Bekijk volle/desktop versie : Hoogbejaarde vrouw veroorzaakt ravage in Heemskerk



17-09-2009, 16:15
Hoogbejaarde vrouw veroorzaakt ravage in Heemskerk
Uitgegeven: 17 september 2009 15:34
Laatst gewijzigd: 17 september 2009 15:34
HEEMSKERK - Een 96-jarige vrouw uit Heemskerk heeft donderdag met haar auto een ravage aangericht in het centrum van haar woonplaats. Op nog onverklaarbare wijze raakten vier personen gewond.
© ANP2

De vrouw is ook onder de gewonden. Dit heeft de politie donderdag bekendgemaakt.

De hoogbejaarde vrouw verklaarde van het ongeluk niets meer te weten. Ze kon zich alleen herinneren dat zij een fietser had aangereden.

De politie weet nog niet wat er precies is gebeurd. Het rijbewijs van de vrouw is ingenomen.
http://www.nu.nl/algemeen/2084170/hoogbejaarde-vrouw-veroorzaakt-ravage-in-heemskerk.html

Typische verslaggeving van deze tijd. Men zegt niets. Zelfs niet of het om een auto, tractor of oplegger gaat.

17-09-2009, 16:20


Misschien ergens van geschrokken ..

17-09-2009, 16:23

Citaat door Globi:
Hoogbejaarde vrouw veroorzaakt ravage in Heemskerk
Uitgegeven: 17 september 2009 15:34
Laatst gewijzigd: 17 september 2009 15:34
HEEMSKERK - Een 96-jarige vrouw uit Heemskerk heeft donderdag met haar auto een ravage aangericht in het centrum van haar woonplaats. Op nog onverklaarbare wijze raakten vier personen gewond.
© ANP2

De vrouw is ook onder de gewonden. Dit heeft de politie donderdag bekendgemaakt.

De hoogbejaarde vrouw verklaarde van het ongeluk niets meer te weten. Ze kon zich alleen herinneren dat zij een fietser had aangereden.

De politie weet nog niet wat er precies is gebeurd. Het rijbewijs van de vrouw is ingenomen.
http://www.nu.nl/algemeen/2084170/hoogbejaarde-vrouw-veroorzaakt-ravage-in-heemskerk.html

Typische verslaggeving van deze tijd. Men zegt niets. Zelfs niet of het om een auto, tractor of oplegger gaat.



Eh... 'met haar auto'. Eerste zin van het krantenartikel, Glo.

17-09-2009, 16:23

Citaat door Globi:
Hoogbejaarde vrouw veroorzaakt ravage in Heemskerk
Uitgegeven: 17 september 2009 15:34
Laatst gewijzigd: 17 september 2009 15:34
HEEMSKERK - Een 96-jarige vrouw uit Heemskerk heeft donderdag met haar auto een ravage aangericht in het centrum van haar woonplaats. Op nog onverklaarbare wijze raakten vier personen gewond.
© ANP2

De vrouw is ook onder de gewonden. Dit heeft de politie donderdag bekendgemaakt.

De hoogbejaarde vrouw verklaarde van het ongeluk niets meer te weten. Ze kon zich alleen herinneren dat zij een fietser had aangereden.

De politie weet nog niet wat er precies is gebeurd. Het rijbewijs van de vrouw is ingenomen.
http://www.nu.nl/algemeen/2084170/hoogbejaarde-vrouw-veroorzaakt-ravage-in-heemskerk.html

Typische verslaggeving van deze tijd. Men zegt niets. Zelfs niet of het om een auto, tractor of oplegger gaat.

Ze reed toch met een auto..staat er bij hoor.

17-09-2009, 16:23


96 en nog zelf auto rijden




tis een wonder dat er niet eerder wat gebeurd is


niks tegen bejaarden medemens die auto rijdt....maar 96 is toch wel heel heel erg bejaard

ik hoop dat er geen ernstige gewonden zijn gevallen en mevrouw nog 100 mag worden....zonder rijdbewijs

17-09-2009, 16:25

Citaat door rijmaran:
Ze reed toch met een auto..staat er bij hoor.


Blijkbaar had ik een waas voor mijn ogen.

17-09-2009, 16:27

Citaat door Globi:
Blijkbaar had ik een waas voor mijn ogen.


zonder dat je 96 of zelfs 69 ben??



17-09-2009, 16:27

Citaat door gaviel:
96 en nog zelf auto rijden




tis een wonder dat er niet eerder wat gebeurd is


niks tegen bejaarden medemens die auto rijdt....maar 96 is toch wel heel heel erg bejaard

ik hoop dat er geen ernstige gewonden zijn gevallen en mevrouw nog 100 mag worden....zonder rijdbewijs


'T is wel een krasse, dat is zeker.