ze je geil aankijkt... loop erop af en begin een gesprek via een andere weg alsof je geilheid niet zag..... ze weten bijna altyd wat er lekker is aan hun...

trouwens zulke meiden geef ik nooit aandacht... gewoon 1 beurt geven... en dan loesoe... safi..
want ze hoeven maar 2 eter verder te lopen en ze kyken een ander weer geil aan...

29-05-2004, 19:52





29-05-2004, 19:57

Citaat:
Origineel gepost door SABRI_Y
opdat ej waarschjijnelijk in gaat op hun geilheid..... kom anders in contact... als ze je geil aankijkt... loop erop af en begin een gesprek via een andere weg alsof je geilheid niet zag..... ze weten bijna altyd wat er lekker is aan hun...

trouwens zulke meiden geef ik nooit aandacht... gewoon 1 beurt geven... en dan loesoe... safi..
want ze hoeven maar 2 eter verder te lopen en ze kyken een ander weer geil aan...
:schok:

29-05-2004, 19:58

Citaat:
Origineel gepost door SABRI_Y
opdat ej waarschjijnelijk in gaat op hun geilheid..... kom anders in contact... als ze je geil aankijkt... loop erop af en begin een gesprek via een andere weg alsof je geilheid niet zag..... ze weten bijna altyd wat er lekker is aan hun...

trouwens zulke meiden geef ik nooit aandacht... gewoon 1 beurt geven... en dan loesoe... safi..
want ze hoeven maar 2 eter verder te lopen en ze kyken een ander weer geil aan...
Wahahaha Yeh onzin

Pagina's : [1] 2