Bekijk volle/desktop versie : Vraagje voor de decoratie bedrijven..



Pagina's : [1] 2

14-09-2009, 15:13
Als een zaal een zwart plafond heeft en zwarte gordijnen, geeft dat dan meer licht als de lichten aan staan? of is dat onzin? heb dat namelijk gehoord.... en vinden jullie dat mooi? als een zaal dat heeft?

14-09-2009, 15:17


Als dit zo is, dan zou ik voor een volledige witte decoratie gaan met zilveren toetsje en bloemen dat zorgt voor extra ligt.

groetjes

14-09-2009, 15:19
Je decoratie zal er in ieder geval opvallen. Donker kleuren verkleinen wel de ruimte. Maar door lichte kleur te nemen van decoratie kan ervoor zorgen dat het wat ruimer uitziet. Het heeft wel wat. Ghair inshallah.

Veel liefs van mij,

Sanae
Passion4decoration

14-09-2009, 15:20
ja dat dacht ik dan ook... maar is het wel mooi?

14-09-2009, 15:22



Citaat door passion4d82:
Je decoratie zal er in ieder geval opvallen. Donker kleuren verkleinen wel de ruimte. Maar door lichte kleur te nemen van decoratie kan ervoor zorgen dat het wat ruimer uitziet. Het heeft wel wat. Ghair inshallah.

Veel liefs van mij,

Sanae
Passion4decoration


maar is het zo dat het licht dan meer opvalt? jullie hebben hele mooie decoratie, kan je mij een prijslijst sturen?

14-09-2009, 15:23
En doordat de plafond donker is ziet het er lager uit of niet?

Veel liefs van mij,

Sanae
Passion4decoration

14-09-2009, 15:28
Ja ik heb effen creme deco met bloemen gezien in een lichte cremige kleur als zaal, en ja het was klassevol eerlijk gezegd, de mensen durven niet gaan voor effen witte of creme deco. Omdat ze denken dat het een saai uitstraling geeft, maar dat is niet zo.

veel succes naar de gepaste deco!!!
grtjs

14-09-2009, 15:28

Citaat door LadyJay:
maar is het zo dat het licht dan meer opvalt? jullie hebben hele mooie decoratie, kan je mij een prijslijst sturen?


Door lichte kleur te nemen kun je ervoor zorgen dat de ruimte wat groter oogt. Zoals creme of witte decoratie met een kleurtje wel subtiel houden. En vooral veel kaarsverlichting om het af te maken. Dit zorgt voor een knusse warme sfeer.

Shokran voor je compliment, de prijs is afhankelijk van je wens.

Veel liefs van mij,

Sanae
Passion4decoration

14-09-2009, 15:31
Ik zou gaan voor wit met zilver en oudroze accenten! Dit houdt het fris in combinatie met de zwarte muren & plafond!!!

Voor decoratie ben je uieraard welkom bij NOOR Decoratie

14-09-2009, 15:31

Citaat door passion4d82:
Door lichte kleur te nemen kun je ervoor zorgen dat de ruimte wat groter oogt. Zoals creme of witte decoratie met een kleurtje wel subtiel houden. En vooral veel kaarsverlichting om het af te maken. Dit zorgt voor een knusse warme sfeer.

Shokran voor je compliment, de prijs is afhankelijk van je wens.

Veel liefs van mij,

Sanae
Passion4decoration


10 tafels en entree en fotohoekje....

14-09-2009, 15:32
maar vinden jullie decoratie bedrijven, het wel mooi? zwarte gordijnen en plafond?

14-09-2009, 15:41

Citaat door LadyJay:
maar vinden jullie decoratie bedrijven, het wel mooi? zwarte gordijnen en plafond?

Alleen zwarte gordijnen en zwarte plafond is basis. Hier begin je mee om een mooie inrichting van een ruimte te maken. Door de juiste combinatie waardoor het een eenheid wordt met de decoratie. Maar ik zie het geheel al voor me en dat maakt het goed. Ghair inshallah.

Veel liefs van mij,

Sanae
Passion4decoration

14-09-2009, 15:59


bedankt voor je pm meid.. zodra het nodig is laat ik het weten

14-09-2009, 16:04
Welke zaal is het, komt mij niet bekend voor.

grtjs

14-09-2009, 16:11

Citaat door Hannae1:
Welke zaal is het, komt mij niet bekend voor.

grtjs


hey meid,

Het gaat om een nieuwe zaal die in almere komt, ik hoorde dat die een zwart plafond wilt doen met zwarte gordijnen, heel mooi dacht ik, maar ik wilde ff de reactie van decoratie bedrijven.. vandaar...

Pagina's : [1] 2