Bekijk volle/desktop versie : Weer 43 mensen opgepakt na nieuwe rellen in Molenbeek



Pagina's : [1] 2 3 4

19-09-2009, 10:04
Weer 43 mensen opgepakt na nieuwe rellen in Molenbeek


In Sint-Jans-Molenbeek heeft de politie tussen 17 uur en 1 uur 43 personen opgepakt. Veertig personen werden administratief aangehouden voor ordeverstoring. Drie personen worden gerechtelijk aangehouden. Zij maakten zich schuldig aan weerspannigheid en slagen aan agenten, het gooien van stenen naar een politievoertuig en verboden wapendracht. Eén persoon had een mes op zak.

Molotov-cocktails
Naast de aanhoudingen werden vijf molotov-cocktails gevonden onder een geparkeerde vrachtwagen. Een ruit van een politievoertuig werd verbrijzeld. Ondanks de feiten raakte geen enkele politieman gewond. Groepjes kwamen bijeen aan het Zwarte Vijversplein, in de Oostendestraat en de Van Der Dussenstraat. Daar hield de politie zeven personen administratief aan.

Autoloze zondag
De politieaanwezigheid werd versterkt nadat het vorige nacht tot relletjes was gekomen. Daarbij raakten er negen politiemensen gewond. De burgemeester van Molenbeek annuleerde de festiviteiten van dit weekend, vooral die van de autoloze zondag.

"Doof"
De Brusselse minister-president, Charles Picqué, stelt in een paar Franstalige kranten dat ze dit niet zomaar mogen laten passeren. "Wanneer je die bendes ziet die vechten voor territorium, sta je voor mensen die doof zijn voor elke vorm van preventie. Politionele actie is fundamenteel", stelt de Brusselse regeringsleider. Op het vlak van bestraffing moet een voorbeeld worden gesteld en de maatregelen tegenover jongeren moeten worden uitgebreid. "We moeten ons ook vragen stellen over de verantwoordelijkheid van ouders", voegt Picqué eraan toe.

De minister-president pleit voor een permanente politionele aanwezigheid in de wijken. "Daarvoor is naast de nabijheidspolitie nood aan een federale of regionale interventiereserve, die de lokale politie, waarvan we de arbeidsoverlast kennen, hulp kan komen bieden." (belga/gb)

bron

19-09-2009, 10:06


Leve de immigratie, Leve het Afrikaanse tuig.

19-09-2009, 10:13
Ik hoop dat dit nergens, maar dan ook NERGENS in Nederland gaat gebeuren.

Mocht er zoiets in Gouda gebeuren dan valt waarschijnlijk het kabinet en dan weet ik 100% zeker dat Wilders de grootste partij krijgt.

Waarom graven die mensen toch hun eigen graf

19-09-2009, 10:15

Citaat door Moonboi:
Ik hoop dat dit nergens, maar dan ook NERGENS in Nederland gaat gebeuren.

Mocht er zoiets in Gouda gebeuren dan valt waarschijnlijk het kabinet en dan weet ik 100% zeker dat Wilders de grootste partij krijgt.

Waarom graven die mensen toch hun eigen graf

De enige reden waarom zoiets niet gebeurd in Gouda, is omdat daar de politie niet durft in te grijpen.
Marokkanen hebben in Gouda vrij spel........

19-09-2009, 10:50


ik vind als moslim dat zij crimenele marrokanen echt neer moeten schieten en met hele familie land uit moeten gooien. zij gaan toch niet luisteren. zij verpesten ook de leven voor goede moslims.

19-09-2009, 10:52

Citaat door Tashkent:
ik vind als moslim dat zij crimenele marrokanen echt neer moeten schieten en met hele familie land uit moeten gooien. zij gaan toch niet luisteren. zij verpesten ook de leven voor goede moslims.

gelukkig heb jij het niet voor het zeggen hier

19-09-2009, 11:00

Citaat door Lella_Fatima:
gelukkig heb jij het niet voor het zeggen hier



wees maar trots op jou crimenele marrokanen schoften die met hun smerige gedrag de islam veel kwaad berokkenen.

ik zeg uit nedeland smijten en politie en leger mag van mij schoften neer schieten als nodig is

