Bekijk volle/desktop versie : ***Wat te doen lijstje voor je onvergetelijke hennadag***



23-09-2009, 14:05
[Heeft iemand voor mij een lijstje met de dingen die je moet regelen voor op je hennadag? Ik wil kijken of ik niets over het hoofd heb gezien.

Sommige mensen nemen een simpele kaftan en daarnaast nog een lebsa waar ze foto's mee maken. Hoe hebben jullie dit gedaan? Graag jullie ervaringen delen, zodat de toekomstige bruidjes ook weten waar ze aan toe zijn!]

.

23-09-2009, 14:15


KOM OP ZEG! Wat zijn jullie behulpzaam!

23-09-2009, 15:24
ik zelf had tijdens het henna zetten een witte simpel jurk en later de jurk van naggafa
en dingen die je moet regelen zijn bv kaarsen bloemen of blaadjes daarvan voor op tafel een mooie kleedje voor op tafel en voor de bankje goei muziek suiker sinia met marokkaanse glazen erin dat zijn er een paar dingen hoop dat je er genoeg aan hebt

23-09-2009, 19:53
Als je van Antwerpen bent kan ik je wel helpen met de laatste mode voor de henna en dit verwerken tot wat jij graag zie en past natuurlijk.
En ook de henna tafel en de ingang de bruids meisjes de muziek enz en dit voor een democratische prijs.mail me

Nieuw en spot goedkoop.

Ik verzorg en help je mee je feest te organiseren tot in de details.
Laatste trends en kleuren.
Ik bouw je feest vanuit het budget dat beschikbaar is.
Zodanig dat het een mooi feest is.
Bedankjes en servetten worden gemaakt uit eigen creativiteit.
Verzorg ook de bruidstafel en geboortetafel met bediening voor 40 euro.

Voor verdere informatie kan u mij mailen najat-el-haouari@hotmail.com of
0484/760.158

12-10-2009, 18:58