Bekijk volle/desktop versie : 'Nog steeds met de vraag...'



12-09-2009, 19:54

WAARGEBEURD [/FONT]



[FONT="Comic Sans MS"]Met me oordopjes in me oor loop ik door de drukke straat.
Het is half 8 in de ochtend op weg naar school, pff elke stap dat ik neem lijkt een eeuwigheid het liefst wil ik nu terug in me bedje duiken!
Maar ja wat moet , dat moet he! Eindelijk bij de bushalte aangekomen, komt mijn bus gelijk eraan. Ik stap erin en loop rustig naar achter, als blikken konden doden was ik nu al dood. Ik ging achter zitten naast een oude man. "Ow sorry!" riep ie me na toen ik perongeluk tegen mijn voeten aan kwam "Ah, maak niet uit joh" zei ik beleefd terug. Na 20 minuten ben ik eindelijk aangekomen op school! Dan zie ik hem.. Hij kijkt me aan en ik kijk terug! Hij lijkt zo erg op een jongen waar ik vroeger echt helemaal gek op was!

..

12-09-2009, 21:40


Maar het kon niks worden met die andere jongen. Hij woonde zo ver! Ik had hem ontmoet op een feestje genaamd Ryan. Ik werd gek de blik dat deze jongen me gaf deed me zo denken aan Ryan! De bel ging en ik liep met me vriendinnen richting mijn les. "Waarom lijkt hij zoveel op Ryan ik word gek" zei ik zeurend tegen me vriendin. "Misschien word het wel wat met hem" zei me vriendin terug! "Nee haha dat kan nooit, ik ken hem niet eens!'. 'Dan leer je hem toch kennen stommerd.' Hmm dacht ik kan wel . Ik zal afwachten! Ik moest wat uit mijn kluisje pakken dus ik ging het even halen. Tot mijn grote verbazing die ene leuke jongen daar stond. Wat ik niet door had was dat ik hem gewoon zat aan te gapen. Hij had het ook door dus keek weg. Ik deed me kluis open en zijn vriend liep op me af "Haay wat is je naam?" , "Ik heb geen naam"antwoorde ik terug!
"Doe niet zo dom , geef gewoon je naam?"zei hij een geiriteerd terug.
"Voorwat?"zei ik mopperend terug! Stiekem was ik toch blij. Misschien wel voor die leuke jongen! "Voor mezelf!"zei tie terug! "Hanaa"zei ik droog terug. 'ik ben abdula" , ik knikte en keek die leuke jongen aan hij staarde mij en abdula alleen aan. Jammer dat hij z'n mond niet kon openen.
Tot hij wat zei;

12-09-2009, 22:54
zid zid ga door ben benieuwd hoe dit verder gaat !!

13-09-2009, 00:24
upppppppppppppp..!

Ga snel verder ben benieuwd

13-09-2009, 19:46


'Abdula kom we gaan naar beneden.'riep hij zijn vriend na. Met een teleurstellende blik liep ik weer mijn lokaal in. Hele les was ik best stil en dat viel me vriendinnen op "Wat is er Hana?" zei Laila me verwarrend toe. 'Nee niks' antwoorde ik snel terug. Eindelijk de bel ging en ik liep met me vriendinnen uit school. Ik zag Ryan al in de verte met een hele groepje jongens en een paar meiden. Tot me opviel dat een meisje z'n aandacht steeds wou winnen. Hij liet het bij een glimlach en was daarna puur bezig met ze vrienden.


'Hanaa waar ben je!' riep Laila boos aan de telefoon. 'Ik ben ziek man, ik kom morgen ! ' zei ik met een schorende stem. 'Pff oke spreek je morgen dan doei! '..'doei' en ik hing op. Ik had zo een barstende hoofdpijn dat ik in slaap viel. Rond 4 uur werd ik wakker. Liep naar beneden en zag me moeder lachend me aan te staren. 'Ben je al wat beter' . 'Ja mama ik voel me wel wat beter.' Ik at even snel me eten op en liep naar boven en ging op de pc.Me msn ging automatisch aan en ja hoor Laila wou gelijk een gesprekje met me voeren.

×-- Lai Lá zegt:
Bitch!
- Hαnαα ' || -× zegt:
hahaha heey
×-- Lai Lá zegt:
Ryan de zus kwam maar ik weet niet zeker of
×-- Lai Lá zegt:
het zijn zus was!
- Hαnαα ' || -× zegt:
Vertel !!!
×-- Lai Lá zegt:
Er kwam een meisje in onze klas
×-- Lai Lá zegt:
En ze vroeg van Waar is ryan!
- Hαnαα ' || -× zegt:
Oow okeoke!
×-- Lai Lá zegt:
Dat ene meisje weet je nog toen je zei ik mag haar nu al niet
×-- Lai Lá zegt:
Ze is best groot!
- Hαnαα ' || -× zegt:
Oh Jessica!
×-- Lai Lá zegt:
JAAA ZIJ!!



Paar maanden later:
Ik kwam erachter dat Jessica niet zijn zus was maar zijn Vriendin!
Het raakte me wel. Maar ik moest ermee leven.
Ik had ryan sinds 1 maand ook op msn!
We waren heel goed bevriend en hij noemde me al "beste vriendin"
Het zat me wel tegen! Maar het was beter dan helemaal geen contact.

"Ryan.D (L) Jessica.D heeft zich zojuist aangemeld.' Daar ging het weer. Mijn hart die een 3 dubbele salto maakte!

11-10-2009, 18:17
Upiiee!!
Leuke verhaal joh.

Nieuwe fannetje