19-09-2009, 11:06

Citaat door Tashkent:
wees maar trots op jou crimenele marrokanen schoften die met hun smerige gedrag de islam veel kwaad berokkenen.

ik zeg uit nedeland smijten en politie en leger mag van mij schoften neer schieten als nodig is

van mij mogen ze die hielenlikkers als jou neerschieten

19-09-2009, 11:15

Citaat door Lella_Fatima:
van mij mogen ze die hielenlikkers als jou neerschieten



Dus jij vind eigenlijk dat het gros van de Marokkaanse gemeenschap door moet gaan met asociaal zijn, groothandelaars in drugs worden, alles doen wat Allah verboden heeft en.......zodat jij als bendewijfje aan hun zij kunt hangen?

19-09-2009, 11:17

Citaat door Lella_Fatima:
van mij mogen ze die hielenlikkers als jou neerschieten



jij hoort dan ook niet thuis in beschaafde wereld. jij bent net zo gestoord als jou crimenele broers. julie maken islam te schande

19-09-2009, 11:19

Citaat door respectvol_lid:
Dus jij vind eigenlijk dat het gros van de Marokkaanse gemeenschap door moet gaan met asociaal zijn, groothandelaars in drugs worden, alles doen wat Allah verboden heeft en.......zodat jij als bendewijfje aan hun zij kunt hangen?

Wat een onzin zeg... tuurlijk vind ik dat zij zich ook moeten gedragen.. net zoals die hollanders die zich ook moeten gedragen en xxxxxes en negers en noem maar op..

Waarom alleen die marokkanen terug sturen ( met ouders) wat hebben die ouders ermee te maken? vaak hebben zij hun kinderen niet meer in de hand

19-09-2009, 11:20

Citaat door Tashkent:
jij hoort dan ook niet thuis in beschaafde wereld. jij bent net zo gestoord als jou crimenele broers. julie maken islam te schande

Wat ga je me nu ook neerschieten en samen met mijn ouders terugsturen naar land van herkomst?

19-09-2009, 11:22



Citaat door Lella_Fatima:
Wat een onzin zeg... tuurlijk vind ik dat zij zich ook moeten gedragen.. net zoals die hollanders die zich ook moeten gedragen en xxxxxes en negers en noem maar op..

Waarom alleen die marokkanen terug sturen ( met ouders) wat hebben die ouders ermee te maken? vaak hebben zij hun kinderen niet meer in de hand



Ik denk dat in Molenbeek zeker speelt dat de ouders net zo crimineel zijn als de kinderen. In die wijk woont niemand die NIET crimineel is!

Tuurlijk wil ik niet iedereen over een kam scheren, maar het beruchte Molenbeek is toch wel echt iets heel aparts. Wat daar zit kunnen we inderdaad beter kwijt zijn en dat heeft niets met de nationaliteit van die groep te maken.
Als je de cijfers van de drugshandel in die wijk ziet, val je steil achterover. En nogmaals: criminaliteit heeft NIETS met een achterstandswijk te maken. Criminaliteit en asociaal gedrag dient OVERAL uitgebannen te worden.

19-09-2009, 11:25

Citaat door respectvol_lid:
Ik denk dat in Molenbeek zeker speelt dat de ouders net zo crimineel zijn als de kinderen. In die wijk woont niemand die NIET crimineel is!

Tuurlijk wil ik niet iedereen over een kam scheren, maar het beruchte Molenbeek is toch wel echt iets heel aparts. Wat daar zit kunnen we inderdaad beter kwijt zijn en dat heeft niets met de nationaliteit van die groep te maken.
Als je de cijfers van de drugshandel in die wijk ziet, val je steil achterover. En nogmaals: criminaliteit heeft NIETS met een achterstandswijk te maken. Criminaliteit en asociaal gedrag dient OVERAL uitgebannen te worden.

Jij kent al die ouders een voor een?

19-09-2009, 11:26

Citaat door Lella_Fatima:
van mij mogen ze die hielenlikkers als jou neerschieten


Mag ik vragen wat jou mening is over de bendes die St. Jans Molenbeek onveilig maken met hun criminele gedrag waar iedereen (ook de goedwillende Marokkanen) last van heeft?

Pagina's : [1] 2 3 4