Bekijk volle/desktop versie : Dames heb jullie hulp nodig! L3ied gerechten..



Pagina's : [1] 2 3

17-09-2009, 13:28
Lieve dames heb jullie hulp nodig..

Omdat het dit jaar mijn eerste l3ied is met mijn man, komt de hele familie bij ons die avond eten.. Nu is het koken geen probleen, alleen weet ik niet wat ik moet maken.. Dus plaats aub ideeen of recepten van lekkere gerechten en tussedoortjes,..

Liefs...

17-09-2009, 13:37


Nee niet alleen kijken maar ook reageren...

17-09-2009, 13:46
hey meid:

Pestilla van kip/vis
gestoomde vlees
marmita
kip in oven (gevulde kip)

Je kan hapjes maken bij de thee lkkre kiploempias (briwat)..

Lekkere dingen:
Muffins bakken
of na eten je neemt 2 mona toetjes die je omdraait zet je beide op een bord en eromheen zet je lkkre fruit. Ziet er heel mooi uit..Heb helaas geen voorbeeld..Ik ga mn best doen om een foto te regelen meid..

17-09-2009, 13:47

Citaat door chickigirl_00st:
hey meid:

Pestilla van kip/vis
gestoomde vlees
marmita
kip in oven (gevulde kip)

Je kan hapjes maken bij de thee lkkre kiploempias (briwat)..

Lekkere dingen:
Muffins bakken
of na eten je neemt 2 mona toetjes die je omdraait zet je beide op een bord en eromheen zet je lkkre fruit. Ziet er heel mooi uit..Heb helaas geen voorbeeld..Ik ga mn best doen om een foto te regelen meid..

'

Dankjewel zina, maar de meeste dingen hebben we in de ramadan zoo vaak gegeten dat het iedereen zn strot uit komt vandaar..

17-09-2009, 13:47


ow jah wat ook heel lekker is is feestelijke salade ik ga zo een foto plaatsen

17-09-2009, 13:48

Citaat door OnlySisi:
'

Dankjewel zina, maar de meeste dingen hebben we in de ramadan zoo vaak gegeten dat het iedereen zn strot uit komt vandaar..



oow je wilt aparte dingen hmm is goed ik ga ff denken ik plaats zo

17-09-2009, 13:49
dit is een lekkere frisse rijstsalade (saladetaart) en dat geel is eigeelpuree met kerrie..
is heerlijk en ziet er mooi uit

17-09-2009, 13:50
Je kan een salade vooraf serveren..
Dan vis of kip bestilla..
En ijstaart met lekker veel fruit..

Of je kan eerst lekker shwa (kipfilet stukjes in sate prikkers) serveren met na3na3 thee.. En dan later pas het eten..

Verder kan je koekjes serveren bij de thee en cake.. En na het eten gewoon nootjes.. (Indien je weer thee of koffie serveert)

Tussendoortjes zou je kunnen denken aan tonijnhapjes, loempia's, bladerdijg etc. Maar ik zou dit neit doen.. Ik denk dat ze er al genoeg van hebben tijdens de ramadan..

Ik zal zo recepten plaatsen.. (Wel van leden hier)

17-09-2009, 13:50
of deze zalmsaladetaartje
Mooi versiert en smaakt heerlijk


17-09-2009, 13:51
je kan nasi maken..Ik heb een heerlijke recept van nasi..(dat eet haast niemand in ramadan )

of lkkr bami in de oven met kip gebakken

17-09-2009, 13:52
en als toetje kan je dit doet is lkkr en ziet er goed uit


17-09-2009, 13:53
Die salades zien er heerlijk uit, heb je ook recepten?

Haha en inderdaad aginidi als ik nu nog een keer een loumpia of briwat neerleg wordt ik aangevallen.. maar dat van die shwa lijkt me wel wat ja..

17-09-2009, 13:53


wat is die nasi recept dan

17-09-2009, 13:55

Citaat door OnlySisi:
Die salades zien er heerlijk uit, heb je ook recepten?

Haha en inderdaad aginidi als ik nu nog een keer een loumpia of briwat neerleg wordt ik aangevallen.. maar dat van die shwa lijkt me wel wat ja..



kipspiesjes of lkkre gehaktspiesjes..

Kotelet op de gril met salade en witte rijst

recept plaats ik strx sgat moet nu snel weg

17-09-2009, 13:56
ik zou echt BBQ

Pagina's : [1] 2 3