Bekijk volle/desktop versie : Telefonische Equete



Pagina's : [1] 2

18-11-2002, 17:19
As Salaam Aleikoem

Gisteren avond kreeg ik thuis plotseling een telefonische Equete

Ook jullie zullen daar vast wel eens mee geconfronteerd worden

Ik had iemand aan de telefoon die het waarschijnlijk voor de eerste keer deed, eerst een beetje giegelen en toen kwamen de vragen.

Ik reageerde heel cool

Wat vinden jullie eigenlijk van zoiets ?
Werken jullie er aan mee ?
Zien jullie het nut er van in ?


18-11-2002, 17:21


IK HEB DAT OOK VAAK GEHAD, BEN JE NET AAN HET ETEN, OF WIL JE NET DE AFWAS DOEN GAAT DE TELEFOON IK ZELF DOE ER NOOIT AAN MEE, IK ZEG GEWOON ALTIJD DAT IK ER GEEN TIJD VOOR HEB!

18-11-2002, 17:22

Citaat:
Origineel gepost door Uitgeblust
As Salaam Aleikoem

Gisteren avond kreeg ik thuis plotseling een telefonische Equete

Ook jullie zullen daar vast wel eens mee geconfronteerd worden

Ik had iemand aan de telefoon die het waarschijnlijk voor de eerste keer deed, eerst een beetje giegelen en toen kwamen de vragen.

Ik reageerde heel cool

Wat vinden jullie eigenlijk van zoiets ?
Werken jullie er aan mee ?
Zien jullie het nut er van in ?

die mensne moeten ook werken en dat is hun werk ikzelf ga er nooit op in heb er nooit zin in zeg dat ik geen tijd heb

18-11-2002, 17:26
Vinden jullie het dan niet van belang te weten of er misschien goede dingen uit voort vloeien.

Misschien denk je plots anders over het onderwerp of ga je er thuis met je ouders over praten.

Mij werd de vraag oa gesteld hoe ik zou reageren als iemand flauw valt ?

18-11-2002, 17:59



Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Zeg gewoon tegen die persoon: Geef je huisnummer, en dan bel ik je strax wel, heb nu ff geen tijd
Maar hoe zou je reageren als het een lief sexy klinkend meisje is

18-11-2002, 18:03
Ik vind het nooit een probleem als ze mij benaderen, behalve als Ajax net speelt.

18-11-2002, 18:08

Citaat:
Origineel gepost door Uitgeblust
Vinden jullie het dan niet van belang te weten of er misschien goede dingen uit voort vloeien.

Misschien denk je plots anders over het onderwerp of ga je er thuis met je ouders over praten.

Mij werd de vraag oa gesteld hoe ik zou reageren als iemand flauw valt ?
tuurlijk luister ik eerst aandachtig waar het over gaat intereseert het me dan ga ik verder is het niet interesaant dan hang ik op

18-11-2002, 18:21

Citaat:
Origineel gepost door Junkie
Ik vind het nooit een probleem als ze mij benaderen, behalve als Ajax net speelt.
Maar als het nou een hele lieve zwoele zachte iets heese stem is die je heeeeeeeeeeeel lief vraagt, je kent zo'n meisje vast wel, vind je dan Ajax ook belangrijker ???????

18-11-2002, 18:23

Citaat:
Origineel gepost door mimi_tangaouia
tuurlijk luister ik eerst aandachtig waar het over gaat intereseert het me dan ga ik verder is het niet interesaant dan hang ik op
Je staat er dus wel open voor.

Ik vond dat ook moeilijke vragen hoor, ze overvallen je meestal

Ik denk dat als ik zie er een mooie kerel flauw valt ik direct op mond op mond over ga

18-11-2002, 18:57

Citaat:
Origineel gepost door Junkie
Ik vind het nooit een probleem als ze mij benaderen, behalve als Ajax net speelt.
Ajax?? ieeeeeeeeeeeelgh
heel dat voetbal gebeuren notabene...

18-11-2002, 19:10

Citaat:
Origineel gepost door Uitgeblust
As Salaam Aleikoem

Gisteren avond kreeg ik thuis plotseling een telefonische Equete

Ook jullie zullen daar vast wel eens mee geconfronteerd worden

Ik had iemand aan de telefoon die het waarschijnlijk voor de eerste keer deed, eerst een beetje giegelen en toen kwamen de vragen.

