Bekijk volle/desktop versie : Dames & Heren even jullie mening..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

17-09-2009, 01:14
Ik vroeg me namelijk af wat jullie hierop te zeggen hebben :

Als een gescheiden vrouw 2 kids heeft en verliefd wordt op een man ,hij op haar ,,ze hebben toekomst plannen ,maar de ouders van de man accepteren het niet.omdat ze willen dat hij zogenaamd een jonge maagd trouwt..Hij wil haar ,maar zijn ouders verbieden het..

17-09-2009, 01:16


Als die man niet de ballen heeft tegen zijn ouders in te gaan, dit omdat zij hun mening baseren op onzin, dan is hij jou niet waard.

17-09-2009, 01:16
Fight for your rights to love.

17-09-2009, 01:18

Citaat door YaSmIn_082:
Als die man niet de ballen heeft tegen zijn ouders in te gaan, dit omdat zij hun mening baseren op onzin, dan is hij jou niet waard.



en wat als hij bang is om 1 van beiden kwijt te raken .Het is een moeilijke keuze ,want ze zeggen : of je kiest voor ons , en verlaat haar ..of je kiest voor haar en je zult onze gezichten nooit meer zien incl broertjes en zusjes..

17-09-2009, 01:18



Citaat door ben21:
Ik vroeg me namelijk af wat jullie hierop te zeggen hebben :

Als een gescheiden vrouw 2 kids heeft en verliefd wordt op een man ,hij op haar ,,ze hebben toekomst plannen ,maar de ouders van de man accepteren het niet.omdat ze willen dat hij zogenaamd een jonge maagd trouwt..Hij wil haar ,maar zijn ouders verbieden het..


Leef je voor de mensen of leef je voor Allahsawt?

Wat kan jou het schelen wat mensen ervan vinden? Je moet er voor zorgen dat zijn ouders je gaan accepteren.

Al heb je 25 kinderen, ben je oma en jij wilt trouwen met een man die ook jou ook wilt, dan moet je ervoor zorgen dat je de zegen van je ouders krijgt.

17-09-2009, 01:20

Citaat door ben21:
en wat als hij bang is om 1 van beiden kwijt te raken .Het is een moeilijke keuze ,want ze zeggen : of je kiest voor ons , en verlaat haar ..of je kiest voor haar en je zult onze gezichten nooit meer zien incl broertjes en zusjes..



Als zijn ouders gelovig zijn zouden ze hem niet voor deze patstelling zetten. Als hij van jou houdt zal hij inzien dat zijn ouders verkeerd handelen en ze met geldige argumenten proberen te overtuigen.
Als ouder dien je het belang van je kind voorop ge stellen, niet een paar culturele tradities die zijn oorsprong eeuwen terug hebben.

17-09-2009, 01:28

Citaat door Petrus:
Jij moet er mee leven niet je ouders, net of een maagd zo een noodzakelijkheid heeft...pfff.



voor sommige ouders die nog leven in de middeleeuwen wel.

17-09-2009, 01:31

Citaat door YaSmIn_082:
Als zijn ouders gelovig zijn zouden ze hem niet voor deze patstelling zetten. Als hij van jou houdt zal hij inzien dat zijn ouders verkeerd handelen en ze met geldige argumenten proberen te overtuigen.
Als ouder dien je het belang van je kind voorop ge stellen, niet een paar culturele tradities die zijn oorsprong eeuwen terug hebben.




Het is wel moeilijk om te kiezen toch .. alhoewel hij wel inziet dat zijn ouders fout zitten..
hij wil stiekem toch een stiekeme relatie .. zonder dat zij ervan weten ..

17-09-2009, 01:32

Citaat door ben21:
Het is wel moeilijk om te kiezen toch .. alhoewel hij wel inziet dat zijn ouders fout zitten..
hij wil stiekem toch een stiekeme relatie .. zonder dat zij ervan weten ..



Het is makkelijk, mits je je aan de wetten van Allah swt houdt. Hij is verplicht zijn ouders te corrigeren indien ze in strijd met de islaam handelen.

17-09-2009, 01:34
ouders hebben gelijk. altijd naar je ouders luisteren.

gewoon een maagdelijke meid zoeken beter.

17-09-2009, 01:36

Citaat door James_Sok:
ouders hebben gelijk. altijd naar je ouders luisteren.

gewoon een maagdelijke meid zoeken beter.



Sshhht, beter hou jij je analfabete mond.

17-09-2009, 01:37

Citaat door James_Sok:
ouders hebben gelijk. altijd naar je ouders luisteren.

gewoon een maagdelijke meid zoeken beter.



Ik vroeg hier andermans mening , maar als je met zulke komt kun je ze beter voor je houden en niet op mn topic te reageren

17-09-2009, 01:38



Citaat door YaSmIn_082:
Sshhht, beter hou jij je analfabete mond.





17-09-2009, 01:40

Citaat door YaSmIn_082:
Sshhht, beter hou jij je analfabete mond.




jij moet al helemaal je bek houden want jij draagt gescheurde broeken.
wie jou advies opvolgt is nog mongolischer dan jij bent.

17-09-2009, 01:41

Citaat door ben21:
Ik vroeg hier andermans mening , maar als je met zulke komt kun je ze beter voor je houden en niet op mn topic te reageren



zijn ouders hebben gewoon gelijk, je bent niet voor niks gescheiden.

en dan nog 2 kids van iemand anders ?
rot toch even heel gauw op.

jullie bitches van tegenwoordig scheiden om de stomste dingen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12