Bekijk volle/desktop versie : Nog een uurtje



16-09-2009, 16:03
Dan kan ik lekkerr naar huiss pfffff heb het ff helemaal gehad hier op me werk....

Er kwam net een collega langs hij wou even interesse tonen in de ramadan/suikerfeest.

Vraag: wanneer is het suikerfeest?
Ik: Geen idee, het is of zondag óf maandag.
Collega: Oh, hoe weten jullie dat dan, zien jullie dat in Marokko?
Ik: Nee, het hangt af van de stand van de maan, dat doen ze saudie arabie.
Collega: oh, krijgen jullie dat dan van profeten te horen ofzo?


16-09-2009, 16:04


Wel leuk dat ze zoveel belangstelling tonen......

16-09-2009, 16:06

Citaat door Sienna-la:
Wel leuk dat ze zoveel belangstelling tonen......



Ja maar af en toe krijg je steeds van die zelfde verhalen te horen, dan denk ik .....

Ik was laatst gezakt voor mijn praktijk rij-examen, dat komt natuurlijk meteen door de ramadan...Geen energie,vezels enz.

16-09-2009, 16:13
Nou ik heb t idee dat ik ieder jaar hetzelfde aan t vertellen ben aan één en de zelfde persoon van het jaar daarvoor

Soms zeg ik niet eens meer dat t Ramadan is

16-09-2009, 16:30



Citaat door Raatjuh:
Nou ik heb t idee dat ik ieder jaar hetzelfde aan t vertellen ben aan één en de zelfde persoon van het jaar daarvoor

Soms zeg ik niet eens meer dat t Ramadan is


Ik was het ook niet van plan om het te zeggen. maar als ze steeds aandringen om ook een kopje koffie voor mij te halen, moest k het wel zeggen.
en ik ben niet de enige die hier vast,vroeg of laat zullen ze er toch achter komen

16-09-2009, 16:35
nog een klein half uurtje..

16-09-2009, 17:19

Citaat door Roosje..:
Ik was het ook niet van plan om het te zeggen. maar als ze steeds aandringen om ook een kopje koffie voor mij te halen, moest k het wel zeggen.
en ik ben niet de enige die hier vast,vroeg of laat zullen ze er toch achter komen


Ja, das waar hollanders en hun koffie
Maar ik doe er altijd heel laconiek over!
Dus ze hebben het dit jaar afgeleerd

16-09-2009, 17:26
Liever zy die meer willen weten dan zy die zich in hun hol verstoppen