Bekijk volle/desktop versie : __ Wat doe jij je getrouwde broer/zus cadeau? __



Pagina's : [1] 2

12-09-2009, 17:32

[ Wat doe jij je broer of zus cadeau als ze gaan trouwen? Dit is een serieuze vraag, en alle leuke ideeen of kadootjes zijn welkom.]


12-09-2009, 17:36


Ik zat te denken aan een weekend center parcs. Maar het is zonde dat mensen het watergedeelte moeten delen. Dames, snappen jullie?
Dames kunnen jullie me helpen met een soort gelijk idee, althans helpen bij het vinden van zo een ontspannings geniet plek voor een weekend. Waar ze privacy hebben, gewoon een zwem gedeelte voor hun zelf hebben. Een sauna, massage's, bubbelbaden.. Dat soort dingen. Echt een dames idee, dus lady's help

12-09-2009, 18:05
een waterbed denk ik gaat mijn broer wel grapig vinden

12-09-2009, 18:07

Citaat door ali_k:
een waterbed denk ik gaat mijn broer wel grapig vinden

Hahaha ze hebben al een slaapkamer

12-09-2009, 18:09



Citaat door TanJaOuiaa:
Hahaha ze hebben al een slaapkamer

als ik dat doe dan gaat mijn broer echt stuk he en zijn vrouw ook ze gaan het echt grappig vinden en dan houden ze he ook nog en wat zal ik dan wel niet hoor :::

thnx en nu wegwezen.....

12-09-2009, 18:11

Citaat door ali_k:
als ik dat doe dan gaat mijn broer echt stuk he en zijn vrouw ook ze gaan het echt grappig vinden en dan houden ze he ook nog en wat zal ik dan wel niet hoor :::

thnx en nu wegwezen.....

Haha ben benieuwd wat hij jou zal gaan geven

12-09-2009, 18:14

Citaat door TanJaOuiaa:
Haha ben benieuwd wat hij jou zal gaan geven

hmmm... hem kennende je weet het ook echt nooit met mijn broers we zijn allemaal gek als vier zeggen rechts zegt de 5e links maar ik vraag me ook af wat ik ga krijgen waarschijnlijk gewoon geld

12-09-2009, 18:22

Citaat door ali_k:
hmmm... hem kennende je weet het ook echt nooit met mijn broers we zijn allemaal gek als vier zeggen rechts zegt de 5e links maar ik vraag me ook af wat ik ga krijgen waarschijnlijk gewoon geld

Hahaha ou jek. Hoeveel geld zou je moeten geven als cadeau. 500 euro?

12-09-2009, 18:28

Citaat door TanJaOuiaa:
Hahaha ou jek. Hoeveel geld zou je moeten geven als cadeau. 500 euro?

ewa saffie.... hij mag blij zijn dat hij en broertje heeft zo als ik

hahaha ik geef wel wat ik kan missen ben geen miljoenier

12-09-2009, 18:31

Citaat door ali_k:
ewa saffie.... hij mag blij zijn dat hij en broertje heeft zo als ik

hahaha ik geef wel wat ik kan missen ben geen miljoenier

Haha ja dat zowieso. Walakin wat geven de broer zus aan geld, of ouders? Over het algemeen..

12-09-2009, 18:35

Citaat door TanJaOuiaa:
Haha ja dat zowieso. Walakin wat geven de broer zus aan geld, of ouders? Over het algemeen..

hmmm dat weet ik niet echt maar wel zo iets van 500 dacht ik... hoezo ga je binnenkort trouwen of je broer??

12-09-2009, 18:35

Citaat door ali_k:
hmmm dat weet ik niet echt maar wel zo iets van 500 dacht ik... hoezo ga je binnenkort trouwen of je broer??

500 en een cadeaubon voor een dagje verwennerij word het denk ik. Me zus

12-09-2009, 18:38


Mijn zus trouwt binnenkort Insha´Allah. Ik heb uitnodigingskaarten en bedankjes voor haar betaald. (En ik mocht natuurlijk uitzoeken welke we nemen )

12-09-2009, 18:41

Citaat door TanJaOuiaa:
500 en een cadeaubon voor een dagje verwennerij word het denk ik. Me zus

aight chill chill.... koop anders gewoon wat sieraden voor haar is mischien beter dan geld geven

12-09-2009, 18:42
Leuk idee! up

Pagina's : [1] 2