Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : .gezocht: Mensen Voor Mijn R&b/hiphop-groep.

nehedar
18-11-2002, 15:40

Via deze weg probeer ik mensen te vinden die kunnen zingen/rappen en zin hebben om samen met mij een groep te beginnen. Het gaat om r&b en hiphop muziek. Ik heb al wat tracks klaar en het is de bedoeling er wat mee te (hopen) bereiken!!!

Chatefemqemamu
18-11-2002, 17:19
Ik kan hartstikke goed zingen.... zeg maar in hoeveel stukken de nabijgelegen ramen en spiegels moeten dan regel ik dat wel ff.... laaaaaaaalalalalalalalalalalalaaaalalalaaaaaaaaaaa aaa

nehedar
18-11-2002, 18:32
Origineel gepost door Lunatic007 Ik kan hartstikke goed zingen.... zeg maar in hoeveel stukken de nabijgelegen ramen en spiegels moeten dan regel ik dat wel ff.... laaaaaaaalalalalalalalalalalalaaaalalalaaaaaaaaaaa aaa Ik weet niet of jij het was die ik hoorde, kan ook de kat van de buren zijn geweest!

emsoem
20-11-2002, 13:46
Origineel gepost door Lunatic007 Ik kan hartstikke goed zingen.... zeg maar in hoeveel stukken de nabijgelegen ramen en spiegels moeten dan regel ik dat wel ff.... laaaaaaaalalalalalalalalalalalaaaalalalaaaaaaaaaaa aaa you go girl :hihi: en neei kan niet rappen kan alleen marokaans zingen.... =emsoem=

nOreL
02-07-2005, 14:36

you go girl :hihi: en neei kan niet rappen kan alleen marokaans zingen.... =emsoem= WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEFLIPTE SHIT HIERO

Don_Znassi
02-07-2005, 14:38
Via deze weg probeer ik mensen te vinden die kunnen zingen/rappen en zin hebben om samen met mij een groep te beginnen. Het gaat om r&b en hiphop muziek. Ik heb al wat tracks klaar en het is de bedoeling er wat mee te (hopen) bereiken!!! Ik ben al 4 jaar rapper ik hoor nog van je thalla :goedzo: