Bekijk volle/desktop versie : Mn Zoontje Besnijden



15-09-2009, 17:16
hallo dames,

ik heb een afspraak staan voor mn zoontje om te besnijden.
dit gaat inshallah op 10 oktober gebeuren.

mijn vraag is: wat hebben jullie allemaal gedaan op die dag?

bezoek, feestje? of juist helemaal niks?

en voor de dames die geen ervaring hebben: hoe zouden jullie het doen?


15-09-2009, 17:20


ga je hem in utrecht besnijden?

15-09-2009, 17:26
Bij me oudste was het zo, omdat hij altijd al een beetje ziekelijk is, het feestje gegeven met de sebe3 van me 2e zoontje dat was een maand later... IK ben toen niet meegegaan omdat ik daar zoo niet tegen kan en ik was ook nog hoogzwanger dus dat was helemaal een ramp... In de avond gewoon een etentje voor me schoonouders en me moeder en broers broertjes en me zwager en schoonzusjes..

Bij youssef ging het wel wat makkelijker ben ik mee naar binnen gegaan 2 sec stond ik alweer buiten hahahaha.. We hebben toen in de avond een etentje gegeten met mijn schoonouders en zwager en schoonzusjes, en mijn moeder broers en broertjes... WEek later stond de besnijdenis feestje gepland.

16-09-2009, 13:21
nee in rotterdam... ik denk dat ik gewoon mijn broers en zussen en ouders uitnodig en die van mn man.. maar wel gewoon leuk en gezellig, beetje muziek en lekkernij etc.

pff ik weet het echt niet.

16-09-2009, 13:25


ik zou echt niet de dag zelf mensen uitnodigen, je zoontje moet er echt even van bijkomen, gewoon een paar dagen later mensen ontvangen.
ik heb zelf 2 zoontjes en de oudste is al besneden en die had echt eve een paar dagen om bij te komen, en ze hebben nog pijn met plassen, zit je daar met je bezoek en gilt tie, mama, pipi auuu!

16-09-2009, 14:21
nee ik heb ook niemand ontvangen die dag...zeker een week of twee later
het arme kind had veel last ervan en die dag heeft hij de hele dag alleen maar zitten huilen bij mij op schoot. het feestgevoel is op zo een moment ver te zoeken hoor.

16-09-2009, 14:28
ik wil mijn zoontje inchallah met 6 mnden besnijden. En die dag mogen alleen mijn ouders en de ouders van mijn man komen en zussen en broers om te kijken. Maar geen uitgebreide etentje of wat dan ook. Ik ga egoistisch aan mijn zoontje denken want ze hebben altijd veel pijn na de besnijdenis vooral bij het plassen auw. (krijg nu al kippenvel)

16-09-2009, 14:34
als me zoon wat ouder is, zeg maar als hij 1jaar wordt incha allah laten besnijden. Als het zover is dan zal ik gewoon een klein feestje doen, mijn ouders en schoonouders thats sit.

16-09-2009, 15:45
ik heb de niks gedaan

heb ze allebei tegelijk laten besnijden
nou het was de hele dag huilen en troosten

samen met mams