Bekijk volle/desktop versie : Moeders even een aantal vragen aan jullie



Pagina's : [1] 2 3

14-09-2009, 21:52
Please lach me niet uit. Ik ben totaal niet thuis in baby spulletjes etc..

Ik ben nu bezig met zo'n lijstje ter voorbereiding en kom dingen tegen waarvan ik niet zo goed weet waarvoor ze zijn.

Kunnen jullie mij aub helpen, komt ie:

x molton hoeslakens ik heb vandaag molton onderleggers gekocht, is dit gewoon hetzelfde?? Hoe gebruik je die?

x Molton zeiltjes waarvoor gebruik je die?

x Dekentjes, moet je hiervoor speciale dekentjes aanschaffen of kan ik ook gewoon fleeze dekens van bijvoorbeeld ikea aanschaffen?

Alvast bedankt mama's

14-09-2009, 22:02


9 keer bekeken en niemand die het weet

14-09-2009, 22:06
sorry, geen flauw idee

14-09-2009, 22:15
Molton onderleggers is om het matras te beschermen. Verder kun je gewoon hoeslaken gebruiken.
Goede dekentjes zijn te koop bij Prenatal. Het beste is om met lagen te werken en altijd eerst een lakentje te gebruiken. Dus lakentje, dan een dekentje en als het koud is nog 1. Het eerste jaar nog zeker geen dekbedje gebruiken. Dit om wiegendood te voorkomen.

Mocht je vragen hebben mag je me altijd pm'en

14-09-2009, 22:20



Citaat door Milaaaa80:
Please lach me niet uit. Ik ben totaal niet thuis in baby spulletjes etc..

Ik ben nu bezig met zo'n lijstje ter voorbereiding en kom dingen tegen waarvan ik niet zo goed weet waarvoor ze zijn.

Kunnen jullie mij aub helpen, komt ie:

x molton hoeslakens ik heb vandaag molton onderleggers gekocht, is dit gewoon hetzelfde?? Hoe gebruik je die?

x Molton zeiltjes waarvoor gebruik je die?

x Dekentjes, moet je hiervoor speciale dekentjes aanschaffen of kan ik ook gewoon fleeze dekens van bijvoorbeeld ikea aanschaffen?

Alvast bedankt mama's



Aah meskiena niet stressen he

14-09-2009, 22:21
voor een baby mag je nooit een dekbed gebruiken..

en een fleece dekentje is ook goed hoor

14-09-2009, 22:24

http://www.youtube.com/watch?v=SrF5LcGKNPk

14-09-2009, 22:24

Citaat door scorpiongirl:
Molton onderleggers is om het matras te beschermen. Verder kun je gewoon hoeslaken gebruiken.
Goede dekentjes zijn te koop bij Prenatal. Het beste is om met lagen te werken en altijd eerst een lakentje te gebruiken. Dus lakentje, dan een dekentje en als het koud is nog 1. Het eerste jaar nog zeker geen dekbedje gebruiken. Dit om wiegendood te voorkomen.

Mocht je vragen hebben mag je me altijd pm'en


Barakahlaufiek liefje

Oke geen dekbed he, maar fleece dekentjes mag je die wel gebruiken met een lakentje er om heen?


14-09-2009, 22:26
Molton zeiltjes mogen niet! Dus die hoef je niet te halen. Een fleece deken mag ook niet omdat die niet 100% katoen zijn. Je moet een dekentje halen dat 100% katoen is. Die kan je halen bij alle babyzaakjes dus prenatal, babydump etc. Misschien heeft hema die ook
Bij het dekentje moet je een laken gebruiken.
Verder hoeslaken nodig voor de matras natuurlijk
En molton onderleggers zoals de lid hierboven zei gebruik je om de matras te beschermen.

14-09-2009, 22:26

Citaat door Milaaaa80:
Barakahlaufiek liefje

Oke geen dekbed he, maar fleece dekentjes mag je die wel gebruiken met een lakentje er om heen?

Ja

14-09-2009, 22:27

Citaat door zina_sara_:
Molton zeiltjes mogen niet! Dus die hoef je niet te halen. Een fleece deken mag ook niet omdat die niet 100% katoen zijn. Je moet een dekentje halen dat 100% katoen is. Die kan je halen bij alle babyzaakjes dus prenatal, babydump etc. Misschien heeft hema die ook
Bij het dekentje moet je een laken gebruiken.
Verder hoeslaken nodig voor de matras natuurlijk
En molton onderleggers zoals de lid hierboven zei gebruik je om de matras te beschermen.

Ik heb drie kids en alle drie hadden fleece deken en alle drie zijn alhamdoelillaah gezond.

Ik denk dat men eerder mee gaat met de kudde!

14-09-2009, 22:28

Citaat door zina_sara_:
Molton zeiltjes mogen niet! Dus die hoef je niet te halen. Een fleece deken mag ook niet omdat die niet 100% katoen zijn. Je moet een dekentje halen dat 100% katoen is. Die kan je halen bij alle babyzaakjes dus prenatal, babydump etc. Misschien heeft hema die ook
Bij het dekentje moet je een laken gebruiken.
Verder hoeslaken nodig voor de matras natuurlijk
En molton onderleggers zoals de lid hierboven zei gebruik je om de matras te beschermen.



daar klopt helemaal niks van.. molton en fleece mogen gewoon..

wie heeft dat jou wijsgemaakt??

zie dat je pas bevallen bent, gefeliciteerd

14-09-2009, 22:29



Citaat door Milaaaa80:
Barakahlaufiek liefje

Oke geen dekbed he, maar fleece dekentjes mag je die wel gebruiken met een lakentje er om heen?




Ikzelf ben niet voor fleecedekentjes. Ze kunnen namelijk erg warm worden. Het beste is om een dekentje van katoen te gebruiken. Die zijn veiliger.

14-09-2009, 22:30

Citaat door noä:

http://www.youtube.com/watch?v=SrF5LcGKNPk


Heel duidelijk barakahlaufiek voor het plaatsen

14-09-2009, 22:30

Citaat door hayatie:
Ik heb drie kids en alle drie hadden fleece deken en alle drie zijn alhamdoelillaah gezond.

Ik denk dat men eerder mee gaat met de kudde!

Dat zou kunnen Alhamdulilah dat ze niets mankeren. Maar je moet geen risico nemen vind ik. Die stof is niet ademend. Ik had ook zo'n ikea dekentje gehaald dacht dat het wel mocht en toen de kraamzorg kwam en die zag schrok ze en zei ze dat ik die absoluut niet mocht gebruiken omdat het gevaarlijk is. Dus moest ik die eraf halen.

Pagina's : [1] 2 3