Bekijk volle/desktop versie : wie ervaart dit ook?



Pagina's : [1] 2

14-09-2009, 21:44
[mods ik haal het zo weg]

Hallo lady´s,


Sindskort gebruik ik Syoss ( het beloofde topproduct wat kappers gebruiken) shampoo en conitioner die je haren zijdezacht maken

nou mijn haar is alles behalve zijdezacht geworden, in tegendeel het is juist superdroog geworden, ziet er dof uit en ik moet heel veel mouse erin gooien.



Wie heeft dit ook?

14-09-2009, 21:48


ik hrb dat bij andrelon perfecte krul! mijn haar is dof en mijn krullen zijn nu richting slag

14-09-2009, 21:55
ik heb echt alles ooit geprobeerd, alles wat er in de drogisterij te koop is tot de kappergroothandel en wat ik het fijnste vind is Sunsilk uit marokko, zowel de shampoo als de olie, je haar wordt er superzacht van

14-09-2009, 21:57
Ik gebruik die shampoo ook sinds kort en ben er heel positief over. Misschien gebruik je er 1 die niet voor jouw haar type bestemd is. Mijn haren zijn wel super zacht en glanzend geworden.

14-09-2009, 21:57



Citaat door mermaid26:
ik heb echt alles ooit geprobeerd, alles wat er in de drogisterij te koop is tot de kappergroothandel en wat ik het fijnste vind is Sunsilk uit marokko, zowel de shampoo als de olie, je haar wordt er superzacht van



dat heb ik vaker gehoord en dan de sunsilk met 7 olieen. Deze is helaas niet in Nederland te koop wat erg jammer is.

14-09-2009, 21:58

Citaat door Dessert:
dat heb ik vaker gehoord en dan de sunsilk met 7 olieen. Deze is helaas niet in Nederland te koop wat erg jammer is.

sunsilk koop ik altijd bij euroland

14-09-2009, 21:58

Citaat door Mulan.:
Ik gebruik die shampoo ook sinds kort en ben er heel positief over. Misschien gebruik je er 1 die niet voor jouw haar type bestemd is. Mijn haren zijn wel super zacht en glanzend geworden.




Naar mijn weten heb je maar 2 soorten.

1. voor gedroogd beschadigd haar
2. voor gekleurd futloos haar


ik heb nr.1 en hierdoor juist gedroogd haar van gekregen, de conditoner is ook niet net als de andere conditioners wat ik hiervoor gebruikte. Voelt niet aan als creme, wanneer ik het in mijn haar insmeer maar meer als water.

14-09-2009, 21:59
L'oreal kapper shampoo of Guhl

14-09-2009, 21:59

Citaat door Ben_Tayb_Woman:
sunsilk koop ik altijd bij euroland



echt waar? de standaard sunsilk neem ik aan, of bedoel je die met 7 olieen want die kon ik zelfs in Marokko dit jaar niet vinden.

14-09-2009, 22:00

Citaat door Dessert:
dat heb ik vaker gehoord en dan de sunsilk met 7 olieen. Deze is helaas niet in Nederland te koop wat erg jammer is.



ja die geen familie-leden of kennissen die gaan

14-09-2009, 22:03

Citaat door Dessert:
Naar mijn weten heb je maar 2 soorten.

1. voor gedroogd beschadigd haar
2. voor gekleurd futloos haar


ik heb nr.1 en hierdoor juist gedroogd haar van gekregen, de conditoner is ook niet net als de andere conditioners wat ik hiervoor gebruikte. Voelt niet aan als creme, wanneer ik het in mijn haar insmeer maar meer als water.



Ik heb ook nr. 1 en vind hem prima hoor. Ik gebruik nooit creme spoeling of conditioner omdat mijn haar daar snel vet van wordt. Alleen 2 keer wassen met shampoo en klaar.

14-09-2009, 22:05

Citaat door mermaid26:
ja die geen familie-leden of kennissen die gaan



Ik ga zelf paar x per jaar naar Marokko, laatste keer kon ik het nergens vinden. Wel alle soorten van sunsilk, maar niet die met 7 olieeen. Een verkoper wou mij nog flashen door tegen mij te zeggen dat ze allemaal die 7 olieeen bevatten

14-09-2009, 22:10



Citaat door Dessert:
Ik ga zelf paar x per jaar naar Marokko, laatste keer kon ik het nergens vinden. Wel alle soorten van sunsilk, maar niet die met 7 olieeen. Een verkoper wou mij nog flashen door tegen mij te zeggen dat ze allemaal die 7 olieeen bevatten



haha, ja je hebt meerdere soorten heb altijd die gele flessen..

15-09-2009, 01:17
ik gebruik ook syoss hij is echt goeddddd vor mij haar vooral die van volume me haar blijft echt 3 dagen goed met volume en gebruik ook die voor droog en beschadigd haar top shamp vindt ik zelf maar helaas dus niet voor iedereen

15-09-2009, 14:35
ja dat begrijp ik dus niet, vele zijn er tevreden over. Mijn haar is echt extreem droog geworden door Syoss, heel jammer.

Pagina's : [1] 2