Bekijk volle/desktop versie : hopelooss verliefdd

20-09-2009, 00:59
mensen ik wil jullie wat vertellen en vragen

ik heb nooit een vriendje gehad dat was gwn mij ding niet
ik ben nu verliefd op een klasgenoot van mij
ik zie hoe hij met meisjes omgaat soms
en mij niet ziet staan ik moet nog 2 jaar met hem in de klas dus ik bedoel moet ik d it negeren we hebben maar 1 keertej oogcontact gehad maar ik keek geliijk weg ik bedoel van als je op een jongen bent is oogcontact dan oed en ik kan dit echt niet negeren

hoe vertel ik het hem en hoe zorg ik ervoor dat ie mij ziet staan

helpp tips zijn welkom alsvast bedanktt

20-09-2009, 01:02

na een paar dagen of bij een volgende jongen gaan die gevoelens weer weg hoor; hoe oud ben je?

20-09-2009, 01:06

Citaat door dustismybed:
na een paar dagen of bij een volgende jongen gaan die gevoelens weer weg hoor; hoe oud ben je?

ben nu 2 weken verliefd en nog steeds de zelfde gevoelens ook al zie ik hem met meisjess ik snap me zelf niet

20-09-2009, 01:09

Citaat door Miryam17:
O maar kind, je bent nog zo jong. Laat je niet misleiden door dat gevoel hoor, dat gaat wel weg..

Wees sterk,

dankjee

20-09-2009, 01:10

upppp

Upppppz

20-09-2009, 01:16

Citaat door metalssiia:
ben nu 2 weken verliefd en nog steeds de zelfde gevoelens ook al zie ik hem met meisjess ik snap me zelf niet

en waarom precies ben je verliefd op hem? omdat hij mooi is en/of omdat hij veel aandacht geniet van de andere meisjes?

zoals miryam zegt: influisteringen van shaytaan

20-09-2009, 01:22

Citaat door dustismybed:
en waarom precies ben je verliefd op hem? omdat hij mooi is en/of omdat hij veel aandacht geniet van de andere meisjes?

nee was gewoon op eerste gezicht hij zag er zo rustig uitt
maar na een week pas zag pas met wie hij omging hij geeft de meisjes geen aand8t maar juist omgekeerd hun zoeken aaandacht van hem

20-09-2009, 01:23

Citaat door dustismybed:

maar na een week pas zag pas met wie hij omging hij geeft de meisjes geen aand8t maar juist omgekeerd hun zoeken aaandacht van hem

20-09-2009, 01:23

Citaat door dustismybed:

maar na een week pas zag pas met wie hij omging hij geeft de meisjes geen aand8t maar juist omgekeerd hun zoeken aaandacht van

20-09-2009, 01:25
maar na een week pas zag pas met wie hij omging hij geeft de meisjes geen aand8t maar juist omgekeerd hun zoeken aaandacht van

mooi is ie wel

20-09-2009, 21:02
ewa niemand tipsss welaa?