Bekijk volle/desktop versie : Ik ben heel erg afstandelijk



Pagina's : [1] 2

23-09-2009, 23:19
[tegenover de Marokkanenn die bij mij op school zitten. Ik zeg alleen hoi en loop door. Ik zit meestal of met hindoestaanse/Nederlandse meisjes. Toch probeer ik om meer met Marokkanen om te gaan, maar ik word continue teleurgesteld. Ik heb het opgegeven]

Ik weet niet meer wat ik moet doen? Ik vind het aan de ene kant jammer, aan de andere kant goed,[ want wat moet ik met mensen die nep zijn]?

23-09-2009, 23:21


gefeliciteerd

23-09-2009, 23:21
Ik heb niet 1 rustige meid op school gezien..wel jammer..allemaal erg opvallende meiden.

23-09-2009, 23:22

Citaat door schaapherder:
gefeliciteerd

Waar slaat dat op?

23-09-2009, 23:23


ga met degene om bij wie je goed voelt zou ik zeggen
of het nou marokkanen of niet marokkanen zijn wat maakt dat uit

23-09-2009, 23:23
ik snap je helemaaaaal!

23-09-2009, 23:23

Citaat door Imane_ITF:
Ik heb niet 1 rustige meid op school gezien..wel jammer..allemaal erg opvallende meiden.


Meskiena

23-09-2009, 23:24
Heb je niks an. Houd 't bij die xxxxxe en dat kaasje.

23-09-2009, 23:24
Als het niet klikt, dan klikt het niet. Ga niks lopen forceren. Gewoon omgaan met mensen die je mag puur om hun persoonlijkheid, niet om hun afkomst.

23-09-2009, 23:24

Citaat door lemya:
ga met degene om bij wie je goed voelt zou ik zeggen
of het nou marokkanen of niet marokkanen zijn wat maakt dat uit

Ja, dat wel, maar toch sommige dingen begrijpen andere volken niet. Wat wij niet nromaal vinden, vinden zij wel normaal.

23-09-2009, 23:24

Citaat door lemya:
ga met degene om bij wie je goed voelt zou ik zeggen
of het nou marokkanen of niet marokkanen zijn wat maakt dat uit


Precies

23-09-2009, 23:25

Citaat door loekie:
Als het niet klikt, dan klikt het niet. Ga niks lopen forceren. Gewoon omgaan met mensen die je mag puur om hun persoonlijkheid, niet om hun afkomst.

Nee, als ik me er niet goed bij voel ,dan ga ik er ook niet mee om. Ik vind het alleen jammer dat ik er met bijne geen enkele overweg kan. Ik ga om met een persoon niet met haar afkomst. Toch mis ik wel onze maghrabiat

23-09-2009, 23:26


Als je eenmaal de gezelligheid proeft met Marokkanen, dan blijf je plakken.

Maar goed, verbeter de wereld begin bij jezelf.

Ga er niet vanuit dat zij op je komen aflopen en zeggen : Oh gzala, ben je ook mocro?

Misschien vinden ze jou wel nèp, omdat je zo afstandelijk doet. Landverraadster, je gaat alleenmet Nederlanders en xxxxxe's om. Wellicht dat ze zo denken.

Het probleem ligt bij jou, face it @

23-09-2009, 23:30
Ow boeiuh, ik zie iedereen ook bij mij op school met elkaar omgaan, maar heb er geen behoefte aan.. nederlandse meiden in m'n klas zijn leuk genoeg!

23-09-2009, 23:30

Citaat door Jackiya_Daniels:
Als je eenmaal de gezelligheid proeft met Marokkanen, dan blijf je plakken.

Maar goed, verbeter de wereld begin bij jezelf.

Ga er niet vanuit dat zij op je komen aflopen en zeggen : Oh gzala, ben je ook mocro?

Misschien vinden ze jou wel nèp, omdat je zo afstandelijk doet. Landverraadster, je gaat alleenmet Nederlanders en xxxxxe's om. Wellicht dat ze zo denken.

Het probleem ligt bij jou, face it @





Ik stap op iedereen af en maak praatje. Meestal zit die klik er gwn niet.

Pagina's : [1] 2