Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Geen el3ied kleding.



18-09-2009, 20:37
Wie heeft nog steeds niks? Ik ga pas morgen shoppen.

18-09-2009, 20:47


Ik heb ook niks ga gewoon iets trekken van mijn kast
Ik ga morgen we de stad in,en als ik wat leuks tegenkom dan trek ik misschien dat aan..Maar dan is het wel per toeval

18-09-2009, 21:05
jaa, whuhahaha ik ook morge

18-09-2009, 21:05

Citaat door _Ghislaine_:
Ik heb ook niks ga gewoon iets trekken van mijn kast
Ik ga morgen we de stad in,en als ik wat leuks tegenkom dan trek ik misschien dat aan..Maar dan is het wel per toeval


Precies snap die hele ophef over een outfit niet. El3ied is om met je familie te vieren en niet te gaan lopen in het centrum en showen met je dure outfit. Ben altijd met el3ied binnen tenzij we naar familie gaan.

18-09-2009, 21:07



Citaat door hoofdpijn:
Precies snap die hele ophef over een outfit niet. El3ied is om met je familie te vieren [COLOR="Navy"]en niet te gaan lopen in het centrum en showen met je dure outfit. [/COLOR]Ben altijd met el3ied binnen tenzij we naar familie gaan.

Doen ze dat echt?

Ik wil die dag zo graag in bed blijven en geen familie zien,als we bijmekaar komen is het meer dan 50 man moet je ze weer allemaal groeten.Krijg je tehoren dat je groot bent geworden,terwijl ze mij de week daarvoor al zagen.

18-09-2009, 21:13
ik ook niet

18-09-2009, 21:18
ik ga ook morgen kleding halen d8 dat ik de enige was haha

18-09-2009, 22:00
Haha, heb ook niks.
Ik ga morgen pas kleren halen, maar ik denk gewoon iets heel simpels.
Niet zo uitgebreid als die andere meisjes, die hebben van top tot teen alles nieuw, en als iets niet goed is flippen ze

18-09-2009, 22:13

Citaat door _Ghislaine_:
Doen ze dat echt?

Ik wil die dag zo graag in bed blijven en geen familie zien,als we bijmekaar komen is het meer dan 50 man moet je ze weer allemaal groeten.Krijg je tehoren dat je groot bent geworden,terwijl ze mij de week daarvoor al zagen.


Jaaaa die vraag haat ik ook altijd, ewa them3aath sha nigh, damn ik sta toch voor je! Of 3aaath thoukied atmershed Ik ga ook altijd zo min mogelijk naar familie

Maar ontopic; snap die ophef over nieuwe kleding maar niet, iedereen moet altijd van top tot teen iets nieuwd hebben. Smorgens doe ik gewoon een jellaba aan naar de moskee en de rest van de dag word het gewoon een driekwart rok met een blousje, moet dan nog na school

18-09-2009, 22:13
ben vandaag geweest. Ik heb mijn l3ied kleren nu jij nog insha allah

18-09-2009, 22:13
Ik ga niks nieuws kopen. Geen tijd.

18-09-2009, 22:21
Ik vind speciaal kleren kopen voor l3ied echt iets voor ''kleine'' kinderen
Maar eerlijk is eerlijk; vond het vroeger op de basisschool wel geweldig om mijn kleren te showen aan iedereen

De laatste jaren grabbel ik gewoon even in mijn kast en dan denk ik tadaaa dat wordt dan mijn l3ied outfit

18-09-2009, 22:23


genoeg keuze in die kast van mij