Bekijk volle/desktop versie : In hoeverre kan jij je partner veranderen.



Pagina's : [1] 2

14-09-2009, 22:32
Kan je van een straatratje een man met klasse maken? Kan je van een straatmeisje een vrouw met klasse maken? Allemaal in teken van de liefde voor elkaar die je voelt. De liefde is zo sterk. dat je in staat ben echt te willen veranderen. Denken jullie dat, dat haalbaar is?

14-09-2009, 22:33


Ik neem iemand zoals die gene is..

14-09-2009, 22:33
Diegene moet het zelf willen, die verandering. Je kan iemand niet veranderen.
Je kan wel in een bepaalde richting sturen, maar de rest is up to themselves.
En ja, meestal als de ''liefde'' over is, vervalt diegene weer in zn oude habits.

14-09-2009, 22:34
Nee, nooit iemand proberen te veranderen. Je moet mensen nemen zoals ze zijn

14-09-2009, 22:34


Vrouwen nemen een man omdat ze denken dat ze em kunnen veranderen, wat dus niet gebeurt. En mannen nemen een vrouw omdat ze denken dat ze toch niet veranderd, wat toch wel gebeurt.

14-09-2009, 22:35
''Mensen veranderen niet, je leert ze alleen beter kennen''

14-09-2009, 22:36
je wordt toch verliefd op iemand hoe hij/zij op dat moment is waarom dan veranderen

14-09-2009, 22:39
jeh mensen ze bedoeld als in positief veranderen. Het is wel mogelijk ja, een echte vrouw kan van een mietje en man maken, maar andersom weet ik niet, ik denk meer dat er heel wat mannen misbruik van zo'n meisje kunnen maken, tenzij het een goede jongen is en hij echt op haar is gevallen en haar accepteert en haar een woman wil maken.

14-09-2009, 22:41

Citaat door Lella_Fatima:
Ik neem iemand zoals die gene is..

Dat zeker maar als jij bijvoorbeeld een neuspiericng draagt en je man vind het niet mooi bij je staan. Dan sta jij er toch wel open om hem weg te halen? Want het is immers je man het is geven en nemen. En dan verander je diegene toch ook?


Citaat door Nedurlandse:
Diegene moet het zelf willen, die verandering. Je kan iemand niet veranderen.
Je kan wel in een bepaalde richting sturen, maar de rest is up to themselves.
En ja, meestal als de ''liefde'' over is, vervalt diegene weer in zn oude habits.


Ja, daar ben ik het mee eens. Diegene moet wel de wil hebben maar het kan wel.

Citaat door marokkaanse_24:
Nee, nooit iemand proberen te veranderen. Je moet mensen nemen zoals ze zijn

Het is niet iemand persee willen veranderen. maar het is meer aanpassen aan elkaar. Als ik later gewoon doe waar ik zin in heb en mijn partner ook. Dan gaat dat botsen. We moeten water bij de wijn doen. En voor elkaar veranderen. Het kunnen kleine veranderingen zijn maar ook grote. Ik heb bijvoorbeeld liever niet dat mijn man later tot laat in de avond buiten aan het hangen is. Als hij wel een nachtmens is, is het voor hem een hele grote verandering die hij moet ondergaan voor mij.


Citaat door Bastard:
Vrouwen nemen een man omdat ze denken dat ze em kunnen veranderen, wat dus niet gebeurt. En mannen nemen een vrouw omdat ze denken dat ze toch niet veranderd, wat toch wel gebeurt.


In praktijk zie ik het juist wel gebeuren. Heel veel vrouwen maar ook mannen veranderen hun partner...

14-09-2009, 22:44

Citaat door anoo:
Kan je van een straatratje een man met klasse maken? Kan je van een straatmeisje een vrouw met klasse maken? Allemaal in teken van de liefde voor elkaar die je voelt. De liefde is zo sterk. dat je in staat ben echt te willen veranderen. Denken jullie dat, dat haalbaar is?



Zeer zeker, heb het persoonlijk van heel dichtbij meegemaakt. Van een zogenaamde straatrat tot jongen met klasse
Welbekende marokkaanse sprookje, dat tot waarheid is betoverd

14-09-2009, 22:44
Mannen veranderen niet, vrouwen veranderen.

14-09-2009, 22:45

Citaat door Nedurlandse:
''Mensen veranderen niet, je leert ze alleen beter kennen''

Inderdaad..

14-09-2009, 22:50



Citaat door lemya:
je wordt toch verliefd op iemand hoe hij/zij op dat moment is waarom dan veranderen



Je word verliefd op een persoon in een mum van tijd. Maar later kom je ook in aanmerking met zijn slechte kanten. Sommige slechte kanten accepteer je gewoon. Maar sommige die ga je (on) bewust toch wel willen veranderen....




Citaat door Iemand89:
jeh mensen ze bedoeld als in positief veranderen. Het is wel mogelijk ja, een echte vrouw kan van een mietje en man maken, maar andersom weet ik niet, ik denk meer dat er heel wat mannen misbruik van zo'n meisje kunnen maken, tenzij het een goede jongen is en hij echt op haar is gevallen en haar accepteert en haar een woman wil maken.


Ja, het klopt in de Marokkaanse gemeenschap zie ik genoeg Marokkaanse jongens die meisjes nemen en haar dwingen Hijaab te dragen, ze mag daar niet naar toe en dit niet doen. En ze luisteren dan braaf allemaal.

14-09-2009, 22:53
karakter verandert niet ,mensen kunnzen zich enkel aan passen als ze dat wil en moeite voor doen

14-09-2009, 22:54

Citaat door -------:
Zeer zeker, heb het persoonlijk van heel dichtbij meegemaakt. Van een zogenaamde straatrat tot jongen met klasse
Welbekende marokkaanse sprookje, dat tot waarheid is betoverd


Inderdaad dat zijn toch altijd de mooie voorbeelden!

Citaat door Reynbow:
Inderdaad..



Onderbouw het!
Misschien kan je me overtuigen.

Pagina's : [1] 2