Ik reageerde heel cool

Wat vinden jullie eigenlijk van zoiets ?
Werken jullie er aan mee ?
Zien jullie het nut er van in ?

Hihi, ik vind die mensen altijd behoorlijk irritant, vooral als het zo'n giechelende meisje is. Echt errrrrrrrrg gewoon

/me geeft Uitgeblust een

18-11-2002, 19:17
een paar weken terug..belde er zo iemand..over schoorsteenvegen....ik liet die man zeker drie minuten ononderbroken zijn zegje doen..dan zei hij..en wat vind je nu van die korting? ik antwoorde heel koel: 'Wij hebben geen schoorsteen.' haha meskin..ik kon het aan zijn stem horen dat hij er niet goed van was..haah dan zei hij heel kort..ok daag..


een paar maand geleden..belde zo iemand ivm de gezinssituatie...
hij vroeg met hoeveel wij waren..ik zei met vier man (maar in feite zijn wij met acht )
dan vroeg hij wie er werkte..ik zei mijn papa...(maar normaal ook mijn broer)
dan vroeg 'm of wij vaak ambras hadden..ik zei heel leuk dat wij een leuke en lieve familie waren..terwijl wij elke dag elkaars haren afrukken om de beste plaats te krijgen aant tafel en ook de riem van papa heeft nog nooit één dag stilgezeten meskien.. hahah

dan zei hij wat voor job yemma en baba hadden..ik zei dat mama een verpleegster was en dat papa een groentenzaak had in antwerpen..hahah

iwaa na nog wat zever...heb ik 'm gezegd dat ik moet gaan..want der was iemand gaan lopen met mijn tas koffie....

hihihihi


18-11-2002, 20:04



Citaat:
Origineel gepost door Cina
Hihi, ik vind die mensen altijd behoorlijk irritant, vooral als het zo'n giechelende meisje is. Echt errrrrrrrrg gewoon

x Cina geeft Uitgeblust een
Maar ja, misschien was het haar eerste keer zo'n enquete, bedenk maar eens hoe jij zou reageren

/me geeft Cina een knipoogje terug

18-11-2002, 20:06

Citaat:
Origineel gepost door zin 'n midar
een paar weken terug..belde er zo iemand..over schoorsteenvegen....ik liet die man zeker drie minuten ononderbroken zijn zegje doen..dan zei hij..en wat vind je nu van die korting? ik antwoorde heel koel: 'Wij hebben geen schoorsteen.' haha meskin..ik kon het aan zijn stem horen dat hij er niet goed van was..haah dan zei hij heel kort..ok daag..


een paar maand geleden..belde zo iemand ivm de gezinssituatie...
hij vroeg met hoeveel wij waren..ik zei met vier man (maar in feite zijn wij met acht )
dan vroeg hij wie er werkte..ik zei mijn papa...(maar normaal ook mijn broer)
dan vroeg 'm of wij vaak ambras hadden..ik zei heel leuk dat wij een leuke en lieve familie waren..terwijl wij elke dag elkaars haren afrukken om de beste plaats te krijgen aant tafel en ook de riem van papa heeft nog nooit één dag stilgezeten meskien.. hahah

dan zei hij wat voor job yemma en baba hadden..ik zei dat mama een verpleegster was en dat papa een groentenzaak had in antwerpen..hahah

iwaa na nog wat zever...heb ik 'm gezegd dat ik moet gaan..want der was iemand gaan lopen met mijn tas koffie....

hihihihi

wij drinken hier in Nederland uit een kopje koffie

Volgens mij gaat er wel een pot in een tas koffie

18-11-2002, 21:42

Citaat:
Origineel gepost door Uitgeblust
Je staat er dus wel open voor.

Ik vond dat ook moeilijke vragen hoor, ze overvallen je meestal

Ik denk dat als ik zie er een mooie kerel flauw valt ik direct op mond op mond over ga
OK dan...


XXXX Liefs Alexei


:verliefd:

Pagina's : [1] 2