Bekijk volle/desktop versie : vanuit belgie onbeperkt bellen naar buitenland?



13-09-2009, 11:58
Hoi,

Met welke provider kan je vanuit belgie onbeperkt bellen naar vaste buitenlandse nummers???

Groetjes

13-09-2009, 12:38


met telenet, belgacom maar dan na 17u

13-09-2009, 12:57

Citaat door leilabeauty:
met telenet, belgacom maar dan na 17u



dankje voor je reactie

Ik heb nog een vraagje,
welke kabeltelevisie maatschappij is er in antwerpen?

Want ik heb begrepen als je telenet neemt, je ook kabeltelevisie moet hebben. toch??

13-09-2009, 13:03

Citaat door lacoste_girl_84:
dankje voor je reactie

Ik heb nog een vraagje,
welke kabeltelevisie maatschappij is er in antwerpen?

Want ik heb begrepen als je telenet neemt, je ook kabeltelevisie moet hebben. toch??


dat zit indd inbegrepen ook bij belgacom. vaste tel, internet.
maar wat wil jij precies?

13-09-2009, 13:05



Citaat door leilabeauty:
dat zit indd inbegrepen ook bij belgacom. vaste tel, internet.
maar wat wil jij precies?



ik wil vaste telefonie (onbeperkt naar buitenland) en internet.

Mijn vraag is of ik hiervoor ook extra een kabeltelevisie aansluiting moet hebben. Zo ja, welk bedrijf verzortgt kabeltelevisie in antwerpen?

13-09-2009, 13:08

Citaat door lacoste_girl_84:
ik wil vaste telefonie (onbeperkt naar buitenland) en internet.

Mijn vraag is of ik hiervoor ook extra een kabeltelevisie aansluiting moet hebben. Zo ja, welk bedrijf verzortgt kabeltelevisie in antwerpen?


ok!! dan kan je beter Telenet nemen, neem je een heel pakket en bel je ook in de avond uren met vaste tel naar vast in het buitenland.

13-09-2009, 13:10

Citaat door leilabeauty:
ok!! dan kan je beter Telenet nemen, neem je een heel pakket en bel je ook in de avond uren met vaste tel naar vast in het buitenland.



Maar mijn vraag nog is..

Moet ik hiervoor ook extra kabeltelevisie apart betalen? of heb ik geen kabel nodig?

13-09-2009, 13:15

Citaat door lacoste_girl_84:
Maar mijn vraag nog is..

Moet ik hiervoor ook extra kabeltelevisie apart betalen? of heb ik geen kabel nodig?

je hebt zeker wel een kabel nodig, je betaald dan ook een kabelabonnement als ik me niet vergis

13-09-2009, 13:27

Citaat door lacoste_girl_84:
Maar mijn vraag nog is..

Moet ik hiervoor ook extra kabeltelevisie apart betalen? of heb ik geen kabel nodig?



Nee hoor hoeft niet, als je ervoor kiest om geen kabel te nemen.
Je kunt 'shakes' nemen bij telenet, dat betekent dat je zelf kiest wat je wilt dus indd bv. internet en telefonie. Dat is na 16u 2000min bellen binnen europa. Naar marokko niet, dat is voor eigen kosten dan.
Als je nu internet aansluit hebben ze ook een actie voor 1 euro extra dat je draadloze installatie kan krijgen.

13-09-2009, 13:34
Oke dames, ik ben nu wat wijzer geworden.

dankje voor jullie reacties

14-09-2009, 00:35

Citaat door lacoste_girl_84:
Hoi,

Met welke provider kan je vanuit belgie onbeperkt bellen naar vaste buitenlandse nummers???

Groetjes



Telenet dat is de goldenshake

14-09-2009, 14:34
http://www.telenet.be