Bekijk volle/desktop versie : Iemand bekend met de serie The Arrivals



17-09-2009, 23:51
The Arrivals is een serie op youtube waar ik onlangs achtergekomen ben.
Na het zien van deze serie ben ik een beetje beduust achtergebleven
het heeft veel indruk op mij gemaakt.
Korte samenvatting: Het gaat over hoe de wereld eigenlijk in elkaar zit qua politieke systemen en dan gaat het vooral over de groeperingen die de komst van de dajall aan het voorbereiden zijn en di8e hem zien als de ware messaiah. Wat natuurlijk niet waar is

Ik raad jullie echt aan om de gelegenheid te nemen om deze serie te kijken want het is zeer interessant.

PS: Sommige afleveringen hebben geen audiotrack als dat hinderlijk mocht zijn moet je deze afleveringen dan maar overslaan.

http://www.youtube.com/results?search_query=the+arrivals+pt+1&search_type =&aq=1&oq=the+arr

18-09-2009, 00:10


ze hebbe ook een site
http://www.arrivals.technocrazed.com/
egte aanrader

18-09-2009, 01:45
Jup, moi. Heb al bijna 3 jaar onderzoek zitten doen naar al die evil shit what's happening in the world .

18-09-2009, 01:45
http://www.wakeupproject.com

18-09-2009, 01:48



Citaat door sahrawwwi:
The Arrivals is een serie op youtube waar ik onlangs achtergekomen ben.
Na het zien van deze serie ben ik een beetje beduust achtergebleven
het heeft veel indruk op mij gemaakt.
Korte samenvatting: Het gaat over hoe de wereld eigenlijk in elkaar zit qua politieke systemen en dan gaat het vooral over de groeperingen die de komst van de dajall aan het voorbereiden zijn en di8e hem zien als de ware messaiah. Wat natuurlijk niet waar is

Ik raad jullie echt aan om de gelegenheid te nemen om deze serie te kijken want het is zeer interessant.

PS: Sommige afleveringen hebben geen audiotrack als dat hinderlijk mocht zijn moet je deze afleveringen dan maar overslaan.

http://www.youtube.com/results?search_query=the+arrivals+pt+1&search_type =&aq=1&oq=the+arr


gewoon downloaden heb je ze gelijk goed.

18-09-2009, 02:15
Ik kon na de 2de deel niet meer serieus kijken


Wat een bla

18-09-2009, 02:18

Citaat door Highness:
Jup, moi. Heb al bijna 3 jaar onderzoek zitten doen naar al die evil shit what's happening in the world .

Onderzoek , Zogenaamd FBI

18-09-2009, 02:20
Ja ze hebben ook revival voortaan, maar goed niet alles klakkeloos aannemen zou ik maar zeggen.

18-09-2009, 02:31
Niet allemaal klakkeloos overnemen wat ze uitkramen

De reden is dat de Arrivals vol zit met shia-propaganda en hun eigen versie van de Islam propageert (zie alleen al hun uitleg omtrent 7 rondjes om de Kaaba), wat ik door geleerden niet heb gehoord.

Ook onzin als bv. chackra komt er veelvuldig in voor. Eigenlijk is the Arrivals na episode 40 vol met onzin.

18-09-2009, 03:18
er zitten talloze onjuistheden in deze serie en naar mijn mening teveel overdreven voorstellingen. Maar zoals eerder is gezegd, het laat je wel inzien dat je inderdaad niet alles klakkeloos moet aannemen.

18-09-2009, 15:49

Citaat door melkisgoed:
Niet allemaal klakkeloos overnemen wat ze uitkramen

De reden is dat de Arrivals vol zit met shia-propaganda en hun eigen versie van de Islam propageert (zie alleen al hun uitleg omtrent 7 rondjes om de Kaaba), wat ik door geleerden niet heb gehoord.

Ook onzin als bv. chackra komt er veelvuldig in voor. Eigenlijk is the Arrivals na episode 40 vol met onzin.



het is gemend. shia hanteert geen overleveringen van boecharie en muslim en die kwamen wel in voor. wat wel shia is de 12 imams en shia verlangen sneller naar de komst van mahdi voor de rest is het meer de wereld orde en hoe je gemanipuleerd word dat klopt allemaal

als je bedeolt die 7 rondjte qua energie rond de kaaba ik heb daar wel iets over gezien en gehoord. en de positieve energie die daar is ga ik zeker va uit dat het klopt gezien die plek

30-09-2009, 13:05

Citaat door Berber4life:
het is gemend. shia hanteert geen overleveringen van boecharie en muslim en die kwamen wel in voor. wat wel shia is de 12 imams en shia verlangen sneller naar de komst van mahdi voor de rest is het meer de wereld orde en hoe je gemanipuleerd word dat klopt allemaal

als je bedeolt die 7 rondjte qua energie rond de kaaba ik heb daar wel iets over gezien en gehoord. en de positieve energie die daar is ga ik zeker va uit dat het klopt gezien die plek






Die zeven rondjes is Sunna omdat de Profeet (vhzm) het bij binnenkomst van mekka heeft gedaan.