Bekijk volle/desktop versie : Interview met Younes Kaboul



Pagina's : [1] 2

13-09-2009, 22:39
http://www.youtube.com/watch?v=9474Xfg3ERg

weet iemand wat ze zeggen

weet wel dat het laatste stukje over frankrijk en Marokko gaat maar wat ze erover zeggen weet ik niet

13-09-2009, 22:47


hij wil zich concentreren bij zijn club en daarna ziet hij wel..
Hij zegt gewoon van mijn familie is marokkaans en ik ben marokkaan maar frankrijk is ook goed. Maak niet uit wie mij support. Ik ben voor allebei enzo.. dus ja we weten nog heeeelmaal niks, net zo stil als aissati.

13-09-2009, 22:50
Je pxxxt Hem helemaal

13-09-2009, 22:50
Thanxx bro


Dus hij houd beide opties open

maar ik denk dat hij toch niet word opgeroepen voor frankrijk

13-09-2009, 22:52



Citaat door donavan7:
Je pxxxt Hem helemaal



Alloudi

anywas


Ik hoop gewoon dat hij snel zn keuze maakt endan voor Marokko

13-09-2009, 22:53
okej younes kies voor marokko want yunus wilt het.?

13-09-2009, 22:55
je reageert niet op mijn woorden

Wie opent elke x topic's over hem met rare foto's van hem

Dit is de eerste x dat ik een topic over hem open

13-09-2009, 23:02
Alleen al vanwege die prachtige oorbel hoop ik al dat ie NIET voor Marokko kiest.....mannen van vandaag zijn vrouwen geworden.....

13-09-2009, 23:14

Citaat door meknes_riffi:
Alleen al vanwege die prachtige oorbel hoop ik al dat ie NIET voor Marokko kiest.....mannen van vandaag zijn vrouwen geworden.....

Mannen van vandaag zijn bitches en de vrouwen dragen de broek....

13-09-2009, 23:23
hij is een beer man

basser benatie kaboul en rami

wajaaw wat een defensie

14-09-2009, 00:27

Citaat door hot_Boy_69_:
hij is een beer man

basser benatie kaboul en rami

wajaaw wat een defensie




Kaboul staat open voor Marokko dus dat is goed nieuws

Rami wil alleen voor frankrijk uitkomen maar zolang die daar niet voor geselecteerd word denk ik toch dat die van gedachten veranderd

en Rami-Kaboul zou prachtig zijn ja

maar benatia is ook een goede

14-09-2009, 01:12

Citaat door Yunus23:
je reageert niet op mijn woorden

Wie opent elke x topic's over hem met rare foto's van hem

Dit is de eerste x dat ik een topic over hem open

ik heb maar 1 topic over hem jij praat bij elke topic over hem

14-09-2009, 01:19



Citaat door Yunus23:
Kaboul staat open voor Marokko dus dat is goed nieuws

Rami wil alleen voor frankrijk uitkomen maar zolang die daar niet voor geselecteerd word denk ik toch dat die van gedachten veranderd

en Rami-Kaboul zou prachtig zijn ja

maar benatia is ook een goede



rami wil wel voor marokko spelen maar hij vind het team van marokko nu niks de spelers trainers en verder dus

14-09-2009, 07:15

Citaat door donavan7:
ik heb maar 1 topic over hem jij praat bij elke topic over hem



heb ik gezegd dat jij altijd topic's over hem opent ik zeg GOED LEZEN dat mensen hier altijd topic's over hem openen


Anyways is fout

Alloudi

14-09-2009, 07:17

Citaat door hot_Boy_69_:
rami wil wel voor marokko spelen maar hij vind het team van marokko nu niks de spelers trainers en verder dus



Frankrijk is zijn droom

Hij zei ook van Marokko heeft mij ook nooit opgeroepen toen ik jong was

Hier een stukje interview met hem

Waarom blijf je Frankrijk verkiezen boven Marokko?
De Franse ploeg is het een hoogtepunt in het voetbal. En als je er een keer bij bent geweest dan smaakt dat naar meer, ik kan er niets aan doen. De sfeer die er heerst, is ook heel goed. Ik zal er niet omheen draaien, de Franse ploeg is mijn prioriteit en ik ben vastbesloten om er weer deel van uit te maken.

Maar waarom niet Marokko?
Ten eerste omdat mijn spel meer aansluit bij die van Les Bleus, maar daarnaast heb ik ook advies gehad over de organisatie bij het Marokkaanse elftal. Ik ga geen namen noemen, maar na wat ik heb gehoord is mijn voorkeur voor Frankrijk alleen maar sterker geworden. Deze informatie wordt ook nog eens bevestigd door de nederlaag van Marokko tegen Gabon. Helaas is het niveau van het Marokkaanse elftal afgenomen.

Wat voor informatie heb je dan mogen ontvangen?
Het probleem op het middenveld, de organisatie en de twijfelachtige keuzes van mensen. Ik moet eerlijk bekennen, ondanks de vele gesprekken die ik heb gehouden heeft niemand mij echt vertrouwen kunnen geven. Ik houd van Marokko, maar er moeten dingen beter worden georganiseerd.

Pagina's : [1] 2