Bekijk volle/desktop versie : 14:30 uur | AFC Ajax vs NAC Breda



Pagina's : [1] 2 3

13-09-2009, 11:30
Na ruim een week vol met interlands is het eindelijk weer zover. De competitie wordt hervat en Ajax zal dat doen tegen NAC Breda. In de Amsterdam ArenA zal vanmiddag om 14:30 uur de aftrap worden genomen.



Nieuwe ajax spits Pantelic zit bij de selectie en zou vandaag kunnen debuteren. Ajax heeft nagenoeg een fitte selectie. Wielaert zit op de tribune. ex-ajacied Leonardo begint bij NAC op de bank.

Ajax presteert altijd redelijk tegen NAC. Van de laatste tien ontmoetingen won de ploeg zeven keer, speelde het één keer gelijk en verloor het tweemaal. In het seizoen 2007/2008 speelde Ajax drie keer (één keer in het bekertoernooi) tegen de ploeg uit Breda en verloor maar liefst twee ontmoetingen. Vorig jaar won Ajax onder leiding van Marco van Basten zowel thuis als uit met 3-0.

altijd boeiende duels


Voor streams kan je kijken op rojadirecta.com

13-09-2009, 11:32


Remember Zlatan!

Ik wil onze clown linksachter wel in actie zien tegen Leonardo.





Weet jij hier trouwens meer over?

13-09-2009, 11:40

Citaat door Ground_Zero:
Remember Zlatan!

Ik wil onze clown linksachter wel in actie zien tegen Leonardo.





Weet jij hier trouwens meer over?


jep i remember zlatan...was laatst nog op tv.
bedoel je linksachter oula rechtsacter (vd Wiel) want die vd Wiel is echt poep.

no man, weet nix over dreambox..totaal geen verstand van.

13-09-2009, 11:47

Citaat door Souf_Allebe:
vd Wiel doet het wel degelijk hoor, en Atouba ben ik ook wel positief over ondanks die circusacts van hem af en toe


vd Wiel is in mijn ogen te wisselvallig..aanvallend brengt hij te weinig en telkens loopt hij de ruimtes dicht terwijl hij juist ruimte moet maken door de achterlijn op te zoeken.
Atouba is een beest..maar traag. Maar goed, moeilijk te beoordelen na 2 wedstrijden ofso.

13-09-2009, 11:54



Citaat door Jeblie:
jep i remember zlatan...was laatst nog op tv.
bedoel je linksachter oula rechtsacter (vd Wiel) want die vd Wiel is echt poep.

no man, weet nix over dreambox..totaal geen verstand van.


Atbouba

VDW in hem heb ik nog nooit een verdediger gezien... hij was in jeugdopleiding ook lang aanvaller zie je ook aan zn manier van spelen. Soms zie je rommedhal of die turk rechtsbuiten geen paal voorbij komen dan denk ik van zet vdw daar heb je gelijk goeie acties paar voorzetten...

wat gaat de opstelling worden? Hoop dat aissati gaat knallen vandaag

13-09-2009, 11:54

Citaat door Souf_Allebe:
vd Wiel wil vaak naar binnen toe jah, terwijl hij juist de achterlijn moet halen .. maar dat vergt ook veel van een speler, niet veel rechtsbacks kunnen een hele wedstrijd op en neer. Iedereen wil weer een soort Trabelsi, maar die zijn heel moeilijk te vinden en Ajax heeft bepaald nou ook niet het beste scoutingsapparaat


kijk naar Ramos van real...Maxwell, Heinze, Evra etc etc etc..ik kan geen back bedenken die niet continue opkomt..kan me dat gewn niet voorstellen.
het hoort erbij!!
Ajax is niet van het scouten, ajax is een opleidingsinstituut.

13-09-2009, 11:56

Citaat door Souf_Allebe:
vd Wiel wil vaak naar binnen toe jah, terwijl hij juist de achterlijn moet halen .. maar dat vergt ook veel van een speler, niet veel rechtsbacks kunnen een hele wedstrijd op en neer. Iedereen wil weer een soort Trabelsi, maar die zijn heel moeilijk te vinden en Ajax heeft bepaald nou ook niet het beste scoutingsapparaat

Hij kapt te vaak naar binnen begint na een tijdje te irriteren. Af en toe nog wel 1-2tje proberen maar vaak die kap naar binnen pingele balverlies en dan counter.

