Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Uitwisselings studen :#



Pagina's : [1] 2

15-09-2009, 19:37

Citaat:
Het avontuur van 10 maanden in een andere land te studeren 'Highschool' trekt me wel aan, Dus ik vraag me af aan welke eisen moet je voldoen om je aan te kunnen melden.

Met een ander land doel ik op 'USA'.

Kunnen jullie me er meer over vertellen etc.
-








-



15-09-2009, 19:51


p,s het is xStudent

16-09-2009, 09:52
High School Verenigde Staten
Find your talents & live the real thing!

Een jaar High School in de Verenigde Staten is meer dan alleen school. Het is een lifestyle, een avontuur, en vooral een superjaar waarin je vrienden voor het leven maakt! Iedereen kent Amerika, maar...alleen als je er écht woont, écht meemaakt hoe de Amerikanen leven, dan pas zie je dat er meer is dan Hollywood, fast food en Paris Hilton. Amerika heeft waanzinnige wereldsteden, enorme nationale parken, retro dorpjes, kilometers lange highways en een communities met vele verschilllde culturen!


Ontdek je eigen talent!
Amerikanen hebben een goede neus voor nieuw talent. Je krijgt op school volop de kans om nieuwe vakken uit te proberen. En na school kun je verder met bijvoorbeeld basketball, journalistiek, debating, theater… of cheerleader zijn! Uiteraard doe je mee aan de jaarlijkse afsluiting op school: de ‘Prom’. Er zijn al zoveel films over gemaakt, maar het zelf meemaken – in pak of galajurk - blijft een ongelooflijke ervaring!


A real American family
Als High School student beleef je hoe het is om bij een ‘real American family’ te leven. ‘Our house is yours’ en dat bedoelen ze letterlijk! Duik gerust de koelkast in, neem je vrienden mee naar huis en noem je gastouders bij de voornaam. Spontaan, beleefd en positief, het zal je de rest van je leven bijblijven.

Mijn zusje gaat het volgend jaar doen insha'allah.

Succes!

16-09-2009, 10:59
Ik zou dat ook supergraag willen doen, maar noway dat ik dat in me eentje durf

16-09-2009, 11:49



Citaat door Vittel_:
High School Verenigde Staten
Find your talents & live the real thing!

Een jaar High School in de Verenigde Staten is meer dan alleen school. Het is een lifestyle, een avontuur, en vooral een superjaar waarin je vrienden voor het leven maakt! Iedereen kent Amerika, maar...alleen als je er écht woont, écht meemaakt hoe de Amerikanen leven, dan pas zie je dat er meer is dan Hollywood, fast food en Paris Hilton. Amerika heeft waanzinnige wereldsteden, enorme nationale parken, retro dorpjes, kilometers lange highways en een communities met vele verschilllde culturen!


Ontdek je eigen talent!
Amerikanen hebben een goede neus voor nieuw talent. Je krijgt op school volop de kans om nieuwe vakken uit te proberen. En na school kun je verder met bijvoorbeeld basketball, journalistiek, debating, theater… of cheerleader zijn! Uiteraard doe je mee aan de jaarlijkse afsluiting op school: de ‘Prom’. Er zijn al zoveel films over gemaakt, maar het zelf meemaken – in pak of galajurk - blijft een ongelooflijke ervaring!


A real American family
Als High School student beleef je hoe het is om bij een ‘real American family’ te leven. ‘Our house is yours’ en dat bedoelen ze letterlijk! Duik gerust de koelkast in, neem je vrienden mee naar huis en noem je gastouders bij de voornaam. Spontaan, beleefd en positief, het zal je de rest van je leven bijblijven.

Mijn zusje gaat het volgend jaar doen insha'allah.

Succes!

Wauww, had al er over gelezen en vind het echt te gek!

Maar ik vraag me af of ik eerst de Middelbare school af moet maken of wat?,
en met welke organisatie gaat je zusje en voor hoeveel?

InshaAllah zal ze te tijd van haar leven daar hebben.

16-09-2009, 11:49

Citaat door gwoOn_sarah:
Ik zou dat ook supergraag willen doen, maar noway dat ik dat in me eentje durf

Het lijkt me amazing.

Maar ik denk dat ik het niet durf, maar moet me voorbereiden en ik moet gewoon gaan!

16-09-2009, 12:45
Wat doe jij nu dan? (HBO/MBO)??

16-09-2009, 12:56
Geeeeeef mij ook meer info lijkt me geweldig dit!!!!

16-09-2009, 13:01

Citaat door gwoOn_sarah:
Wat doe jij nu dan? (HBO/MBO)??


Citaat:
ik doe TL in klas 3

en jij?

16-09-2009, 13:07

Citaat door mocros:
Geeeeeef mij ook meer info lijkt me geweldig dit!!!!

Aah wat leuk zeg.

16-09-2009, 13:08

Citaat door Marociia_c:
Aah wat leuk zeg.

ahhahaha teveel amerikaanse films en series gekeken. Maar sowieso wil dit jaar of volgend jaar naar Amerika.

16-09-2009, 13:09
je moet wel goed amerikaans spreken, anders sta je daar ook voor gek
maar wel leuk lijkt me

16-09-2009, 13:12



Citaat door mocros:
ahhahaha teveel amerikaanse films en series gekeken. Maar sowieso wil dit jaar of volgend jaar naar Amerika.

Ja echt hea, vooral die highschool films enzo,
Maar heb ook Verslagen gelezen van mensen die daar zijn geweest en wil het ookwel ervaren.

Ik wil volgend jaar mijn diploma halen inshaAllah en dan die zomer vertrekken.

InshaAllah ya rabbie


Citaat door --marokkaanse-:
je moet wel goed amerikaans spreken, anders sta je daar ook voor gek
maar wel leuk lijkt me

Ja ik kan wel redelijk Engels praten, alleen als je daar bent leer je het op z'n Amerikkaans.

16-09-2009, 13:23
Uhmm, dus je wilt als ik het goed begrijp een jaar bij een Amerikaans gezin doorbrengen om te zien hoe het daar is?
Jeetje!

Waarom kies je niet voor een arabisch land? Een land waar ze halal eten, moslim zijn,.... enz (in ieder geval bij dat project in belgie, afs ofzoiets moet je 3 landkeuzes opgeven)

16-09-2009, 13:34

Citaat door Marociia_c:
Wauww, had al er over gelezen en vind het echt te gek!

Maar ik vraag me af of ik eerst de Middelbare school af moet maken of wat?,
en met welke organisatie gaat je zusje en voor hoeveel?

InshaAllah zal ze te tijd van haar leven daar hebben.


Je hoeft niet pas na je middelbare school te gaan, het kan ook een jaar tussendoor zijn.
Mijn zusje zit nu in 3 VMBO en wilt na haar examens insha'allah eigenlijk de HAVO doen, maar tussendoor dus eerst een jaar highschool.

Als ik me niet vergis, gaat ze met deze organisatie: http://www.ef.nl/master/hsy/

Wat betreft de kosten, heeft zij een studiebeurs weten te bemachtigen.
Ik weet niet precies hoeveel ze naast de beurs moet bijbetalen, maar dat zal ik haar vanavond insha'allah wel vragen.

Pagina's : [1] 2