Bekijk volle/desktop versie : Kennismaking

01-03-2002, 01:22
HALLO LIEVE MENSEN

IK BEN HIER NIEUW NU, HEB ME INGESCHREVEN EN EUHMM HOE WERKT HET HIER ALLEMAAL SEG.
MOHIM IK BEN 21 JAAR
STUDENT HOGESCHOOL IN ANTWERPEN
EUHM WAT NOG.......

LANG LEVE EL HOCIEMAAAAAAA ZINAAA INOEEEEEEEE
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXIESXXXXXXXXX

Bye Bye now

02-03-2002, 02:15

Hey miss nadoreke

Labas aliek ? jaja jij ook nieuw dus, telkens als k een berichtje wil plaatsen wordt ik hier precies afgemeld, wiliee ik wordt zott

Mohim wa meer informatie yek, ik woon in antwerpen, ben marrokaan (aléé gij), studeer op hogeschoool eerste jaar management, nog twee jaartjes te gaan, kunnen we lekker poen gaan verdienen.

Qoeltie Gelderland, euhm, is dat ook Nederland?? Ja zeker

Mohim thelaa frasekk a gtii en welkom op deze forum

02-03-2002, 10:45
IK ZAL ME FF TOEVOEGEN AAN JULLIE KENNSIMAKING:

ik ben 17 jaar en volg de volgende opleiding: Sociaal Cultureel Werk en mijn doel met deze opleidng is de posities verbeteren van allochtonen. met name de marokkaanse gemeenschap.

ik moet nog ongeveer 2.5 jaar en dan een baantje zoeken, trouwen kids en de hele mik mak van huisjes boompje beestje.

voor de rest woon ik in de omgeving van rotterdam in een geruch waar niet zoveel marokkanen wonen.

zo heb ik ook ff bijgedragen aan de kennismaking!

bslemma landgenoten!!!!!!!!!!!!!

02-03-2002, 21:46
hey lella Zinna

Vind je het beter om te wonen waar er weinig marrokanen zijn of wil je beter marrokaanse buurt???

Bij ons in antwerpen, neri neriii, veel marrokanen in eenzelfde straat , ni te doen ni te doen ! !

Beslamax

02-03-2002, 21:53

hey boyfriend,
het heeft zijn voor - en nadelen. mijn zus woont in rotterdam en daar is het het multicultureel en ik studeer ook in rotterdam en zit ook in een muliticulturele klas.

in het gerucht waar ik woon, wonen ongeveer 25 marokkanse geziennen. en iedereen kent elkaar. dus een roddel is binnen een uur verpsreid!

maar ik verlang vaak naar de grote steden!!!!

maar als je in een gerucht woont, dan is het wel een goede omgeving waar je je kinderen kan laten opgroeien:
geen achterstanden in de nederlands taal
weinig criminaliteit
enz.

04-03-2002, 08:35
Maar is dat niet zo, dat juist wel als je in marrokaanse "ghetto" woont dat de kinderen een achterstand hebben op nederlandse taal, en/of vlak van studies, en meer criminaliteit ?

beslama

03-10-2002, 18:48

Citaat:
Origineel gepost door Boyfriend
HALLO LIEVE MENSEN

IK BEN HIER NIEUW NU, HEB ME INGESCHREVEN EN EUHMM HOE WERKT HET HIER ALLEMAAL SEG.
MOHIM IK BEN 21 JAAR
STUDENT HOGESCHOOL IN ANTWERPEN
EUHM WAT NOG.......

LANG LEVE EL HOCIEMAAAAAAA ZINAAA INOEEEEEEEE
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXIESXXXXXXXXX

Bye Bye now
Waar ben je nou...????

xxx

03-10-2002, 20:32
boyfriend

Ik ben hier ook niet zo lang lid maar ik vind het wel gezellig hierzo.
Ik heet je ook hartelijk welkom

beslamaa en we horen nog van je

03-10-2002, 21:40
huh???? der klopt echt iets niet hier!!!!!!!!!!!!!!!!

xxx

03-10-2002, 22:59
asalam boyfriend,

kom je ook uit al hoceima?ik wel .en ben een dame van 18 jaar
en volg de volgende opleiding sjm oftewel sociaal juridische medewerkster,nog 2 jaar insa allah en dan finiiiiiiiiiiiiiiii.
woon in amsterdam.