Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Wat gebruiken jullie voor je gezicht?



24-09-2009, 21:58
Ik ben benieuwd wat jullie s´morgens en s´avonds gebruiken voor je gezicht.

Ik gebruik rozenwater als tonic en daarna een nachtcreme van kamille. Nu heb ik gehoord dat het slecht is om een nachtcreme te gebruiken, dat je huid daaraan gaat ´wennen´ en juist vermoeider wordt...

24-09-2009, 22:19


ik doe alleen bio oil sochtend en savonds, geen cremetjes meer heb veel en dure produkten gebruikt wat gewoon weinig helpt vind ik

24-09-2009, 22:33
IK begrijp nog steeds niet waarom meisjes altijd iets onnatuurlijk, niet getest, schadelijk, moeten smeren op hun gezicht. Mensen moeten iets gebruiken met een goede reden, en weten wat ze gebruiken. Je kan liever niets gebruiken voor je gezicht, het vijf keer wassen van je gezicht, of meer tijdens de woedoe is al voldoende genoeg. En een zonnetje (vit D) draagt ook bij een gezonde, glanzende huid. En groene of witte thee verjongt de huid. Daarna zijn vitamine A, met name in oranje voedingsmiddelen en bladgroentes erg gezond voor de huid. En zink en silicium (in noten, zaden, vlees en vis) en zwavel ( uien en eieren, gember, knoflook ...) helpen ook bij de opbouw van een gezonde huid. En natuurlijk, we vergeten niet de advies van onze Profeet die ons aanraadde om met olijfolie te smeren, dat zou toch perfect zijn als je dat 3 keer per week doet voor het slapen gaan. Dan zul je nooit meer te maken hebben met rimpels...

Wassalaam,

24-09-2009, 22:42

Citaat door massin:
IK begrijp nog steeds niet waarom meisjes altijd iets onnatuurlijk, niet getest, schadelijk, moeten smeren op hun gezicht. Mensen moeten iets gebruiken met een goede reden, en weten wat ze gebruiken. Je kan liever niets gebruiken voor je gezicht, het vijf keer wassen van je gezicht, of meer tijdens de woedoe is al voldoende genoeg. En een zonnetje (vit D) draagt ook bij een gezonde, glanzende huid. En groene of witte thee verjongt de huid. Daarna zijn vitamine A, met name in oranje voedingsmiddelen en bladgroentes erg gezond voor de huid. En zink en silicium (in noten, zaden, vlees en vis) en zwavel ( uien en eieren, gember, knoflook ...) helpen ook bij de opbouw van een gezonde huid. En natuurlijk, we vergeten niet de advies van onze Profeet die ons aanraadde om met olijfolie te smeren, dat zou toch perfect zijn als je dat 3 keer per week doet voor het slapen gaan. Dan zul je nooit meer te maken hebben met rimpels...

Wassalaam,


jij hebt gesproken.

Echt soms kijk ik naar mijn moeder dan denk ik zij ziet er jonger uit als ik in het gezicht.
Zo schoon, zo mooi, zo egaal masschaAllah.
En ze heeft nog nooit wat op haar gezicht gesmeerd.

24-09-2009, 22:57


Creme's zijn allemaal onzin. Al die vrouwen van hier hebben het gebruikt en kijk hun gezicht dan..

25-09-2009, 17:19
johgyrt en honing en olie een keer per week.