Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hair extensions!



Pagina's : [1] 2 3 4

27-05-2004, 18:48
Hoiii iedereen. Ik zou graag hair extensions in mijn haar willen zetten. Is er iemand die er wat meer van kent? Is het beschadelijk voor het haar, hoelang blijft da en valt het op dat het vals haar is. Ik heb van mezelf krullen maar ik brush het uit, gebruiken ze dan dezelfde krullen of hoe gaat dat?

Alvast bedankt
dikke kusjes

27-05-2004, 19:22


Is 7aram.




Het blijft lang zitten tenzij je eraan gaat trekken.

27-05-2004, 22:01

Citaat:
Origineel gepost door Oujdane
Is 7aram.




Het blijft lang zitten tenzij je eraan gaat trekken.
Meid je zegt dat het haram is ,,, Tog geef je haar een tip. Er klopt iets niet

27-05-2004, 22:08
Jah dat wil ik ook wel is weten hoe het nou zit met de hair extensions. Ik zag in een tijdschrift dat er in utrecht zo'n kapperszaak zit. Ook als je via google.com zoekt vind je meerdere adressen hierover. Weet er iemand hier meer over?

En of het haram is, dat zou ik niet weten. Ik vraag het zondag wel aan een geleerde

Beslama

27-05-2004, 22:11


Ik heb ze in m'n haar, maar heb er echt spijt van hoor!!! Je haar gaat klitten als ik weet niet wat. Had ze gezet om m'n haar op te vullen, dat is wel gelukt maar toch, ik raad het je in ieder geval af.

27-05-2004, 22:26

Citaat:
Origineel gepost door Oujdane
Is 7aram.




Het blijft lang zitten tenzij je eraan gaat trekken.
Ik vraag je toch ni of het haram is??! Ik vraag gewoon om informatie en als je ni weet wa zeggen hou dan gewoon je mond. Dankjewel doeii

27-05-2004, 23:42
inderdaad het gaat klitten totdat je bijna niets meer kan aanvangen met j ehaar..ik heb er 300euro voor betaald en het was echt haar...maar heb ze na een maand weer allemaal uitgehaald..

27-05-2004, 23:44
Wat zijn hairextions????????

28-05-2004, 12:06
ik zal je een ding zeggen:

Na een periode gaat je haar uitvallen, hoe veilig het ook wordt aangeprezen door kappers.

Je hebt namelijk extra gewicht in je haar, waardoor het als het ware uitgetrokken wordt. En hier komt ie die kappers blijven verdienen aan je Want straks heb je minder haar en wil je toch weer een voller bos, en hoe kan dit dan door hair extensions te zetten.

Tenzij je van je zelf al heel veel haar hebt, dan kan het.
je moet het wel goe verzorgen met speciale spulletjes, om te voorkomen dat het gaat klitten.

WIl je langer haar of dikker haar? je hebt ook greath lengths maar dat is vrij duuuuur kan ik je wel vertellen.

Veel succes

groetjes nora

28-05-2004, 14:22

Citaat:
Origineel gepost door honey81
Ik vraag je toch ni of het haram is??! Ik vraag gewoon om informatie en als je ni weet wa zeggen hou dan gewoon je mond. Dankjewel doeii
En toch zeg ik het of je het nou wilt of niet. Neem nou maar van mij aan dat het 7aram is. En het blijft inderdaad lang zitten een buurmeisje van me die had ze ook.

28-05-2004, 17:29
Hoe kan jij nu weten dat het haram is, het staat toch nergens op in de koran. En hair extensions bestond vroeger toch ni?! Bon, toch bedankt voor de informatie

28-05-2004, 17:33

Citaat:
Origineel gepost door honey81
Hoe kan jij nu weten dat het haram is, het staat toch nergens op in de koran. En hair extensions bestond vroeger toch ni?! Bon, toch bedankt voor de informatie
Nep Haar toevoegen aan je eigen haar is 7aram. Ja mascara bestond in die tijd ook niet toch En hakken ook niet?? Pff denk logisch na. Je voegt iets toe aan je schoonheid dus dat is haram. Flip maar

28-05-2004, 19:24


Meiske, als je gaat zien is alles haram. En hou nu maar op met je bullshit want i don't give a xxxx van wat je zegt. Het enigste wak vroeg is informatie geen preken, got it??? :verdomme:

28-05-2004, 20:52
Shoekran voor jullie reacties Imen, Crazywoman en Camillia

Crazywoman en Imen, wat voor haar had je eigenlijk erbij gedaan, stijl, golven, etc? En welke kapperszaak ben je geweest? Is het zo dat ze het haar aan je eigen haar plakken met lijm, net zoals het gedaan wordt bij kroeshaar bij vooral surinamers etc.? En was het dan bij jou bij het haar bij je hoofdhuid toegevoegd, of niet bij je hoofdhuid maar aan de onderkant van je haar, klinkt misschien stupid maar ik wil er zoveel mogelijk over weten, want ik wil het denk ik ook doen vandaar,...maar als je hier antwoorden op wilt geven, of iemand anders die het heeft gedaan en ook hier meer over weet Shoekran

Camillia, wat jij zegt houd mij echt tegen. Dadelijk geef je zoveel geld uit aan extensions,...heb je voor paar maanden mooi haar alles...en krijg je haaruitval waardoor je haar alleen maar erger word en is alles voor bla geweest. Ik heb zelf dik haar maar het dunt uit aan de onderkant, waardoor het dus echt altijd half lang blijft. Maar ik dacht dus dat extensions een tijdelijke optie is om lang haar te krijgen. Mohiem shoekran voor je reactie,....ik wacht nog even op de reacties

Beslamma

28-05-2004, 23:17
Ik had er golvend haar bij gedaan, maar het krult wel makkelijk mee. Ze branden het haar aan je eigen haar met een soort tang, deed wel een beetje pijn want ze trekken best wel hard aan je eigen haar om het zo goed mogelijk vast te krijgen. Verder heb ik het bij een kapper in amsterdam gedaan, weet niet meer in welke straat, maar het was bij een dominicaanse vrouw in amsterdam-west, daar gaan de meeste marokanen heen heb ik gehoord. Nogmaals, ik raad het je af, want ik hoor nu pas van mensen dat je haar helemaal gaat breken als je ze weghaalt, dus kijk maar uit meid! Ik heb in ieder geval spijt

Pagina's : [1] 2 3 4