Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Help .......Lechitine

Fruitella_
19-09-2009, 19:16

Salaam ou aelikoum, Ik heb eindelijk eens lecithine gekocht, maar ben het recept kwijt die ik wou maken....... Mijn vraag is nu, wat is de verhouding van lecithine t.o.v. meel Bijv. hoeveel lecithine bij 500 gr meel ..... Hoop snel wat van jullie te horen.....

-Snoepje
19-09-2009, 19:54
Salaam ou aelikoum, Ik heb eindelijk eens lecithine gekocht, maar ben het recept kwijt die ik wou maken....... Mijn vraag is nu, wat is de verhouding van lecithine t.o.v. meel Bijv. hoeveel lecithine bij 500 gr meel ..... Hoop snel wat van jullie te horen..... Wat is lecithine?:confused:

Fruitella_
21-09-2009, 16:31
Wat is lecithine?:confused: Het schijnt een middel te zijn, waardoor je deeg gerechten langer zacht blijven .... mocht ik het goed begrepen hebben ?..............

misnassima
21-09-2009, 18:14
Het schijnt een middel te zijn, waardoor je deeg gerechten langer zacht blijven .... mocht ik het goed begrepen hebben ?.............. ja dat klopt ik doe bij 500 gr 2 etls lectecine dat gaat bij mij goed ,ik heb een keer te veel gebruikt en toen was het deeg heel plakkerig. ik gebruik het bij de aardappel broodjes:)

Fruitella_
22-09-2009, 08:58

Shoukran barakka Allah ou fieki ........... Je bent een schat..... Nu kan ik meteen aan mijn broodjes beginnen .... Djazakka Allah ou ghairan...