Bekijk volle/desktop versie : Busniss---->>

29-05-2004, 17:51
Ik zoek een busniss partner, ik wil graag import en export doen....Vanuit Marokko naar Nederland halen...Ik heb goeie chauffeurs nodig die het liefst beschikken over een auto die een beetje rij-ervaring hebben....Nou wat moet je doen? Ik wil diegene naar Marokko sturen...Richting Al-Hoceima (Ketama) ewa ja dan zegt het toch al genoeg?

Ewa durf je het aan meld je bij mij!

p.s= Het liefst mensen boven de 20 jaar

p.s.s= Meiden zijn vooral welkom.

29-05-2004, 19:55

Ketama Je weet hopelijk wel dat je door drugs in de problemen kan komen?

29-05-2004, 21:03

Citaat:
Origineel gepost door PobriSita
Ik zoek een busniss partner, ik wil graag import en export doen....Vanuit Marokko naar Nederland halen...Ik heb goeie chauffeurs nodig die het liefst beschikken over een auto die een beetje rij-ervaring hebben....Nou wat moet je doen? Ik wil diegene naar Marokko sturen...Richting Al-Hoceima (Ketama) ewa ja dan zegt het toch al genoeg?

Ik zoek mensen (met name jonge meiden die snel geld willen verdienen) die het liefst in bezit zijn van een rijbewijs (zo niet maakt niet uit ken wel iemand bij het CBR R'dam ) die een paar keer per jaar iets willen afleveren in de volgende steden:
- Parijs
- Nice
- Bordeaux
- Barcalona
- Marabella
- Almeria
- Malaga
- Antwerpen

Maar soms moeten ze ook iets ophalen dat doen we vanuit Duitsland....

(pobri Sita we kunnen partners in crime worden jij doet Soft ik hard)

01-06-2004, 22:52

Citaat:
Origineel gepost door PobriSita

Natuurlijk ga ik ff heen en weer, ga op vakantie deze zomer, kan die centen goed gebruiken!!! Zeg maar, wanneer ik kan vertrekken.....

03-06-2004, 12:06

wat wil je binnen halen schat
misschien kunnen we iets regelen
ik heb ook shauffeurs nodig
ik weet waar je over hebt

03-06-2004, 23:11
Wie van alles beweerd durft niets!

04-06-2004, 12:42

Citaat:
Origineel gepost door nadorlady15
Wie van alles beweerd durft niets!

19-06-2004, 14:49
wat wil je binnen halen?????
risico kost ook geld dame of praat je onzin????

20-06-2004, 17:53
Haram

21-06-2004, 14:02
praatjesmakers

01-07-2004, 14:42

01-07-2004, 16:07

Citaat:
Origineel gepost door minous21
Ik zoek mensen (met name jonge meiden die snel geld willen verdienen) die het liefst in bezit zijn van een rijbewijs (zo niet maakt niet uit ken wel iemand bij het CBR R'dam ) die een paar keer per jaar iets willen afleveren in de volgende steden:
- Parijs
- Nice
- Bordeaux
- Barcalona
- Marabella
- Almeria
- Malaga
- Antwerpen

Maar soms moeten ze ook iets ophalen dat doen we vanuit Duitsland....

(pobri Sita we kunnen partners in crime worden jij doet Soft ik hard)

Je bent Marseille vergeten Als je ooit erover nadenkt om daar iets te gaan afleveren denk dan niet 2 maar 22x na. OPhalen vanuit Duitsland jek En zelf buiten schot blijven