Bekijk volle/desktop versie : Wie Vindt Dat Een Nederlandse En Een Marokkaan Trouwen Kunnen In Deze Maatschapij???



Pagina's : 1 2 [3]

11-08-2004, 16:51
.. zelf heb ik een oom die getrouwd is met een nederlandse .. zij is niet berkeerd en mijn neef is getrouwd met een nederlandse en zij is wel bekeerd .. en beide heb een goed huwlijk .. dus ben er zeker een voorstander van .. ..

.. she ..

11-08-2004, 16:53


ik vind het zelf wel kunnen zoals ik eerder zei wat maakt het nou uit die persoon is alhamdoelilah moslim geworden door dat hij/zij met een moslim is getrouwt

17-08-2004, 02:04

Citaat:
Origineel gepost door sakina_2002
Selaam allenmaal ik heb aan jullie een vraag !!!
Wie vindt dat een nederlandse en een marokkaan goed samen kunnen in de maatschapij of vinden jullie het nog steeds raar dat 2 verschillende coltuuren trouwen .
Ik heb het niet over de echt nederlandse meisjes die trouwen met een marokaan!!
Ik heb het echt over de aangepaste nederlandse meisjes(of jongens komt niet zo vaak voor)b.v die bekeerd zijn in de islaam helemaal geacepteerd zijn in de familie hebben jullie er dan nog probleemen mee of zeggen jullie dan van ik acepteer die als een broerder of zuster voor mij ?of hebben jullie dan nog steeds van TAZZZZZZZZ??

bedankt vast voor de aand8 ben nieuwschierig wat hier uit komt !!!

beslama
niks mis mee

17-08-2004, 12:37

Citaat:
Origineel gepost door sakina_2002
Selaam allenmaal ik heb aan jullie een vraag !!!
Wie vindt dat een nederlandse en een marokkaan goed samen kunnen in de maatschapij of vinden jullie het nog steeds raar dat 2 verschillende coltuuren trouwen .
Ik heb het niet over de echt nederlandse meisjes die trouwen met een marokaan!!
Ik heb het echt over de aangepaste nederlandse meisjes(of jongens komt niet zo vaak voor)b.v die bekeerd zijn in de islaam helemaal geacepteerd zijn in de familie hebben jullie er dan nog probleemen mee of zeggen jullie dan van ik acepteer die als een broerder of zuster voor mij ?of hebben jullie dan nog steeds van TAZZZZZZZZ??

bedankt vast voor de aand8 ben nieuwschierig wat hier uit komt !!!

beslama
Zolang 't een moslim(a) is kan 't me niet schelen.

12-09-2004, 14:26


..Als Hij/Zij Moslim Wordt Dan Wel, Maar Me Ouders Zullen Dah Toch NOOIT Accepteren Denk Ik..

..Groetjuhs AlhoceimaGek..

12-09-2004, 14:33
Als hij maar een goed praktiserende Moslim is

12-09-2004, 16:07
we leven in een multiculturele wereld je kunt het als ouders zijnde moeilijk tegen houden denk ik?

Ik zelf ben nl ik ga al 5 jaar met een marokkaan we wonen al 3 jaar samen en het gaat toppie!!
Ons cultuur botst niet en we praten daar natuurlijk over we hebben samen een drukke baan en kids nemen we voorlopig nog niet of dat een probleem zal zijn vast niet.
Ik ben er nu zeker niet aan toe om mijzelf te bekeren misschien komt dat later als we kids krijgen dat zie ik dan wel.
Tot nu toe ben ik super gelukkig dus mensen het kan wel hoor!!!

groetjessssssssssss

12-09-2004, 16:25
Niets mis mee ..

12-09-2004, 16:59
hey hey

mijn vader is ned en mn mam is maroc. Mn vader is wel gewoon moslim geworden, houdt zich aan de regels etc en heeft zn naam veranderd. We gaan elk jaar naar marokko. Niemand in de fam heeft er problemem mee......

so I cant see the problem in it

noor

12-09-2004, 18:07
Ik denk dat ik zelfs durf te zeggen:
Liever een Nederlandse bekeerde jongeman, dan een Marokkaanse.

Ik zie jammer genoeg veel bad things happening onder onze gemeenschap, waardoor ik geneigd ben om een kruisje te trekken door een mogelijke marokkaanse huwelijkskandidaat.
Dit is mijn theorie.
Maar in de praktijk blijf ik hoe dan ook kijken naar Marokkanen als mogelijke kandidaten.
Mijn ouders hebben er trouwens niets mee te maken, of ik een chinees, turk, somalier of algerijn trouw. Zolang hij maar een praktiserende moslim is, inshaAllah.
Cultuurverschillen kunnen inderdaad in de praktijk enig onbegrip of miscommunicatie uitlokken, maar daar kan toch over gepraat worden? Begrip en respect zouden dan als wasverzachters moeten dienen.
Het lijkt me juist leuker om van 2 verschillende culturen te eten, dan leer je nog eens wat van de wereld.
En moccakindjes zijn de mooiste babies!

12-09-2004, 19:11
ik vind dat het moet kunnen!
ik ben zelf nederlands en heb al heel lang een marokkaanse vriend
gelukkig word word ik wel geaccepteerd in de familie alleen zijn ouders vinden het wel wennen maar ze verbieden het in ieder geval niet dus dat gaat wel goed komen! en zijn zussen zijn super lief
tussen mij en mijn vriend botst het ook helemaal niet.
van mijn vriend hoef ik ook geen moslim te worden
maar ik heb er wel interesse in ben me er steeds meer in aan het verdiepen. en wie weet word ik nog wel een moslima,
maar dat wil ik voor mezelf doen, en daarvoor wil ik er eerst meer van weten.

10-11-2015, 10:40

Citaat door shetherapy:
.. zelf heb ik een oom die getrouwd is met een nederlandse .. zij is niet berkeerd en mijn neef is getrouwd met een nederlandse en zij is wel bekeerd .. en beide heb een goed huwlijk .. dus ben er zeker een voorstander van .. ..

.. she ..
Zo toemasr

10-11-2015, 10:57



Citaat door ZiLaaL:
Ik denk dat ik zelfs durf te zeggen:
Liever een Nederlandse bekeerde jongeman, dan een Marokkaanse.

Ik zie jammer genoeg veel bad things happening onder onze gemeenschap, waardoor ik geneigd ben om een kruisje te trekken door een mogelijke marokkaanse huwelijkskandidaat.
Dit is mijn theorie.
Maar in de praktijk blijf ik hoe dan ook kijken naar Marokkanen als mogelijke kandidaten.
Mijn ouders hebben er trouwens niets mee te maken, of ik een chinees, turk, somalier of algerijn trouw. Zolang hij maar een praktiserende moslim is, inshaAllah.
Cultuurverschillen kunnen inderdaad in de praktijk enig onbegrip of miscommunicatie uitlokken, maar daar kan toch over gepraat worden? Begrip en respect zouden dan als wasverzachters moeten dienen.
Het lijkt me juist leuker om van 2 verschillende culturen te eten, dan leer je nog eens wat van de wereld.
En moccakindjes zijn de mooiste babies!
Niet zo negatief

Pagina's : 1 2 [3]