Bekijk volle/desktop versie : Mijn buurvrouw



Pagina's : [1] 2

18-09-2009, 11:53
Onze buurvrouw is ongeveer 5 jaar in nederland, ze is al 15 jaar getrouwd maar nu pas bevallen van haar eerste kind alhamdoulilah.

Ik ben vaak met haar meegeweest voor controles bij de verloskundige als haar man geen vrij kon krijgen. Zelfs met haar 20 weken echo ben ik mee geweest.

In totaal heeft ze 3x te horen gekregen dat ze een dochter zouden krijgen, dus gisterenavond is ze met weeen naar het ziekenhuis gegaan om te bevallen. Ik heb van te voren een hele mooie mand gemaakt met van alles erin voor de baby (rose). Maaaaar...... vanmorgen belde haar man aan om te zeggen dat alles goed is gegaan en dat ze ouders zijn geworden van een ZOON Dus nou moet ik een nieuwe mand maken

Heeft iemand dit ook gehad? dat noem ik pas een verrassing!

18-09-2009, 11:56


een oude vriendin van mij had precies hetzelfde, alle echo zeiden ze meisje..
Ze had ook bijna de slaapkamer roze gemaakt maar toch besloten om te gaan toen voor een winny de pooh kamertje, nou zij blij achteraf dat niet alles opnieuw hoefde te doen, alleen had de kleine in begin wel een roze pakje aan, en haar vriend is toen gelijk andere kleding gaan halen


Ps : mabrouk met je nieuwe buurjongetje

18-09-2009, 11:56

Citaat door NADIA.NADIA:
Onze buurvrouw is ongeveer 5 jaar in nederland, ze is al 15 jaar getrouwd maar nu pas bevallen van haar eerste kind alhamdoulilah.

Ik ben vaak met haar meegeweest voor controles bij de verloskundige als haar man geen vrij kon krijgen. Zelfs met haar 20 weken echo ben ik mee geweest.

In totaal heeft ze 3x te horen gekregen dat ze een dochter zouden krijgen, dus gisterenavond is ze met weeen naar het ziekenhuis gegaan om te bevallen. Ik heb van te voren een hele mooie mand gemaakt met van alles erin voor de baby (rose). Maaaaar...... vanmorgen belde haar man aan om te zeggen dat alles goed is gegaan en dat ze ouders zijn geworden van een ZOON Dus nou moet ik een nieuwe mand maken

Heeft iemand dit ook gehad? dat noem ik pas een verrassing!



boring


maar gefeliciteerd voor je buurvrouw

18-09-2009, 11:58

Citaat door chahidaatje:
een oude vriendin van mij had precies hetzelfde, alle echo zeiden ze meisje..
Ze had ook bijna de slaapkamer roze gemaakt maar toch besloten om te gaan toen voor een winny de pooh kamertje, nou zij blij achteraf dat niet alles opnieuw hoefde te doen, alleen had de kleine in begin wel een roze pakje aan, en haar vriend is toen gelijk andere kleding gaan halen


Ps : mabrouk met je nieuwe buurjongetje


Dank je wel, ik ga straks even kijken bij ze

18-09-2009, 12:01



Citaat door noä:
boring


maar gefeliciteerd voor je buurvrouw



hoezo boring

Ik ben heel blij voor haar, ze heeft er lang op gewacht en het was super om met haar mee te gaan.

Maar bedankt hoor voor je felicitatie

18-09-2009, 12:04
mabrouk meid.




noa: wat heb jij een mooie meid tbarkallahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

18-09-2009, 12:04

Citaat door NADIA.NADIA:
Onze buurvrouw is ongeveer 5 jaar in nederland, ze is al 15 jaar getrouwd maar nu pas bevallen van haar eerste kind alhamdoulilah.

Ik ben vaak met haar meegeweest voor controles bij de verloskundige als haar man geen vrij kon krijgen. Zelfs met haar 20 weken echo ben ik mee geweest.

In totaal heeft ze 3x te horen gekregen dat ze een dochter zouden krijgen, dus gisterenavond is ze met weeen naar het ziekenhuis gegaan om te bevallen. Ik heb van te voren een hele mooie mand gemaakt met van alles erin voor de baby (rose). Maaaaar...... vanmorgen belde haar man aan om te zeggen dat alles goed is gegaan en dat ze ouders zijn geworden van een ZOON Dus nou moet ik een nieuwe mand maken

Heeft iemand dit ook gehad? dat noem ik pas een verrassing!



hihih dit meen je niet! ik d8 laatst ook stel je voor wordt het een meisje in plaats van een jongen. maar laatst zag ik echt met mijn eigen ogen 2 balletjes en een piemeltje ik ben overtuigd. heb alles wel neutraal gehouden maar qua kleding helemaal niet.

maar hamdoellah dat het kindje gezond is !

18-09-2009, 12:05

Citaat door Womantje:
mabrouk meid.




noa: wat heb jij een mooie meid tbarkallahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh



waar zie jij baby

18-09-2009, 12:05

Citaat door homealone1985:
waar zie jij baby


jaaa

18-09-2009, 12:07

Citaat door Womantje:
jaaa



je bent tog niet aan het hallucineren

18-09-2009, 12:07

Citaat door Womantje:
mabrouk meid.




noa: wat heb jij een mooie meid tbarkallahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh



insha allah zul je een voorspoedige bevalling hebben en je mooie kindje in je armen sluiten.

18-09-2009, 12:07

Citaat door NADIA.NADIA:
hoezo boring

Ik ben heel blij voor haar, ze heeft er lang op gewacht en het was super om met haar mee te gaan.

Maar bedankt hoor voor je felicitatie



ohww, het kwma bij mij beetje over dat je haar aan de late kant vond, en dacht moet ze dat nou melden op m.nl


mijn excuses



@ womentje, bedankt voor je compliment heb je dat op hyves gezien??? jij hoeft ook niet meer zo lang zie ik.. moge jij een voorspoedige bevalling hebben en een prachtige knappe gezonde vrome moslim kindje op de wereld zetten...

18-09-2009, 12:09



Citaat door NADIA.NADIA:
insha allah zul je een voorspoedige bevalling hebben en je mooie kindje in je armen sluiten.

Insha Allah ya Rab

Citaat door noä:
ohww, het kwma bij mij beetje over dat je haar aan de late kant vond, en dacht moet ze dat nou melden op m.nl


mijn excuses



@ womentje, heb je dat op hyves gezien???



yeps

18-09-2009, 12:10
Heb ik zelf ook mee gemaakt, ik heb maar 1 echo gehad
het zou een meid worden ik dus in de wolken, man lief bleef onverschillig
hij zegt nou ja als er iets mis mee is een 2e zoontje.
ik kon de vreugde niet met hem delen.

eerlijk waar ik heb alles op een meisje afgestemd, ik had zelfs een jongens kinderwage bugabo donker blauw, dat werd dus rood
om het verhaal kort me maken, na veel wee en en persen.
zoontje. opzich niets mis mee, maar voelde wel raar op dat moment.

18-09-2009, 12:10

Citaat door noä:
ohww, het kwma bij mij beetje over dat je haar aan de late kant vond, en dacht moet ze dat nou melden op m.nl


mijn excuses



@ womentje, bedankt voor je compliment heb je dat op hyves gezien??? jij hoeft ook niet meer zo lang zie ik.. moge jij een voorspoedige bevalling hebben en een prachtige knappe gezonde vrome moslim kindje op de wereld zetten...



Yes my darling. Allahoemma ameen lieff

Pagina's : [1] 2