Bekijk volle/desktop versie : Draag bij aan de bouw van moskee Ar Rahman!



17-09-2009, 13:39
Beste broeders en zusters,



De nieuwbouw van onze Moskee Ar-Rahman te Hoofddorp is alhamdulilaah gestart!



Met deze nieuwe moskee zal Insha’Allah worden voorzien in de grote behoeften van de Islamitische Ummah in de omgeving Haarlemmermeer.



De moskee zal Insha’Allah bestaan uit o.a. de volgende ruimtes:

· Een grote gebedsruimte voor broeders en zusters

· Een multifunctionele ruimte wat Insha’Allah gebruikt kan worden als leeszaal met 2 extra lokalen

· Een dagverblijf voor de imam en een vergaderruimte voor de zusters

· Een Islamitische bibliotheek en een bestuurskamer

· 5 leslokalen voor Tadjweed lessen, Arabische lessen –en Islamitische lessen aan kinderen, jongeren en volwassenen



Om dit Insha’Allah allemaal te kunnen realiseren, is er nog veel geld nodig.



Insha’Allah kunt u hier een financiële bijdrage aan leveren!



Wenst u niet, dat als uw leven in ad-doenya tot zijn einde is gekomen, u toch een bron van hasanaat zult blijven behouden voor uw leven in al-Aagira?


U kunt ons steunen door een gift als sadaqah djaariyah te schenken op de volgende manieren:

Gewenst bedrag storten op rekeningnummer: 42.94.91.557
Ten name van: MOSKEE AR RAHMAN te Hoofddorp

Onder vermelding van: Sadaqah bouw moskee



Contante gelddonaties of via een op te halen acceptgiro
Adres: wijkgebouw ‘de oude Silo’, Graan voor Visch 14101 (pal tegenover de nieuwbouw moskee Ar-Rahman)



Wilt u Insha’Allah meer informatie? Neem dan Insha’Allah contact met ons op via:



Telefoon: 023- 5628492 (broeder El Ayadi, Bahid of Brahim)

Email: almuminaat@hotmail.com

18-09-2009, 16:05


Lees je pm.

15-10-2009, 20:17
De moskee zit nu toch in een tijdelijk gebouw? bidden ze daar djomo'ah? maw is er morgen djomo'ah?

15-10-2009, 20:22
Niemand die in moskee arrahmaan djomo'ah bidt?

15-10-2009, 23:23



Citaat door Overleven:
De moskee zit nu toch in een tijdelijk gebouw? bidden ze daar djomo'ah? maw is er morgen djomo'ah?



ja zitten in zo n tijdelijk gebouw klopt en ze bidden daar gewoon, ook salat djoemoe3a als het goed is ik woon daar niet maar heb daar wel gebeden als ik daar op bezoek ben.

wat ik niet ik van de topic starter begrijp is dat ze begonnen zijn? volgens mij zijn ze al meer dan een jaar bezig. ze zijn nu volgens mij bezig met minaret boven zetten en binnen moet nog gedaan worden denk ik wa allah ou3lem

23-10-2009, 21:12
Ja de bouw is al een tijdje aan de gang, en zoals t eruit ziet ook bijna af.
Heel mooi aan t worden.