Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er uggs via internet besteld?



Pagina's : [1] 2 3

17-09-2009, 14:14

Ik heb daar veel over gehoord, het schijnt soms wel 70 euro te schelen dan in de winkel... maar ik vraag me af of je dat moet vertrouwen.

Wie heeft er dus ervaring mee en raad het aan en wie heeft er negatieve ervaringen mee?

Welke site is het meest betrouwbaar etc...

Ik wil eindelijk de stap nemen en uggs aanschaffen (na lang denken en discussies voeren met me man en me moeder omdat zij het niks vinden:moe


18-09-2009, 00:33


up

18-09-2009, 00:59
mijn vriendin had dat vorig jaar gedaan! ze waren gewoon scheef

ik zou het niet doen meid... koop ze gewoon van de winkel dan ben je cker van je zaaak! of bestel ze hier:
http://www.cosmiccowboys.nl/shop/index.php?type=VROUWEN

hier koop ik elk jaar mijn uggs.. gevestigd op de PC hooftstraat in amsterdam succes,

18-09-2009, 01:01
Uggs zijn de meest afschuwelijke 'schoenen' OOIT gemaakt.

dat jullie dat dragen

18-09-2009, 01:07


ik vind ze wel mooi en super lekker dat ze lopen en ook nog eens super warm.. maar ook nog eens super duur

18-09-2009, 02:03

Citaat door mama_lief:
ik vind ze wel mooi en super lekker dat ze lopen en ook nog eens super warm.. maar ook nog eens super duur



dat ze warm zijn geloof ik graag
maar ze stralen wat té veel warmte uit

18-09-2009, 02:59
Die eskimo dingen trek ik alleen thuis aan, wanneer ik koude voeten heb'

Ik zou ze nooit buiten aantrekken.

18-09-2009, 05:15
Je kan ze beter vanuit Australië bestellen , vele goedkoper.
Vie de uggs site , uggs.com

18-09-2009, 08:23
Goedkoop is vaak duurkoop.

Koop ze gewoon in de winkel meid en als er iets aan mankeert kun je dan ook gewoon terug gaan.

18-09-2009, 08:58
Een collega had het via internet besteld begin januari. Ze heeft 150 euro overgemaakt maar nooit uggs binnen gekregen. Als ze hier straks op kantoor is zal ik wel navragen welke website het was. Maar de reden waarom ze via internet bestelde was dat ze de uggs nooit in haar schoenmaat kon vinden in de winkels. Ze heeft maatje 35/36.

18-09-2009, 09:10

Citaat door summergirl:
Een collega had het via internet besteld begin januari. Ze heeft 150 euro overgemaakt maar nooit uggs binnen gekregen. Als ze hier straks op kantoor is zal ik wel navragen welke website het was. Maar de reden waarom ze via internet bestelde was dat ze de uggs nooit in haar schoenmaat kon vinden in de winkels. Ze heeft maatje 35/36.


Ik heb ook maat 33 van uggs gekocht, heb een kinderschoen gekocht

18-09-2009, 09:38

Citaat door PeetOom:
dat ze warm zijn geloof ik graag
maar ze stralen wat té veel warmte uit



niet als je ze weet te combineren

18-09-2009, 09:39



Citaat door summergirl:
Een collega had het via internet besteld begin januari. Ze heeft 150 euro overgemaakt maar nooit uggs binnen gekregen. Als ze hier straks op kantoor is zal ik wel navragen welke website het was. Maar de reden waarom ze via internet bestelde was dat ze de uggs nooit in haar schoenmaat kon vinden in de winkels. Ze heeft maatje 35/36.



dan had ze kindermaat kunnen kopen.. echt dom

18-09-2009, 09:41
Ik vind ze ook wel oke, maar mijn vent zegt dat hij me gaat boycotten als ik ze ga kopen

18-09-2009, 09:46

Citaat door Maroc_Meissie:
Ik vind ze ook wel oke, maar mijn vent zegt dat hij me gaat boycotten als ik ze ga kopen



en als je ze ze3ma kado krijgt? dat had me nicht gedaan..ze had ze gekcoht en heeft ze bij mij thuis laten liggen, dag dat ze jarig was had k ze ze3ma aa haar gegeven.. haar man smste mij later met: allah i3tiek shie rajil 9sir menek

Pagina's : [1] 2 3