Bekijk volle/desktop versie : Alarm om gevluchte Turkse topcrimineel



Pagina's : [1] 2

16-09-2009, 13:21
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4845557/__Alarm_om_gevluchte_Turkse_topcrimineel__.html?p= 1,1

16-09-2009, 13:24


Op vrije voeten gesteld , vind je het gek dat zo'n gast met de noorderzon vertrekt. Hij heeft geen zin in die 7,5 jaren.

16-09-2009, 13:24
God gracious, eigen brandmerk.. Dat is gwn echt ziek !!!

16-09-2009, 13:30

Citaat door Ananya:
God gracious, eigen brandmerk.. Dat is gwn echt ziek !!!



Teveel naar Blood in Blood out gekeken, je weet wel Vatos Locos property!

16-09-2009, 13:34



Citaat door GeenLeven:
Teveel naar Blood in Blood out gekeken, je weet wel Vatos Locos property!


ik kijk amper naar tv. maar dan nog, hoe die er ook bij komt, waar hij het ook heeft gezien. om zoiets werkelijk toe te passen moet je psychisch niet helemaal in orde zijn.

16-09-2009, 13:35
Het gerechtshof kreeg medelijden met de dader en gunde hem een bezoek aan zijn vrouwtje. Medelijden? Dit gerechtshof is incompetent en dient zonder recht op ook maar enige cent wachtgeld op straat te worden getrapt. Incidentje? Waar een patroon in valt te herkennen, is sprake van een structuur.

Nederland heeft zich weer eens als Gekke Henkie op de kaart gezet.

16-09-2009, 13:36

Citaat door Ananya:
ik kijk amper naar tv. maar dan nog, hoe die er ook bij komt, waar hij het ook heeft gezien. om zoiets werkelijk toe te passen moet je psychisch niet helemaal in orde zijn.



Dat ze niet helemaal sporen is wel duidelijk gezien de aanklachten.

16-09-2009, 13:36
Niet te geloven!

De rechters hadden met hem medelijden?
En dan geven ze hem een paar dagen vrij?


MOET niet gekker worden!

Ik hoop dat hij snel wordt opgepakt!!
Zulke beesten verdienen het woord man niet eens.

16-09-2009, 13:39
Castreren als "ontmanning" is inderdaad geen verkeerde optie voor dit soort vuilnis.

Maar Nederlandse rechtbanken geven de slachtoffers nog liever een trap na dan dat zij recht spreken.

16-09-2009, 13:41
kardas chillt m nu lekker in turkiya

16-09-2009, 13:44

Citaat door McCarthy:
Castreren als "ontmanning" is inderdaad geen verkeerde optie voor dit soort vuilnis.

Maar Nederlandse rechtbanken geven de slachtoffers nog liever een trap na dan dat zij recht spreken.


Ik was stomverbaasd toen ik het bericht las.
Snap echt niet hoe dit kan gebeuren

16-09-2009, 13:48
Onze rechters .... wat een bagger.

17-09-2009, 20:20


Lees hier wat die geestelijk gestoorde rechter aangericht heeft:




AMSTERDAM - De slachtoffers van de extreem gewelddadige vrouwenhandelaar Saban B. (38) zijn doodsbang nu hij door een gerechtelijke blunder heeft kunnen vluchten. In de politiek en de samenleving is met grote verontwaardiging op de ontsnapping gereageerd.



Eén van de negen slachtoffers die het hebben aangedurfd aangifte tegen B. en zijn organisatie te doen, liep hem vorige week tot haar schrik tegen het lijf in Arnhem, nadat hij net op proefverlof uit de gevangenis was gekomen. Sinds bekend is dat B. tijdens zijn verlof is gevlucht, zijn de slachtoffers die in de rechtszaak tegen hem hebben getuigd, bang dat hij hen zal opzoeken.

''De vrouw die hem tegenkwam, was in alle staten. Nu ze hem hebben laten vluchten, zijn ook andere slachtoffers overstuur,'' zegt advocaat Annet Koopsen, die met een kantoorgenote alle negen slachtoffers bijstaat die aangifte deden.

''Eén van de vrouwen zit in een getuigenbeschermingsprogramma, de andere acht zitten alleen op een geheim adres in Nederland of in het buitenland. Die lopen wel gewoon op straat rond,'' zegt Koopsen. ''Als hij inderdaad inmiddels in Turkije zit, zoals we vermoeden, is de kans klein dat hij hier mensen gaat opzoeken, is de logische redenering van ons als buitenstaanders.

Maar als je slachtoffer bent, voelt dit vreselijk bedreigend. De vrouwen reageren heel emotioneel en angstig. Ik zeg tegen hen dat Saban altijd al zijn mannetjes had die hen konden belagen, dus dat de situatie in die zin niet veel is veranderd, maar dat is absoluut geen geruststelling.''

Koopsen, die ook betrokken is bij het Amsterdams Coördinatiepunt Mensenhandel, snapt niet dat de advocaat-generaal van justitie met Sabans verlof akkoord heeft kunnen gaan. ''Ik wist niet wat ik hoorde. Dit is werkelijk bizar. Onbegrijpelijk, en niet aan mijn cliënten uit te leggen, na alles wat ze al hebben doorstaan.

Eerst hebben ze die vreselijke tijd achter de rug waarin ze door die groep zijn onderdrukt, vervolgens hebben ze de enorme stap gezet aangifte te doen. Ze zijn dagen doorgezaagd door de recherche en eindeloos verhoord door al die advocaten van de daders. Nu ze dat eindelijk achter de rug hebben, laat men deze veroordeelde lopen.

17-09-2009, 20:23
Wat een varkenskop heeft die malloot!

17-09-2009, 20:23
Hij werkt nu bij de Döner Company. Undercover in zo'n oranje polo.

Pagina's : [1] 2