Verdedigend werd ie compleet weggespeeld door doedelzakk

13-09-2009, 11:57

Citaat door Ground_Zero:
Atbouba

VDW in hem heb ik nog nooit een verdediger gezien... hij was in jeugdopleiding ook lang aanvaller zie je ook aan zn manier van spelen. Soms zie je rommedhal of die turk rechtsbuiten geen paal voorbij komen dan denk ik van zet vdw daar heb je gelijk goeie acties paar voorzetten...

wat gaat de opstelling worden? Hoop dat aissati gaat knallen vandaag


VDW heeft bij haarlem gezeten. en VDW moet om rommelaar of die turk heen..dat is het nou..achterlijn opzoeken

opstelling nog niet bekend.

13-09-2009, 12:01

Citaat door Jeblie:
kijk naar Ramos van real...Maxwell, Heinze, Evra etc etc etc..ik kan geen back bedenken die niet continue opkomt..kan me dat gewn niet voorstellen.
het hoort erbij!!
Ajax is niet van het scouten, ajax is een opleidingsinstituut.


Als je het over opkomende backs hebt moet je MALDINI niet vergeten

Met alleen opleiden win je geen prijzen zelfs met sneijder babel heitinga en noem maar op liepen ze prijzen mis. Vroeger volgde Barca Ajax nu moet et andersom. Met Zlatan en maxwell hebben ze toch spelers voor de basis gehaald en niet voor de breedte. i.t.t tot dat circus in madrid.

maar blijft toch mooi om te zien dat veel spelers die bij ajax in de basis en in het nederlands elftal staan door ajax zijn opgeleid. En dan durven ze PSV nog als beste opleidingsinstituut te bestempelen...

13-09-2009, 12:03

Citaat door Jeblie:
VDW heeft bij haarlem gezeten. en VDW moet om rommelaar of die turk heen..dat is het nou..achterlijn opzoeken

opstelling nog niet bekend.


jah klopt bij haarlem hij heeft toen hij nog klein was als aanvaller gespeeld zei die een keer in een reportage over hem.

Hij moet zich maar op verdedigen gaan richten blijft toch een van de mindere verdedigers bij ajax achterin. Zn voorzetten zijn ook niet om over naar huis te schrijve...

13-09-2009, 12:11

Citaat door Ground_Zero:
Als je het over opkomende backs hebt moet je MALDINI niet vergeten

Met alleen opleiden win je geen prijzen zelfs met sneijder babel heitinga en noem maar op liepen ze prijzen mis. Vroeger volgde Barca Ajax nu moet et andersom. Met Zlatan en maxwell hebben ze toch spelers voor de basis gehaald en niet voor de breedte. i.t.t tot dat circus in madrid.

maar blijft toch mooi om te zien dat veel spelers die bij ajax in de basis en in het nederlands elftal staan door ajax zijn opgeleid. En dan durven ze PSV nog als beste opleidingsinstituut te bestempelen...


Ajax heeft bewezen dat het met opleiden wel kan, je moet alleen de juiste mensen hebben.
Jah ik snap dat ook niet van PSV...Afellay speelt al 4(?) jaar in het 1e..
geen 1x concreet aanbieding geweest van een topclub. bij Ajax hadden ze hem allang gekocht na 2 jaar.


Citaat door Souf_Allebe:
Hoe vaak haalt ramos, maxwell, of heinze de achterlijn? Heel soms, evra haalt best wel vaak de achterlijn .. maar Evra is weer van een hoger niveau


ik weet niet welke wedstrijden jij kijkt..maar ik denk af en toe echt van ''staat ramos in de spits ofzo?'' hahaha..maxwell sprint zn moer elke keer naar voren..heinze doet nix anders. evra hoger niveau dan ramos/maxwell?? hhmmm jouw mening..

13-09-2009, 12:15

Citaat door Souf_Allebe:
Hoe vaak haalt ramos, maxwell, of heinze de achterlijn? Heel soms, evra haalt best wel vaak de achterlijn .. maar Evra is weer van een hoger niveau


evra vind ik de meest complete linksback op dit moment. heet een actie staat verdedigend zn mannetje snelheidd voorzett komt altijd mee naar voren...

Maar werd wel vies te kijk gezet door alloudi








alloudiWie??

13-09-2009, 12:31


Gewoon lekker kijken op Eredivisie Live. Heerlijk!

13-09-2009, 12:37
Lekker heerlijk is dat naar 2 amateur clubs kijken.

13-09-2009, 13:20
mohiem..im out of here...vroem vroem!! peace en have fun!

Pagina's : [1] 2 3