Bekijk volle/desktop versie : Grappig



13-09-2009, 23:40
[wanneer je op een bepaalde leeftijd bent(ik ben absoluut niet oud) en mensen om je heen van jouw leeftijd en zelfs jonger beginnen te trouwen..maar vooral mensen met wie je vroeger buiten speelde en dergelijke,toch funny.
Niet dat ik een druk voel ofzo, wat dat betreft hoeft het niet voor me maar blijft geinig.]

13-09-2009, 23:43


Klopt, is toch even apart om te zien. Ik maak het wel mee.

13-09-2009, 23:46
Ja zat gister nog naar mijn nicht te kijken die binnekort Insh'Allah zal trouwen en ik dacht damn, toen we jong waren en ik altijd bij hun over de vloer kwam en we altijd van die geniepige dingetjes deden,kei-leuk..een beetje nostaligisch word ik er van

13-09-2009, 23:51

Citaat door marokkia_1:
Ja zat gister nog naar mijn nicht te kijken die binnekort Insh'Allah zal trouwen en ik dacht damn, toen we jong waren en ik altijd bij hun over de vloer kwam en we altijd van die geniepige dingetjes deden,kei-leuk..een beetje nostaligisch word ik er van


Hahah, ja vroeger was echt een leuke tijd. Als ik denk aan mijn jeugdjaren ben ik Alhamdolilah tevreden. Maar heb nu ook wel het gevoel dat ik nu behoor tot de 'volwassenen stempel'. Hahah, fresh meat voor het huwelijk. Ach ja, we worden oud.

13-09-2009, 23:52


Ik vind dat niet grappig maar ernstig (als je mijn leeftijd weet).

13-09-2009, 23:55

Citaat door miszz_nadia:
Hahah, ja vroeger was echt een leuke tijd. Als ik denk aan mijn jeugdjaren ben ik Alhamdolilah tevreden. Maar heb nu ook wel het gevoel dat ik nu behoor tot de 'volwassenen stempel'. Hahah, fresh meat voor het huwelijk. Ach ja, we worden oud.

Nou ja,voel mezelf niet volwassen hoor ik ben mentaal nog erg jong en ik voel me goed maar ja, het is gewoon grappig, wat betreft mijn vriendenkring,geen enkele marokkaanse/moslima dus daar zit het hem ook niet, het is puur de mensen van vroeger of familie..

Citaat door Vydushki:
Ik vind dat niet grappig maar ernstig (als je mijn leeftijd weet).


nee, stuur in een puntje ofzo